Hop til indhold

Sletning eller ændring af annonce

Featured Replies

Skrevet

Jeg har flere gange spurgt Jer om, hvordan man henholdsvis sletter eller ændrer sin annnoce - stadigvæk uden noget svar fra Jer. 
I sætter både Jer selv og mig i dårligt lys, når jeg har en annonce på Jeres portal hvor både telefon nummer og e-mail adresse ikke er aktuelt mere, fordi jeg har fået nyt. Og den stakkels læser/køber bliver frustreret over, ikke at kunne få forbindelse til mig. Jeg håber I vil være rare at hjælpe mig. På forhånd tak. 
Med venlig hilsen fra Maria Isabella ❤️

Skrevet
MariaTooSexy skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har flere gange spurgt Jer om, hvordan man henholdsvis sletter eller ændrer sin annnoce - stadigvæk uden noget svar fra Jer. 
I sætter både Jer selv og mig i dårligt lys, når jeg har en annonce på Jeres portal hvor både telefon nummer og e-mail adresse ikke er aktuelt mere, fordi jeg har fået nyt. Og den stakkels læser/køber bliver frustreret over, ikke at kunne få forbindelse til mig. Jeg håber I vil være rare at hjælpe mig. På forhånd tak. 
Med venlig hilsen fra Maria Isabella ❤️

Du kommer ikke i kontakt med dem. I en anden tråd omtaler @Liv noget om at man kan sætte annoncen på pause, så den er skjult for bruger, det er nok den bedste løsning du kan få på denne side, prøv lige at se de andre tråde igennem, og evt skriv til liv og spørg hende.

Skrevet

Det er i den tråd der hedder “svar på mail” under fanearket “feedback om euroguide.dk”

Skrevet
MariaTooSexy skrev, for 6 timer siden:

stadigvæk uden noget svar fra Jer. 

Jeg har ventet lææææænge på at de skal godkende mine ændringer, så jeg er ikke synlig..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.