Hop til indhold
Kristian99

Hvordan sletter man en tråd man har startet?

Recommended Posts

Hej support (eller andre der måske kan hjælpe?)

Jeg fik startet en tråd jeg gerne vil have slettet, da den tog en anden vej end der var formålet. Jeg skrev til support et par gange for et par uger siden, dog uden svar:

Kan jeg slette/få slettet en tråd jeg selv har startet?

//Kristian

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, er det korte svar.

hvis der er gået over en time, å kan du INTET gøre selv, men rette henvendelse til moderatorene, og så håbe at de ser på det og kommer frem til samme resultat som Du selv gør. Det høre dog til sjældenhederne at en tråd bliver slettet. Det sker kun hvis der er noget helt galt, at tråden tager en gal retning mm er som reglen ikke nok, det sker at den bliver låst, hvis der går for meget ged i den, men ikke slettet.

du kan prøve at skrive til MOD, men lad være med at have for stor forhåbning.
At skrive til ADMIN eller support er fuldstændig spild af tid, jeg tror at de afgik ved døden under COVID pandemien, da der ikke er set livstegn fra den side siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skulle trådstarter dog kunne slette en tråd. Den består jo af indlæg fra mange andre, som man ikke har særlige rettigheder over, bare fordi man var den, der skrev først. Vi skal alle stå ved vores indlæg, men vi kan vel også forvente, at de ikke bare bliver slettet, hvis det ikke er dem, der er problemet. Hvad enten trådstarter synes om dem eller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor skulle trådstarter dog kunne slette en tråd. Den består jo af indlæg fra mange andre, som man ikke har særlige rettigheder over, bare fordi man var den, der skrev først. Vi skal alle stå ved vores indlæg, men vi kan vel også forvente, at de ikke bare bliver slettet, hvis det ikke er dem, der er problemet. Hvad enten trådstarter synes om dem eller ikke.

Jeg savner selv en tråd, som bare forsvandt for en uge siden, med en masse gode indlæg - synes, det er ærgerligt!
Men om trådstarter var årsag, har jeg ikke nogen anelse om. Måske blev den slettet på grund af noget, jeg slet ikke nåede at se!

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Jeg savner selv en tråd, som bare forsvandt for en uge siden, med en masse gode indlæg - synes, det er ærgerligt!
Men om trådstarter var årsag, har jeg ikke nogen anelse om. Måske blev den slettet på grund af noget, jeg slet ikke nåede at se!

Jeg tror vi tænker på den samme tråd - super ærgerligt - den var et klasseeksempel på at en GP altså godt kan give igen! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kristian99 skrev, den 1.10.2024 at 10:41:

Hej support (eller andre der måske kan hjælpe?)

Jeg fik startet en tråd jeg gerne vil have slettet, da den tog en anden vej end der var formålet. Jeg skrev til support et par gange for et par uger siden, dog uden svar:

Kan jeg slette/få slettet en tråd jeg selv har startet?

//Kristian

Hvis du tænker på nedenstående tråd du oprettede

https://www.eroguide.dk/forum/topic/189319-xxxxxxxx-100-naturlig-uden-kondom/

Så tror jeg ikke du skal gøre dig nogen forhåbninger om at få den slettet.

Tænker du skal være heldig at slippe afsted med karantæne og ikke perm ban. 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...