Hop til indhold
Jørgensen

Gå i byen sted for 50+ (Sjælland)

Recommended Posts

Noget bud på, hvor man går i byen, når man er 50+ og gerne vil møde "almindelige" mennesker, herunder personer af det andet køn. Ikke nødvendigvis et hardcore scorested, men bar et sted, hvor man ikke falder over skoletaskerne i indgangen og i øvrigt bliver gloet på, som om man var en alien, blot fordi man ikke skal vise ID for at købe en øl i baren. Damhuskroen var fint, inden det blev opkøbt af Irish Pub (eller hvad det nu hedder), men er der stadig tilsvarende steder? Næppe så store som "Dammeren", men det er ikke afgørende.

Da jeg bor på Sjælland, er det mit primære søge-område.

Pft.

Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Egentlig interessant for mig, at det stadig er et problem .. 
Jeg troede det var nemmere nu, end da jeg selv blev skilt omkring '90 ... 

Men set i bakspejlet, så var det dengang sådan, at man var på herrens mark som enlig mand, hvis ikke de netværk, man havde - venner og bekendte, arbejde, familie - var egnet til at møde jævnaldrende 'single-and-looking' kvinder.
Der fandtes kun meget få gå-i-byen steder for voksne også dengang, hvor man kunne få kontakter ... 

Tror da det var en væsentlig grund til, at det gik så galt for mig på det område ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...