Hop til indhold
MariaTooSexy

Sletning eller ændring af annonce

Recommended Posts

Jeg har flere gange spurgt Jer om, hvordan man henholdsvis sletter eller ændrer sin annnoce - stadigvæk uden noget svar fra Jer. 
I sætter både Jer selv og mig i dårligt lys, når jeg har en annonce på Jeres portal hvor både telefon nummer og e-mail adresse ikke er aktuelt mere, fordi jeg har fået nyt. Og den stakkels læser/køber bliver frustreret over, ikke at kunne få forbindelse til mig. Jeg håber I vil være rare at hjælpe mig. På forhånd tak. 
Med venlig hilsen fra Maria Isabella ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
MariaTooSexy skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har flere gange spurgt Jer om, hvordan man henholdsvis sletter eller ændrer sin annnoce - stadigvæk uden noget svar fra Jer. 
I sætter både Jer selv og mig i dårligt lys, når jeg har en annonce på Jeres portal hvor både telefon nummer og e-mail adresse ikke er aktuelt mere, fordi jeg har fået nyt. Og den stakkels læser/køber bliver frustreret over, ikke at kunne få forbindelse til mig. Jeg håber I vil være rare at hjælpe mig. På forhånd tak. 
Med venlig hilsen fra Maria Isabella ❤️

Du kommer ikke i kontakt med dem. I en anden tråd omtaler @Liv noget om at man kan sætte annoncen på pause, så den er skjult for bruger, det er nok den bedste løsning du kan få på denne side, prøv lige at se de andre tråde igennem, og evt skriv til liv og spørg hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MariaTooSexy skrev, for 6 timer siden:

stadigvæk uden noget svar fra Jer. 

Jeg har ventet lææææænge på at de skal godkende mine ændringer, så jeg er ikke synlig..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...