Frodige Ida 5295 Skrevet 6. Oktober, 2024 Hvor finder jeg et rent diskret sted nær Randers/Horsens . Det skal være RENT diskret for gæsterne uden jeg skal hente dem. For hold da op hvor er motellet i Hadsten slidt og mere end møg beskidt. Send endelig til min indbakke med ideer. God søndag Ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tonorth 52 Skrevet 6. Oktober, 2024 Jeg ved ikke hvordan motelx er nu, men det har før været enkelt https://www.motelx.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jmogens 8 Skrevet 7. Oktober, 2024 Har boet på Motel X for 3 uger siden fint og rent og meget stille ( god lydisolering) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5295 Skrevet 7. Oktober, 2024 jmogens skrev, for 7 timer siden: Har boet på Motel X for 3 uger siden fint og rent og meget stille ( god lydisolering) Men det kræver vel at man henter gæsten ved døren ik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bmand 31 Skrevet 7. Oktober, 2024 Der står der rep til kl 22. Så tænker ind til da. Er der fri adgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5295 Skrevet 7. Oktober, 2024 Kan læse på deres hjemmeside at døren åbnes med mit betalingskort så det har ikke min interesse. Der er reception frem til 22 så nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 25 Skrevet 7. Oktober, 2024 Kender også kun Motel X og det er okay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 620 Skrevet 7. Oktober, 2024 Kan I ikke snart lære det. Der angives ikke hotelnavne der lader kvinder drive deres erhverv fra stedet. Det er forbudt for hoteller, moteller, pensionater med videre at ud udleje til prostitution. Rufferi paragraffen i straffelovens paragraf 233 Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år. Og var jeg en del af 'sædeligheds' politi eteller hvad afdelingen hedder nu om dage, kunne en ugentlig søgning herinde nok give min fangstrate et boost. At der så ikke er noget til hinder for at en kunde lejer værelset og inviterer 'leverandøren' med på værelset er så en anden sag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5295 Skrevet 7. Oktober, 2024 Moden slikken M skrev, for 2 timer siden: Kan I ikke snart lære det. Der angives ikke hotelnavne der lader kvinder drive deres erhverv fra stedet. Det er forbudt for hoteller, moteller, pensionater med videre at ud udleje til prostitution. Rufferi paragraffen i straffelovens paragraf 233 Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år. Og var jeg en del af 'sædeligheds' politi eteller hvad afdelingen hedder nu om dage, kunne en ugentlig søgning herinde nok give min fangstrate et boost. At der så ikke er noget til hinder for at en kunde lejer værelset og inviterer 'leverandøren' med på værelset er så en anden sag. Undskyld hr betjent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 472 Skrevet 8. Oktober, 2024 Frodige Ida skrev, for 14 timer siden: Men det kræver vel at man henter gæsten ved døren ik? Nej. Du skal bare send værelse nr til dine gæster og så .ånde selv finde fram. Det er da godt med nr. Vejledning. Det skulle være ingen problematik i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 472 Skrevet 8. Oktober, 2024 Frodige Ida skrev, for 13 timer siden: Kan læse på deres hjemmeside at døren åbnes med mit betalingskort så det har ikke min interesse. Der er reception frem til 22 så nej tak. Da sider off og til en dame bagved receptionen. Men langt fra hver dag og hele tiden. I vinter halv år mener jeg er da kun få dag en person ved receptionen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg