Hop til indhold

Scor.dk

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Så konklusionen må være, at Scor er for den yngre garde? ;) Oplevelserne synes dog at være noget divergerende...

Skrevet
MonsterMan12 skrev, for 35 minutter siden:

... Oplevelserne synes dog at være noget divergerende...

... som alt andet her i livet :)

Skrevet
Julius skrev, for 4 timer siden:

Min erfaring her efter jeg nu er over 50, er, at det eneste man får, er det kaffe, man kan drikke ...

Getting old sucks… :-?

Og da vi er endnu ældre i morgen, er det med at komme ud af døren i dag - så er vi da, om ikke andet, så en oplevelse rigere i morgen!

Skrevet
Maspero skrev, for 13 timer siden:

Getting old sucks

alternativet er nu værre hvis du tænker over det ;)

Skrevet

Hej Vixenida, hvordan får jeg en aftale med dig?:-)

Skrevet
VJM1971 skrev, den 10.10.2024 at 12:44:

Hej Vixenida, hvordan får jeg en aftale med dig?:-)

Velkommen til. 
Sådanne forespørgsler tager du i PM fremover. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Isenvad skrev, for 13 timer siden:

Hej Vixenida 

Er det muligt med et møde 

Tag det i PM og hold dig til emnet i denne tråd. Der er ovenikøbet tidligere indstillet til at folk skal sende PM.

Redigeret af Stapler

Skrevet

Jeg har en profil på scor uden billede. Jeg har haft den i ca 9 måneder. Det blevet til 4 møder. Hvor 3 af dem er ende med sex. Et møde hvor jeg blev inviteret hjem til hende, vi ses et par gange om måneden. De to andre har været engangs. Men et ene glemmer jeg aldrig, det var nok den vildeste kvinde jeg har prøvet. Det var frit valg i alle huller, og jeg kunne skifte som jeg havde lyst. Den 3 var mere stille men det var alle gode oplevelser. 
Jeg tror det gælder om at være heldig at få deres opmærksomhed, uden at være for frembrusende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.