MonsterMan12 2 Skrevet 8. Oktober, 2024 Så konklusionen må være, at Scor er for den yngre garde? Oplevelserne synes dog at være noget divergerende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 202 Skrevet 8. Oktober, 2024 MonsterMan12 skrev, for 35 minutter siden: ... Oplevelserne synes dog at være noget divergerende... ... som alt andet her i livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 185 Skrevet 8. Oktober, 2024 Julius skrev, for 4 timer siden: Min erfaring her efter jeg nu er over 50, er, at det eneste man får, er det kaffe, man kan drikke ... Getting old sucks… Og da vi er endnu ældre i morgen, er det med at komme ud af døren i dag - så er vi da, om ikke andet, så en oplevelse rigere i morgen! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 219 Skrevet 9. Oktober, 2024 Maspero skrev, for 13 timer siden: Getting old sucks alternativet er nu værre hvis du tænker over det 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VJM1971 0 Skrevet 10. Oktober, 2024 Hej Vixenida, hvordan får jeg en aftale med dig?:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1222 Skrevet 11. Oktober, 2024 VJM1971 skrev, den 10.10.2024 at 12:44: Hej Vixenida, hvordan får jeg en aftale med dig?:-) Velkommen til. Sådanne forespørgsler tager du i PM fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1938 Skrevet 20. Oktober, 2024 (edited) Isenvad skrev, for 13 timer siden: Hej Vixenida Er det muligt med et møde Tag det i PM og hold dig til emnet i denne tråd. Der er ovenikøbet tidligere indstillet til at folk skal sende PM. Redigeret 20. Oktober, 2024 af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betonkanonen 7 Skrevet 21. Oktober, 2024 Jeg har en profil på scor uden billede. Jeg har haft den i ca 9 måneder. Det blevet til 4 møder. Hvor 3 af dem er ende med sex. Et møde hvor jeg blev inviteret hjem til hende, vi ses et par gange om måneden. De to andre har været engangs. Men et ene glemmer jeg aldrig, det var nok den vildeste kvinde jeg har prøvet. Det var frit valg i alle huller, og jeg kunne skifte som jeg havde lyst. Den 3 var mere stille men det var alle gode oplevelser. Jeg tror det gælder om at være heldig at få deres opmærksomhed, uden at være for frembrusende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg