Crabman 2245 Skrevet 3. Oktober, 2024 (edited) Nu har jeg på ingen måde været medlem herinde i så lang tid (runder snart et år) Men bruger det dog flittigt synes jeg. Har godt læst flere gamle tråde omkring forummet og dens tilstand, og har kunne se ældre medlemmer slette deres brugere osv. efter flere år herinde. Men synes godt nok at sitet har taget endnu et dyk, siden Juni-Juli måned. Virkelig få aktive brugere, her tænker jeg på dem som laver anmeldelser og deltager i diverse indlæg. Dog deltager jeg på ingen måde i alle indlæg selv, langt fra. Men synes godt nok det er sjældent de "ældre" medlemmer deltager/skriver noget herinde efterhånden. Hvilket jeg synes er ærgerligt... Det er nærmest de samme 10-15 brugere som er aktive ish. (Tæller ikke mig selv med her nej) Ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg rigtig, men havde tænker i andre? Redigeret 3. Oktober, 2024 af Crabman 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2046 Skrevet 3. Oktober, 2024 Dit indlæg er bestemt relevant Jeg har kun været medlem i et par måneder, så jeg har ikke rigtig noget at forholde mig til lige hvad det angår. Men jeg tænker det kommer kommer i "bølger" hvad antallet af medlemmer angår. Vi lever jo i en mere WOKE tid end tidligere, måske det kan være en del af forklaringen? Crabman skrev, for 16 minutter siden: har kunne se ældre medlemmer slette deres brugere osv. efter flere år herinde. DET har ihvertfald en naturlig forklaring 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 835 Skrevet 3. Oktober, 2024 Jeg har været med lidt længere og kan huske da venuslogen.dk døde. Det var meget de samme symptomer som som du her beskriver. Jeg syntes det er et fint opråb du kommer med. Jeg vil gøre mig mere umage med at bidrage med anmeldelser (ikke at jeg har dårlig samvittighed) Generelt set bør forumet her nok også være mere imødekommende - man får hurtigt en kindhest…….især hvis man er ny. God aften derude K 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2245 Skrevet 3. Oktober, 2024 (edited) Needy skrev, for 9 minutter siden: DET har ihvertfald en naturlig forklaring Haha det kan der jo selvfølgelig være noget om Men alligevel... der er et par stykker som smuttede for et par måneder siden dsv. som havde været med længe, og skrev gode ting imo som jeg selv synes var godt læsestof. Kanon1 skrev, for 6 minutter siden: Jeg vil gøre mig mere umage med at bidrage med anmeldelser (ikke at jeg har dårlig samvittighed) Kender ikke det site, men har hørt om det dog. Men tak for din forståelse. Det skal du da heller ikke have overhovedet, bare rolig. Det var mere fordi jeg selv fik noget ud af at læse forskellige ting fra diverse brugere, som ikke er så aktive mere. Men lyder godt hvis du vil bidrage med mere hvis tiden er der selvfølgelig. Og ja du har helt ret i at nye brugere tit bliver skudt i sænk. Redigeret 3. Oktober, 2024 af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NilleAlle 235 Skrevet 3. Oktober, 2024 Mon ikke det også relaterer til den ultra strenge og totalt uigennemsigtige måde der modereres og dikteres fra “administratorers” side? Og så det faktum at man ingen rettigheder har over det man selv har skrevet. 1 time efter man har skrevet noget er det låst, og kan hverken redigeres eller slettes. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2046 Skrevet 3. Oktober, 2024 (edited) NilleAlle skrev, for 10 minutter siden: Mon ikke det også relaterer til den ultra strenge og totalt uigennemsigtige måde der modereres og dikteres fra “administratorers” side? Altså set fra en brugers synspunkt (ikke GP) synes jeg da retningslinjerne er okay. Det er jo de rammer der er sat op og som vi skriver anmeldelser og debatterer under. Er der noget specifikt du tænker på? NilleAlle skrev, for 10 minutter siden: 1 time efter man har skrevet noget er det låst, og kan hverken redigeres eller slettes. Helt ærligt - hvorfor skulle det være problem? Forestil dig at du har en dialog kørende med et par stykker og hvis du så retter i dit indlæg, eller sletter det - hvilken værdi vil det så have for dem der senere skal læse det fx ved en søgning? Så forsvinder sammenhængen og konteksten jo. Redigeret 3. Oktober, 2024 af Needy 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9845 Skrevet 3. Oktober, 2024 Tilbage i 2015 stykker da jeg begyndte at læse med herinde blev det kaldt døende. Det blev det også i 2019 da jeg fik profil og var på mit første besøg, og lige siden med jævne mellemrum. Det er vist en ret langvarig dødsproces 4 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2245 Skrevet 3. Oktober, 2024 (edited) NilleAlle skrev, for 14 minutter siden: Mon ikke det også relaterer til den ultra strenge og totalt uigennemsigtige måde der modereres og dikteres fra “administratorers” side? Og så det faktum at man ingen rettigheder har over det man selv har skrevet. 1 time efter man har skrevet noget er det låst, og kan hverken redigeres eller slettes. Tja det er vel subjektivt hvad man tænker er, skal vi kalde det "strenge regler" for jeg personligt synes da ikke det er særlig svært at holde sig inde for de rammer der nu engang er? Hvor tilbøjelige reglerne har været før i tiden, skal jeg ikke gøre mig klog på. Og det med at man ikke kan redigere efter en time, synes jeg er det mindste besvær. Til tider har jeg da ønsket at rette i noget hvor jeg ikke kunne. Men så må man jo bare tænke sig om en ekstra gang, inden man poster noget. Redigeret 3. Oktober, 2024 af Crabman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2245 Skrevet 3. Oktober, 2024 (edited) Lauersen skrev, for 4 minutter siden: Det er vist en ret langvarig dødsproces Det kan da vel være noget om. Det ved du bestemt bedre end mig nok. Men synes siden jeg blev medlem, hvor der egentlig var rimelig høj aktivitet hver dag, så er det bare de sidste par måneder hvor jeg virkelig synes den er styrt dykket. Er det fordi sommeren bare er overstået eller hvad haha. Redigeret 3. Oktober, 2024 af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2046 Skrevet 3. Oktober, 2024 Crabman skrev, for 5 minutter siden: Er det fordi sommeren bare er overstået eller hvad haha. Ikke nødvendigvis - aktiviteten blandt doggerne er da ihvertfald stigende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fuck 10 Skrevet 3. Oktober, 2024 (edited) Der er mange faktorere der gør at EG er ved at Dø... eller oplevelse af at det er blevet tamt. som alle andre døde/døende forums, så er EG sikkert men langsomnt også på vej i døden, konkurencen er stor og de store sociale medier gør alt for at få brugere over på deres platforme... Her et par betrakninger jeg har (du som læser har sikkert en anden vinkel/mening/observation, så supplere gerne op, men afhold dig fra at diktere at du mener at jeg skal se/mene noget andet) - som TS har bemærket så er mange af de gamle brugere blevet tavse/inaktive, enkelte har forsvundet/slettet deres profil, for at dukke op med ny anonym profil (ofte forbliver de som ny profil lidt passive, og deltager kun i ny og næ med indlæg eller kommentarer i forums) - Forum er oversvømmet af trolde (måske brugere der mener at dette skal være lige som facebook) - men den væsentlige faktor er EG's drift/forretningspolitik... i krampagtige forsøg på at redde en synkende skude, som kaptajenen for længst har forladt, så tilretter modereator reglesætte til et diktatorisk indgreb for at komme "problememt med uro i forum til livs... Seneste tiltag er at man som bruger der i et kåd øjeblik træder ved siden af de forsmåede regler, bliver irettesat ukritisk af en moderator, og hængt til offentlig skue. Det er self afskrækkende... men en højst uprofessionel og desideret barnlig måde at gøre det på... vil være så fri at sige at det er sygeligt - forums har været udsat for mange ændringer, nogle er blevet efterspurgt (bla ratings/likes) andre er blevet vedtaget (bla er der flere tråde/enmer der er fjernet og ovnikøbet blevet forbudt. ratings er et fantastik måde at skabe splid på... at forbyde noget der er kært, uden at erstatte det, er en fatastisk måde at skabe uro på mit gæt er det at EG rent faktisk langsomt er ved at gøre selvmord, da EG helt ubevidst i panik for at redde den gode tone i forum, selv intaget en vred holding over for alle brugere... moderator er endt i en selvretfærdigørende stase, hvor de er unden for fornuftig rækkevidde, og de bliver fodret af de trolde der popper op i ny og næ, og i krampagtige forsøg snupper de i ny og næ en af de gamle og eller aktive brugere... jo jo, det ligger en dæmper på festen modsat kan "selvmordet" være helt bevidst, måske bruger skaren er den samme, men EG's forretningsmodel gør at at forum på ingen måder skal være et "hygge" sted hovr emnet er frit, men EG's forretningsplan er at du som bruger kun må bidrage med anmeldeser, og så eller klappe i takt med trådstarter. EG er sikkert fuldstændig klar over at det går ned af bakken... og vil sikkert indføre et "nyt" regelsæt... hvilket medfører endnu en slagterunde, da forums ikke tåler alle de mange ændringer... moderator vil retfærdigøre det ved at det er brugerens egen skyld... men fackt er at selv store internetfirmaer, sociale medier mm der er afhængige af at have brugere, dør når der indføres for mange ændringer, og "renses" for meget ud i brugerskaren. afte er det de aktive moderator rydder af vejen (og her er EG ingen undtagelse) Som bruger kan vi intet gøre... EG's skæbne ligger i moderator/webmasters hænder... og der lugter af død... jeg vil læne mig tilbage spise popkorn og nyde det drama imens EG selvafliver forum til at blive et spøgelsesskib med en lille håndfuld stambrugere, der sidder og snakker om gamle dage, imens brugertallet reelt forbliver højt, da EG bliver en svigdør med overvejende nye brugere Redigeret 3. Oktober, 2024 af fuck 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En gang til 58 Skrevet 3. Oktober, 2024 NilleAlle skrev, 1 time siden: Mon ikke det også relaterer til den ultra strenge og totalt uigennemsigtige måde der modereres og dikteres fra “administratorers” side? Og så det faktum at man ingen rettigheder har over det man selv har skrevet. 1 time efter man har skrevet noget er det låst, og kan hverken redigeres eller slettes. lidt om det her - hvornår bliver en tråd afsporet af bemærkninger som måske blot er tommel op, og hvornår er det bare med til at skabe liv, positiv stemning og lyst til et nyt opslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2245 Skrevet 3. Oktober, 2024 fuck skrev, for 52 minutter siden: konkurencen er stor og de store sociale medier gør alt for at få brugere over på deres platforme... Hvilke andre platforme er det du hentyder til som er ligsom EG? Medmindre jeg misforstår dette? fuck skrev, for 52 minutter siden: i krampagtige forsøg på at redde en synkende skude, som kaptajenen for længst har forladt, Du kommer med mange gode pointer synes jeg egentlig. Men her f.eks selvom du nok har ret. Så synes jeg det alligevel er op til den enkelte bruger at holde liv i siden på en måde. Synes det er lidt svært at sammenligne dette "slags" forum med andre, twitter, Instagram osv. Må ærligt talt indrømme jeg ikke lige kan se hvad "Kaptajnen/moderator" skal gøre. Det er jo altså et sex forum som måske på sin vis er lidt tys tys. Tænker du at der skulle være alle mulige kampagner/konkurrencer eller hvad? Igen, så synes jeg rammerne er fine nok i forhold til hvad dette forum handler om? Hvis jeg ville diskutere politik eller andet, ville det nok ikke være her. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den nye grydeske Skrevet 3. Oktober, 2024 Overvejede meget om jeg gad skrive om det emne, igen. jeg har været her i 4-5 år med et skifte af brugernavn, efter at have forladt skuden for et par år siden, med den samme begrundelse som mange andre, stramme og uretfærdige regler, som jeg ikke ville indordne mig under, og blev tøsefornærmet over en advarsel, og gik. Var væk i et lille årstid, og vendte så tilbage, da jeg skulle bruge en måde at komme i kontakt med en person. jeg er på ingen måde lige så aktiv som tidligere, og har heller ikke tænkt mig at blive det, og hvis der dukket et alternativ op til EG, så får det en stor chance. Jeg gider ikke igen at sige hvad der skal laves om, for det sker ikke, så det er en nytteløs diskussion. Der er for mange af de aktive der er væk, det er de samme, jeg vil sige 50, personer der er aktive på siden, hvoraf nogle har båndlagt sig selv på grund af advarsler, samt lidt nytilkommens, som der er stor udskiftning i. Sådan er det bare, og det står ikke til at ændre. Hvis man ikke kan lide lugten i bageriet så må man gå, hvilket en del så er, hvilket jo må betyde at der lugter i bageriet. Det eneste jeg vil forslå er at der kommer et par mere/nye moderator, og at de aftaler en ens linje, også lige giver en lille smule plads til vores forskelligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3416 Skrevet 3. Oktober, 2024 Én af årsagerne til at nogle af de "gamle" herinde ikke deltager så meget kan også være fordi at det er de samme emner der går igen og igen og igen og igen....på et tidspunkt bliver man lidt mæt af yngre brugere som smider emner på til debat, som vi gamle har debatteret flere gange før gennem tiden . 19 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 350 Skrevet 3. Oktober, 2024 Er her for af læse anmeldelser og dele egne erfaringer indimellem hvis jeg ikke skriver er det fordi jeg ikke har besøgt men læser med og liker hvis det er en god anmeldelse. Fint at kunne være anonym, og intet behov for at debattere herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1186 Skrevet 3. Oktober, 2024 Jeg har det lidt som Gennemsnitlig Joe. Hvis man gerne vil have flere anmeldelser vil jeg foreslå at man liker og kommenterer. Hvis der er et alternativ til EG har jeg ikke bemærket det. Jeg er ikke fan af anmeldelserne på Nympho, de virker meget korte og upersonlige og der er ingen kommentarer til dem og de er bundet for hårdt op på de enkelte profiler, så det virker som reklame. Og så er det heller ikke alle der er på Nympho. Ind til der er et alternativ synes jeg det er mest konstruktivt selv at skrive. Jeg ville gerne skrive anmeldelser igen, der er en lidt speciel årsag til at jeg ikke gør i øjeblikket. Men det er vel også bare selv at klø på? Har et par gange gerne villet oprette en tråd i Generelt men jeg har svært ved at få oplægget skåret ordentligt til så det ikke bliver for uoverskueligt. Der er forsvundet gamle medlemmer, som f.eks. TheLion. Men så har vi jo også fået helt nye medlemmer, som f.eks. TheArcticWolf. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 4. Oktober, 2024 Needy skrev, for 6 timer siden: Helt ærligt - hvorfor skulle det være problem? i anmeldelser kan det være et problem man kan overse eller glemme ting kort og retter man ikke hurtigt nok er løbet kørt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 221 Skrevet 4. Oktober, 2024 ret enig med fuck, man trækker sig tilbage som forhuden når der går lynchning i modereringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2046 Skrevet 4. Oktober, 2024 Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden: i anmeldelser kan det være et problem man kan overse eller glemme ting kort og retter man ikke hurtigt nok er løbet kørt. Du kunne jo også åbne Notesblokkken eller et andet lille tekstprogram på din PC eller mobil og skrive dit indlæg DER og så kopiere det ind her i EG når du er tilfreds med resultatet På den måde vil du jo ha al den tid i verden der skal til Det kræver lidt øvelse, også når andre indlæg skal citeres - men tænker det er det værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1337 Skrevet 4. Oktober, 2024 Jeg ved jo ikke hvordan aktiviteten var tidligere, men synes egentlig den er ok nu. Synes også tonen i debatten normalt er ok og at moderator i sammenligning med andre fora gør det ok. Jeg synes der er vigtigt at det ikke bliver for lummert og uden respekt for mennesker, når der anmeldes, men det er jo tilsyneladende noget der kan være forskellig opfattelse af og der er vel også ok. Det går op og ned, som så meget andet men på mig virker det ikke døende 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 662 Skrevet 4. Oktober, 2024 Det døende forum ? Tjae det kan da godt være, men når der tales om medlemmer der har været her længe og har meldt sig ud, må jeg jo sige at der er da nogle jeg ikke savner, ingen nævnt ingen glemt. Mht. Moderatorens ( tilsyneladnde er der kun en der aktiv) linje må jeg tilstå at jeg et par gange har haft ørene i maskinen med 'ferie' i en periode. Jeg har ikke været enig i afgørelsen når jeg har set hvad der ellers er passeret af vederstyggeligheder fra diverse medlemmer. Men Moderator kan jo ikke være overalt, så Rapporter knappen er blevet min ven. De værste ting der sker her og som irriterer mig er i uprioriteret rækkefølge: Genoptag af emner der har været diskuteret ofte. Nedladende bemærkninger og direkte tilsvining af andre. Brug af ordet tror, det antyder at vedkommende ikke aner en disse om det de skriver om. Efterlysninger af oplevelser med GP'er som er anmeldt fyldigt og ofte. Efterlysninger af GP'er der tilbyder specielle ydelser i stedet for selv at gennemgå de righoldige annoncemedier og benytte deres søgefunktion. Ideligen mistanke om falske annoncer. Jeg er her stadig, men af andre grunde. Meen bliver det for meget kan det da godt være jeg tager en pause. Og bliver jeg for strid kan det være jeg får en påtvungen pause. Til orientering for Latinas 4 ever er The Lion ikke væk som medlem, men har bare ikke været her siden en gang i juli. Jeg TROR han har fået en fortjent pause. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 65 Skrevet 4. Oktober, 2024 Slowman skrev, 1 time siden: Jeg ved jo ikke hvordan aktiviteten var tidligere, men synes egentlig den er ok nu. Synes også tonen i debatten normalt er ok og at moderator i sammenligning med andre fora gør det ok. Altså jeg har været med af lidt omgange og er ret enig i at tonen er blevet bedre det sidste stykke tid. Men der sker godt nok ikke meget herinde hvis man ser på hvor mange der er online. Syntes også der sker meget lidt på anmeldelser som jo egentlig er dette fora’s formål som så er blevet udviklet til det der er i dag. Jeg er ikke selv så aktiv som jeg burde men håber tiden vil komme. Om den er ved at uddø ved jeg nu ikke helt. Men der er nok plads til forbedringer fra rigtig mange af OS. Vi bliver også nødsaget til at spørge os selv hvad vi kan gøre bedre for at det er mere interessant Rigtig god weekend der ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3494 Skrevet 4. Oktober, 2024 Needy skrev, for 5 timer siden: Du kunne jo også åbne Notesblokkken eller et andet lille tekstprogram på din PC eller mobil og skrive dit indlæg DER og så kopiere det ind her i EG når du er tilfreds med resultatet På den måde vil du jo ha al den tid i verden der skal til Det kræver lidt øvelse, også når andre indlæg skal citeres - men tænker det er det værd. Det gør jeg i forvejen det ændrer ikke ved min oplevelse eller holdning til det det er fint du ikke har problemet men det er der andre der har fordi vi er forskellige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5018 Skrevet 4. Oktober, 2024 Lauersen skrev, for 16 timer siden: Tilbage i 2015 stykker da jeg begyndte at læse med herinde blev det kaldt døende. Det blev det også i 2019 da jeg fik profil og var på mit første besøg, og lige siden med jævne mellemrum. Det er vist en ret langvarig dødsproces Enig. En del EG-medlemmer har vist den nostalgiske holdning med, at “alt var bedre i gamle dage”. Slowman skrev, for 4 timer siden: Jeg ved jo ikke hvordan aktiviteten var tidligere, men synes egentlig den er ok nu. Synes også tonen i debatten normalt er ok og at moderator i sammenligning med andre fora gør det ok. Aktiviteten her på EG er faktisk meget gennemsnitlig i øjeblikket, tror jeg. Men hvis man ikke har interesse i det, som der skrives om for tiden, synes man nok, at aktiviteten er faldet. Moderatorerne gør det ikke alene ok, men decideret godt. Der blev kørt en “stram op”-linje i sommeren, og det har som jeg ser det, nedbragt antallet af afsporinger noget. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg