MariaTooSexy 1 Skrevet 1. Oktober Jeg har flere gange spurgt Jer om, hvordan man henholdsvis sletter eller ændrer sin annnoce - stadigvæk uden noget svar fra Jer. I sætter både Jer selv og mig i dårligt lys, når jeg har en annonce på Jeres portal hvor både telefon nummer og e-mail adresse ikke er aktuelt mere, fordi jeg har fået nyt. Og den stakkels læser/køber bliver frustreret over, ikke at kunne få forbindelse til mig. Jeg håber I vil være rare at hjælpe mig. På forhånd tak. Med venlig hilsen fra Maria Isabella ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 1. Oktober MariaTooSexy skrev, for 2 minutter siden: Jeg har flere gange spurgt Jer om, hvordan man henholdsvis sletter eller ændrer sin annnoce - stadigvæk uden noget svar fra Jer. I sætter både Jer selv og mig i dårligt lys, når jeg har en annonce på Jeres portal hvor både telefon nummer og e-mail adresse ikke er aktuelt mere, fordi jeg har fået nyt. Og den stakkels læser/køber bliver frustreret over, ikke at kunne få forbindelse til mig. Jeg håber I vil være rare at hjælpe mig. På forhånd tak. Med venlig hilsen fra Maria Isabella ❤️ Du kommer ikke i kontakt med dem. I en anden tråd omtaler @Liv noget om at man kan sætte annoncen på pause, så den er skjult for bruger, det er nok den bedste løsning du kan få på denne side, prøv lige at se de andre tråde igennem, og evt skriv til liv og spørg hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 1. Oktober Det er i den tråd der hedder “svar på mail” under fanearket “feedback om euroguide.dk” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 362 Skrevet 2. Oktober MariaTooSexy skrev, for 6 timer siden: stadigvæk uden noget svar fra Jer. Jeg har ventet lææææænge på at de skal godkende mine ændringer, så jeg er ikke synlig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 2. Oktober @MariaTooSexy tænker desværre ikke dit indlæg ændrer noget. Denne side er død, mht annonce sektionen. Jeg har også selv sat min på pause. Det er trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg