Nallenulle 15 Skrevet 4. Oktober, 2024 Hej! Jeg overvejer kraftigt at besøge Angelina, er der andre som har besøgt hende på det seneste?? https://annoncelight.dk/showad/327572 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thalaron 5 Skrevet 5. Oktober, 2024 (edited) Ja, jeg besøgte hende i Vejle for et års tid siden. Jeg var ikke imponeret. Vi havde aftalt 30 min med nogle få elementer, og vi mødtes. Opgangen var snusket, hendes påklædning og udstråling var ret kedelig i forhold til hendes billeder. Hendes attitude og engagement var overfladisk, ligegyldigt og kedeligt. Hun bandt mig til en stol og kunne ikke komme til, løsnede mig igen, fik mig ned på knæ, stak sin halvslappe pik i munden på mig og 'kom' 2 gange på 30 sekunder... dvs det jeg fik i munden var surt pis og jeg var ved at kaste op... Hendes billeder er fantastiske, men det er desværre også det eneste positive ved hende. Redigeret 5. Oktober, 2024 af Thalaron 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nallenulle 15 Skrevet 5. Oktober, 2024 Thalaron skrev, 1 time siden: Ja, jeg besøgte hende i Vejle for et års tid siden. Jeg var ikke imponeret. Vi havde aftalt 30 min med nogle få elementer, og vi mødtes. Opgangen var snusket, hendes påklædning og udstråling var ret kedelig i forhold til hendes billeder. Hendes attitude og engagement var overfladisk, ligegyldigt og kedeligt. Hun bandt mig til en stol og kunne ikke komme til, løsnede mig igen, fik mig ned på knæ, stak sin halvslappe pik i munden på mig og 'kom' 2 gange på 30 sekunder... dvs det jeg fik i munden var surt pis og jeg var ved at kaste op... Hendes billeder er fantastiske, men det er desværre også det eneste positive ved hende. Det lyder lækkert! Tror bare jeg springer over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg