Hop til indhold

Hvor sikker skal man være før man erklærer/vurderer en pige for handlet

Featured Replies

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 12 minutter siden:

... kender mange piger med godt ry og service der er fanget i prostitution på både 5-10 år med kæmpe gæld til bagmænd og i hjemlandet. 
som bliver ved at betale til bagmænd og ikke end skid har tilbage for deres slid andet end håndøre.

@Gerzelle999: Hvis du personligt kender mange piger, der er havnet i den ulykkelige situation,

1. hvad har du så gjort ved det ?...
  2. eller tænker du bare: "sådan er det jo".. ?
  3. og bliver du så bare ved med at opsøge den slags piger (siden du kender mange af dem) ?

Venlig hilsen

Heliot

• Svar 68
  • Visninger 4.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg citerer mig selv i portionsstørrelser... fordi på et tidspunkt har man skrevet de samme ting i så mange tråde og sammenhænge at man bliver lidt træt af at skrive næsten det samme hvert halve år el

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

For mig at se så synes jeg ikke en pige under styring af en alfons heller er noget man bør støtte som sexkøber.. Der sidder en mand og tager op til halvdelen af pigens indtægt.. Hvordan kan det være n

• @JenniferRomantica jeg tænker det må være en meget vanskelig debat at deltage i  for dig fordi du jo har visse forretningsmæssige interesser. Jeg er dog overbevist om at de ikke styrer dine holdninger

Postede billeder

Skrevet
Heliot skrev, for 1 minut siden:

@Gerzelle999: Hvis du personligt kender mange piger, der er havnet i den ulykkelige situation,

1. hvad har du så gjort ved det ?...
  2. eller tænker du bare: "sådan er det jo".. ?
  3. og bliver du så bare ved med at opsøge den slags piger (siden du kender mange af dem) ?

Venlig hilsen

Heliot

Jeg har hjulpet rigtig mange piger igennem tiderne. 
med penge og andre ting. 
jeg har anmelde 15 steder til politiet men de gør ingenting. 
jeg besøger ikke prostitueret piger for at have sex med dem. 
Og hvis man ikke har opbakning for politiet eller myndigheder så er det meget svært selv at gøre noget. 
da det bestemt heller ikke er ufarligt, grundet man ødelægger en god foretning for nogle grimme typer. 

så jo har hjulpet mange og forsætter min kamp for dette. 
Så kender bordellet indefra og ikke som besøgende, så ser og høre hvad der foregår i kulissen. 
har tilbragte flere timer på div. Bordeller rundt om på Sjælland end nogen anden her inde. 
sovet der og trøstet ulykkelige piger der ikke aner hvodan de nogensinde skal betale deres gæld og komme hjem til deres børn og føre et normalt liv. 

Skrevet
  • Author
Gerzelle999 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har hjulpet rigtig mange piger igennem tiderne. 
med penge og andre ting. 
jeg har anmelde 15 steder til politiet men de gør ingenting. 
jeg besøger ikke prostitueret piger for at have sex med dem. 
Og hvis man ikke har opbakning for politiet eller myndigheder så er det meget svært selv at gøre noget. 
da det bestemt heller ikke er ufarligt, grundet man ødelægger en god foretning for nogle grimme typer. 

så jo har hjulpet mange og forsætter min kamp for dette. 
Så kender bordellet indefra og ikke som besøgende, så ser og høre hvad der foregår i kulissen. 
har tilbragte flere timer på div. Bordeller rundt om på Sjælland end nogen anden her inde. 
sovet der og trøstet ulykkelige piger der ikke aner hvodan de nogensinde skal betale deres gæld og komme hjem til deres børn og føre et normalt liv. 

Hvis du har sikker viden og politiet ikke gør noget, synes jeg du skal gå til pressen med det. Har du prøvet det? Vil de høre på dig?

Hvis du har anmeldt 15 steder og politiet ignorerer dig, hvad kan det så skyldes?

Hvorfor tror du, du ikke har opbakning hos politi og myndigheder. Hvad kan grunden være til det?

Kan det være fordi der ikke er kød på dine anklager? Er det fordi du er lige så skinger i Deres øre som i mine? Eller?

Jeg mener at kunne huske at det vurderes at der er 2-3000 udenlandske piger i Danmark heraf ca 100 er vurderet handlede - altså under 5%. Du får det til at lyde som om det er omvendt - at 95% er handlede. Det er skingert i mine øre

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 1 minut siden:

Hvis du har sikker viden og politiet ikke gør noget, synes jeg du skal gå til pressen med det. Har du prøvet det? Vil de høre på dig?

Hvis du har anmeldt 15 steder og politiet ignorerer dig, hvad kan det så skyldes?

Hvorfor tror du, du ikke har opbakning hos politi og myndigheder. Hvad kan grunden være til det?

Kan det være fordi der ikke er kød på dine anklager? Er det fordi du er lige så skinger i Deres øre som i mine? Eller?

Ja har været til pressen. 
hvorfor tror du der lige pludselig er blevet lavet en del udsendelser om det. På det seneste. ? 

Politiet har ikke resurser til det. Og napper kun de små fisk. 
og jo de har taget flere steder men ikke så det giver værdi. 

Fordi det er ømfindige emne hos politiker. 

Der er masser af kød på det. 
og vent at se det er først lige startet. 

Heller skinger end indbildsk og lukke sine øjne for sandheden for at kunne få styret sine egne behov. 

Skrevet
  • Author
Gerzelle999 skrev, for 7 minutter siden:

Ja har været til pressen. 
hvorfor tror du der lige pludselig er blevet lavet en del udsendelser om det. På det seneste. ? 

Politiet har ikke resurser til det. Og napper kun de små fisk. 
og jo de har taget flere steder men ikke så det giver værdi. 

Fordi det er ømfindige emne hos politiker. 

Der er masser af kød på det. 
og vent at se det er først lige startet. 

Heller skinger end indbildsk og lukke sine øjne for sandheden for at kunne få styret sine egne behov. 

Er det dig der står bag ved den presse der er og de dokumentar der sendes pt? Og på hvilken vis? Du er jo tydeligvis ikke journalist.

mærkeligt at politiet ikke har resurser, hvis sagerne er klare med kød på. 

Spændende at se fortsættelsen. Spændt på at se hvor stor del af de udenlandske piger der arbejder med sex i Danmark der faktisk er handlede. Hvor stor del mener du det er?

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author
Gerzelle999 skrev, for 57 minutter siden:

Du finder ikke en skid i anmeldelser. 
kender mange piger med godt ry og service der er fanget i prostitution på både 5-10 år med kæmpe gæld til bagmænd og i hjemlandet. 
som bliver ved at betale til bagmænd og ikke end skid har tilbage for deres slid andet end håndøre. 

Vågn da op mand Jesus 

Hvordan kan vi hjælpe dem? Betale Deres gæld? Eller hvad tænker du? Hvilke lande kommer de især fra? Flere og mere konkret info, vil være velkommen.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 10 minutter siden:

Er det dig der står bag ved den presse der er og de dokumentar der sendes pt? Og på hvilken vis? Du er jo tydeligvis ikke journalist.

mærkeligt at politiet ikke har resurser, hvis sagerne er klare med kød på. 

Spændende at se fortsættelsen. Spændt på at se hvor stor del af de udenlandske piger der arbejder med sex i Danmark der faktisk er handlede. Hvor stor del mener du det er?

Hvis du havde fulgt med bare en smugle ville du også vide det er ikke så nemt at få pigerne til at fortælle politiet noget som kan give dem det endelig døds stød grundet deres frygt. 

du går meget op i handlet. 
Hvis det kun er det der afholder dig fra at besøge pigerne så er det ikke mange, der er direkte handlet. 

til gengæld bliver stort set udnyttet på det groveste. 
Og stavnsbundet og lokket i fælder. 
som bibeholder og fastholder dem i en rigtig skidt situation. 
hvis det ikke tæller i din verden så er du Home free 

Skrevet
Slowman skrev, for 9 minutter siden:

Hvordan kan vi hjælpe dem? Betale Deres gæld? Eller hvad tænker du? Hvilke lande kommer de især fra? Flere og mere konkret info, vil være velkommen.

Hvis du har fulgt lidt med er det piger fra øst europæiske lande.  
og piger fra Sydamerika 

lidt pudsigt alle de piger har spansk pas så de bare kan rejse til dk. Synes du ikke. 
gud ved hvem der har udstyret dem med det. 

Skrevet
  • Author
Gerzelle999 skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du havde fulgt med bare en smugle ville du også vide det er ikke så nemt at få pigerne til at fortælle politiet noget som kan give dem det endelig døds stød grundet deres frygt. 

du går meget op i handlet. 
Hvis det kun er det der afholder dig fra at besøge pigerne så er det ikke mange, der er direkte handlet. 

til gengæld bliver stort set udnyttet på det groveste. 
Og stavnsbundet og lokket i fælder. 
som bibeholder og fastholder dem i en rigtig skidt situation. 
hvis det ikke tæller i din verden så er du Home free 

Tak, det var det jeg tænkte. Den helt store gruppe er en grå masse som ikke er handlede, men er sexarbejdere af andre grunde. Nogle er helt frivilligt i situationen, nogle har pådraget sig gæld som skal betales, nogle er måske forelskede i Deres alfons. Rigtig mange har formentlig sammenlignet med de muligheder de har i Deres hjemland og valgt at tage imod et tilbud om at arbejde udenlands.

Det er en broget masse. Ikke sort/hvidt. 

Jeg har været sammen med 2 piger hvor jeg havde en fornemmelse (ikke en viden) om at de kunne være tvunget i jobbet, men de øvrige måske 30 udenlandske piger jeg har besøgt har jeg haft indtryk af, havde fundet Deres måde at forsørge sig selv, Deres børn og Deres familier på og ikke fandt det intime samvær mig mig specielt ubehageligt. Jeg siger ikke de nød selve akten. Det ved jeg ikke, men jeg tror de nød en venlig, renlig mand, der behandler dem ordentlig og ikke kræver noget særligt og som lægger en drikkeskilling oveni en pris på 1000 kr for 30 min eller 1600 kr for en hel time i Deres dejlige selskab. Relativt let tjente penge tænker jeg. 

Skrevet
  • Author
Gerzelle999 skrev, for 21 minutter siden:

Hvis du har fulgt lidt med er det piger fra øst europæiske lande.  
og piger fra Sydamerika 

lidt pudsigt alle de piger har spansk pas så de bare kan rejse til dk. Synes du ikke. 
gud ved hvem der har udstyret dem med det. 

De fleste østeropæiske piger har vel selv et EU pas…

Tænker Thai piger er mere udsatte, da de ikke må arbejde i Danmark på turist visum

Eller er det også helt forkert?

og du glemte at sige noget om hvordan vi kan hjælpe

Jeg har valgt at tale åbent om de 2 piger jeg har besøgt og hvor jeg har min tvivl om hvor frivilligt det er for dem at være sexarbejdere. Men, hallo, der må være mange herinde, besøger tilsvarende piger uden at vi hører om det. Jeg tænker at al debat om emnet er godt.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 47 minutter siden:

De fleste østeropæiske piger har vel selv et EU pas…

Tænker Thai piger er mere udsatte, da de ikke må arbejde i Danmark på turist visum

Eller er det også helt forkert?

og du glemte at sige noget om hvordan vi kan hjælpe

Jeg har valgt at tale åbent om de 2 piger jeg har besøgt og hvor jeg har min tvivl om hvor frivilligt det er for dem at være sexarbejdere. Men, hallo, der må være mange herinde, besøger tilsvarende piger uden at vi hører om det. Jeg tænker at al debat om emnet er godt.

De sydamerikanske ja selvfølgelige har øst pigerne selv eu pas. 

du svarede ikke på hvem tror du der skaffer de sydamerikanske piger spansk pas ? 
Og tror du ikke de tager sig godt betalt. 

det hjælper kun at stoppe med at besøge dem. 
og få regeringen til at gribe ind. 
og sætte rammer op for det. 
så der bliver noget stats kontrolerende på en måde. 
for er faktisk ikke imod prostitution.  
men det skal gøres på pigernes præmisser og ikke af nød. Og største delen går til kriminelle. 

der er masser der besøger piger der er udnyttet og gør det af nød. Eller handlet herinde. 
de ser det bare ikke for de lever i deres egen narrative verden, og tror lige som dig at det er nemt tjente penge og pigerne elsker at være sammen med 5-10 mænd hverdag. 
de se bare ikke bagsiden af mønten. 
hvor ødelagt de faktisk er når døren bliver lukket. 
Har talt med flere i pb og fortalt dem at den pige de har besøgt måske ikke var så frivillig som de faktisk troede. 
Kunder lader sig narre til det de ønsker at se og vide. 

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 17 timer siden:

Det er "køberne" der kan forandre noget. 
Eksempel:
Holdt alle i Danmark op med at købe æg fra burhøns i løbet af et kvartal, var der nok ikke mange burhøns tilbage i landet efter et kalenderårs tid. , er mit indtryk "fra kulissen".

Hm… nu er æg jo deklarerede. Man kan se hvad der er buræg, skrabeæg, æg fra fritgående høns og økologiske æg. Det er let, man køber det man vil og støtter dermed de ene eller andet og produktionen følger formentlig forbruget.

Sexarbejdere er ikke deklarerede. Og man kan jo faktisk aldrig være helt sikke på at der ikke er en bagmand der tager beskyttelsespenge, udlejere der kræver horrible huslejer og lægger pres på pigerne…..

Men kunne man nu identificere/deklarere de sexarbejdere der svarer til økologiske æg skulle vi så holde op med at købe alle de andre fordi vi ikke kan se forskel på æg fra fritgående høns og æg fra burhøns? Tja…. Økologerne ville juble. Priserne på Deres æg dobles, men de der producerer æg fra fritgående høns må lukke butikken indkassere bragende underskud.

hvis vi  kan identificere pigerne der svarer til buræg og de der svarer til æg fra skrabehøns, så tror jeg vi måske kan komme fremad.

Men jeg kan sagtens se linket mellen æg og GP’er:mrgreen:

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, den 4.10.2024 at 13:02:

Vi ser af og til brugere herinde der siger at denne eller disse piger ligner “handlede piger” og det er jo i min optik en ret betydelig ting at sige, så hvor sikker skal man være? Er der nok at annoncen ligner noget masseproduceret af en bagmand? Det kunne måske lige så godt være en alfons. Eller skal man, som minimum, have besøgt pigen? Jeg har besøgt piger, som nogen indikerer er handlede, uden at jeg ved besøget, har kunne vurdere om de er handlede eller bare har en alfons.

Hvis man er meget sikker, bør man så ikke anmelde det til politiet, så det kan blive afklaret? Jeg skulle være nærmest 100% + for at lave en anmeldelse til politiet og pigen skulle nærmest se mishandlet ud eller selv bede om det.

Dit oplæg giver indtryk af at du ikke vil have dårlig samvittighed - hvis det nu viser sig at du har været hos en handlet pige og ikke har gjort noget.

Så jeg forstår sådan set godt dilemmaet.

Hvor sikker skal man være? Jeg er helt sikker på at du selv godt ved det - hvis man har bare en lille smule empati, er man ikke i tvivl.

Man kan aldrig være sikker - men sikkert er det at hvis det er for billigt til at være sandt - så er der nok noget galt - og så bør du stoppe der.

Det samme, hvis du kan mærke at der er noget der ikke stemmer her - så bør du stoppe og tage dit gode tøj og gå - og så melde det til politiet.

Hellere en gang for meget end for lidt - hvis du spørger mig.

Pengene? - Fuck pengene! - det du i givet fald har "tabt" må være en god pris at betale for at få ro i sindet.

Polititet? ja - men de må jo så sortere i de oplysninger de får ind - som det også er nævnt her i tråden - så har du i hvert fald gjort hvad du kunne.

Jo flere der anmelder desto bedre. Vi er jo alle interesseret i at knalde med god samvittighed.

Ja- det afhænger af situationen og hvad DIN mavefornemmelse siger dig.

100%+ sikker er man aldrig! Og det ved politiet også godt.

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 27 minutter siden:

Dit oplæg giver indtryk af at du ikke vil have dårlig samvittighed - hvis det nu viser sig at du har været hos en handlet pige og ikke har gjort noget.

Du misforstår spørgsmålet. Jeg spørger ikke hvornår JEG skal afstå fra sex men en pige.

Jeg spørger hvor sikker MAN (hvemsomhelst) skal være før man herinde - under anmeldelser finder det rimeligt at advare andre om at visse piger ligner handlede. Er der nok st man synes annoncen ser ud på en bestemt måde eller skal man selv have besøgt pigerne - eller have anden mere detaljeret og sikker information.

Jeg ville ikke skrive at nogen som helst piger ligner handlede piger udelukkende på baggrund af en annonce for jeg har set en del annoncer hvor jeg tænker handlet og efterfølgende har læst anmeldelser som tyder på at det er de ikke.

Mine egne moralske overvejelser beder jeg faktisk ikke andre om at tage stilling til.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Jeg spørger hvor sikker MAN (hvemsomhelst) skal være før man herinde - under anmeldelser finder det rimeligt at advare andre om at visse piger ligner handlede. Er der nok st man synes annoncen ser ud på en bestemt måde eller skal man selv have besøgt pigerne - eller have anden mere detaljeret og sikker information.

Mine egne moralske overvejelser beder jeg faktisk ikke andre om at tage stilling til.

Som  jeg skriver kan man aldrig være SIKKER. Jeg synes at de tråde jeg har set, hvor folk siger at det her - ud fra fotos (eller andet) - godt kunne ligne en handlet pige - at der må jeg da medgive at det er der sgu nok noget om. Det bedste ville selvfølgelig være at få det be- eller afkræftet ved et besøg - og hvis man så der var i tvivl - ja så ville jeg dreje om på hælene, forlade stedet og anmelde det. Det er så min helt uvidenskabelige tilgang til det.

Og det ville JEG til en hver tid gøre - for fanden - der er jo hundredevis af andre annoncer der ikke bærer præg af at være i nærheden af en handlet pige. Hvorfor skulle man så lige fokusere på de tilfælde hvor man er i tvivl?

Jeg forstår dillemmaet - men jeg forstår så ikke dit debatoplæg.

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 9 minutter siden:

Som  jeg skriver kan man aldrig være SIKKER. Jeg synes at de tråde jeg har set, hvor folk siger at det her - ud fra fotos (eller andet) - godt kunne ligne en handlet pige - at der må jeg da medgive at det er der sgu nok noget om. Det bedste ville selvfølgelig være at få det be- eller afkræftet ved et besøg - og hvis man så der var i tvivl - ja så ville jeg dreje om på hælene, forlade stedet og anmelde det. Det er så min helt uvidenskabelige tilgang til det.

Og det ville JEG til en hver tid gøre - for fanden - der er jo hundredevis af andre annoncer der ikke bærer præg af at være i nærheden af en handlet pige. Hvorfor skulle man så lige fokusere på de tilfælde hvor man er i tvivl?

Jeg forstår dillemmaet - men jeg forstår så ikke dit debatoplæg.

Du har ret i at du ikke forstår vinklen.
Det handler om at piger får påklistret mærkaten “ligner handlet” hvilket jo er synd og forkert hvis de ikke er handlede. 
Som når man skriver på en lokal FB side at frisøren ligner en der ikke betaler skat af indtægterne. Men det er mange herinde tilsyneladende bedøvende ligeglade med.

Jeg synes man skal være meget sikker før man sværter nogens navn om man så må sige. Det er jo en gratis omgang for anmelderne, ikke for pigerne

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, Lige nu:

Det er ikke det det handler om. Det handler om at piger får påklistret mærkaten “ligner handlet” hvilket jo er synd og forkert hvis de ikke er handlede. 
som når man skriver på en lokal FB side at frisøren ligner en der ikke betaler skat af indtægterne.

Nu går der jo som bekendt aldrig røg af en brand uden bål.

Det er også derfor jeg skriver at så ville JEG ikke besøge dem.

Du har naturligvis en pointe i at det ville være synd og forkert hvis de lignede handlede og så ikke var det.

Min første tanke her er: Ja men hvis man er i tvivl hvorfor så overhovedet besvære sig med det i første omgang. Det skulle da lige være fordi man har en ubændig trang til at undersøge det nærmere og det kan jeg ikke fortænke nogen i - overhovedet.

Men ja du har fuldstændigt ret - det er drønsvært at vurdere - uanset om det er på fotos eller andet eller et besøg hos den pågældende.

Og ja det ville være synd for pigen uberettiget at få det prædikat på sig - men der er bare overordnede ting i spil her.

Hvis en pige har det elendigt fordi hendes pimp har tævet hende eller fordi hun er handlet og ikke kan se en vej ud af det hele - kommer altså ud på et.

Hvis man er i tvivl - så anmeld det!

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 9 minutter siden:

Hvis man er i tvivl - så anmeld det!

Vi er så grundlæggende helt uenige. Hvis jeg er i tvivl kunne jeg ikke drømme om at skrive herinde, på baggrund af en annonce, at det ligner en handlet pige.

Jeg kunne måske finde på at gøre det, hvis jeg havde besøgt pigen og havde det indtryk at hun var handlet og ulykkelig.

når jeg læser annoncer synes jeg mange kunne være handlede, men det er nok relativt få der faktisk er det

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Vi er så grundlæggende helt uenige. Hvis jeg er i tvivl kunne jeg ikke drømme om at skrive herinde, på baggrund af en annonce, at det ligner en handlet pige.

Jeg kunne måske finde på at gøre det, hvis jeg havde besøgt pigen og havde det indtryk at hun var handlet og ulykkelig.

når jeg læser annoncer synes jeg mange kunne være handlede, men det er nok relativt få der faktisk er det

Det har du ret i - det ved vi dybest set ikke og det ville være useriøst at indgive en politianmeldelse alene baseret på et foto og en mere eller mindre saglig EG anmeldelse - det siger sig selv.

Jeg siger bare - hvis man er det mindste i tvivl så - find en anden. Kun på den måde kan vi strø lidt grus i menneskehandlernes forretninger.

Som jeg har sagt før - det starter med os selv. Det kan ikke nytte noget at være dobbeltmoralsk hvad det angår.

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 12 minutter siden:

Det har du ret i - det ved vi dybest set ikke og det ville være useriøst at indgive en politianmeldelse alene baseret på et foto og en mere eller mindre saglig EG anmeldelse - det siger sig selv.

Jeg siger bare - hvis man er det mindste i tvivl så - find en anden. Kun på den måde kan vi strø lidt grus i menneskehandlernes forretninger.

Som jeg har sagt før - det starter med os selv. Det kan ikke nytte noget at være dobbeltmoralsk hvad det angår.

Men det er ikke det min tråd handler om… det der “find en anden”.

Det handler om hvor sikker man skal være før man fortæller andre herinde (det handler heller ikke om politianmeldelse) at en pige ligner en handlet pige, så hvorfor du bliver ved med at svare på noget andet forstår jeg ikke 

Det er åbenbart svært at forstå at min tråd handler om at have så meget respekt for GP’ere at man ikke spreder løse rygter om dem og sværter dem til på et usikkert grundlag. Også for udenlandske piger. 

Det er i min optik ikke nok at en bruger synes at en annonce ligner…. 

Man skal have meget mere begrundet mistanke eller holde bøtte.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 14 minutter siden:

Men det er ikke det min tråd handler om… det der “find en anden”.

Det er muligt at jeg misforstår din tråd - det vil jeg ikke afvise, det er sket før - men har du genlæst dit første oplæg? Du bringer selv politianmeldelser og usikkerhed til torvs i debatten.

Jeg synes egentligt det er det jeg reagerer på.

Slowman skrev, for 14 minutter siden:

Det er i min optik ikke nok at en bruger synes at en annonce ligner…. 

Man skal have meget mere begrundet mistanke eller holde bøtte.

Læs det jeg har skrevet ovenfor. Hvis man er det mindste i tvivl - eller har en mere eller mindre begrundet mistanke - så bør man da finde en anden GP.

Men at holde bøtte - hvorfor? Er det ikke i vores alles interesse at få bragt de usikkerheder/mistanker frem i lyset - det er jo også noget af det EG kan bruges til.

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 8 timer siden:

Men at holde bøtte - hvorfor? Er det ikke i vores alles interesse at få bragt de usikkerheder/mistanker frem i lyset - det er jo også noget af det EG kan bruges til.

Nej, mistanker holder man for sig selv og udspreder ikke løse rygter og mistanker.  Man bruger selv sin eventuelle mistanke, men skriver den ikke på internettet i åbne fora.

Har du mistanke om at en Dansk pige har en alfons (måske endda en der ikke altid er sød) skriver du ikke at hun ligner en der har en alfons. Du skriver det heller ikke hvis du har været sammen med hende og måske har en fornemmelse af et stofmisbrug eller en kønssygdom. 

Du ved hvad det kan betyde for pigen, hvis du tager fejl og det vil sige at du holder lav profil.

Men herinde er der en tendens til at en gruppe betragter udenlandske piger som kun een gruppe og at den er “lovløs” og altså at pigerne kan beskyldes generelt eller individuelt for snart sagt hvad som helst. Det er let. Meget få af dem kan jo forsvare sig. 

I min verden er det at sparke til folk der ligger ned.

Men hvis debatten skal handle om hvordan du og jeg - og alle andre skal finde og sortere de piger vi køber sex af, kan du jo starte en tråd. den her handler om hvor sikker man skal bære, ikke for selv at sortere pigerne man køber sex , men om hvor sikker man skal være før man proklamerer på internet at det “ligner handlede piger”

Nu ved jeg ikke hvor mange Polske og andre østeuropæiske piger du har mødt, men jeg har mødt flere som jeg vurderer til ikke at være handlede. 

Skrevet

@Slowman du er et ordentligt menneske - og det mener jeg!

Der er selvfølgelig forskel på hvordan man formulerer sig og dermed sagt at man godt må tænke sig om, før man går til tasterne - Enig!

Men du mener altså at hvis man har en mistanke om at noget ikke er som det skal være - så går man til politiet - og ikke på EG?

Det er jeg ikke sikker på at jeg er enig i - hvorfor ikke begge dele?

Du har ret i at det er for let at beskylde pigerne for alt muligt og at de ikke kan forsvare sig selv. Men er det ikke en del af præmissen?

Jeg vil ti gange hellere møde en GP der har forsvaret sig på EG efter en dårlig anmeldelse, end at besøge en GP hvor flere skriver at de syntes der er et eller galt her.

Hvis DU vurderer en østeuropæisk pige til IKKE at være handlet - tror jeg på det.

Du har sådan set lukket din egen tråd med det du skriver.

Redigeret af Needy

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Du ved hvad det kan betyde for pigen

Det er altså løgn at sådan noget ikke skrives om danske piger.. Det skrives der hvis det er tilfældet.. 

Det er let. Meget få af dem kan jo forsvare sig.

Nejnej og nej.. De kan ALLE forsvarer sig fordi det er et åbent forum og alle kan deltage.. Hvorfor tror du at de stortset alle vælger ikke at gøre det.? Virker det som et modent og selvstændigt nok menneske hvis de "ikke kan" skrive på et netbaseret fora som du jo bedyrer.? I disse moderne tider.. Flere af dem linker til anmeldelser så de kender jo tydeligt til hjemmesiden.. 

før man proklamerer på internet at det “ligner handlede piger”

Jeg har set tråde hvor der er skrevet "hun ser godt nok glad ud" rimelig sarkastisk af en bruger fordi pigen ikke smiler på billederne.. Jeg synes ikke man kan vurderer det udfra et billede.. Dog er der andre gange hvor der er flere småting der ikke hænger sammen og jeg synes bestemt ikke der sker skade ved at folk i de situationer tænker sig om en ekstra gang og er opmærksom på at der kan være noget man ikke vil støtte.. Ellers kan du og de næste 30 mænd rende rundt og tro de er ene om at have haft den tanke og derfor ikke gøre noget ved det.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Nejnej og nej.. De kan ALLE forsvarer sig fordi det er et åbent forum og alle kan deltage.. Hvorfor tror du at de stortset alle vælger ikke at gøre det.?

Måske fordi mange af dem ikke følger EG, og de heller ikke forstår dansk. Bare måske altså.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.