Kristian99 2 Skrevet 1. Oktober, 2024 Hej support (eller andre der måske kan hjælpe?) Jeg fik startet en tråd jeg gerne vil have slettet, da den tog en anden vej end der var formålet. Jeg skrev til support et par gange for et par uger siden, dog uden svar: Kan jeg slette/få slettet en tråd jeg selv har startet? //Kristian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 347 Skrevet 1. Oktober, 2024 Nej, er det korte svar. hvis der er gået over en time, å kan du INTET gøre selv, men rette henvendelse til moderatorene, og så håbe at de ser på det og kommer frem til samme resultat som Du selv gør. Det høre dog til sjældenhederne at en tråd bliver slettet. Det sker kun hvis der er noget helt galt, at tråden tager en gal retning mm er som reglen ikke nok, det sker at den bliver låst, hvis der går for meget ged i den, men ikke slettet. du kan prøve at skrive til MOD, men lad være med at have for stor forhåbning. At skrive til ADMIN eller support er fuldstændig spild af tid, jeg tror at de afgik ved døden under COVID pandemien, da der ikke er set livstegn fra den side siden. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 285 Skrevet 1. Oktober, 2024 Hvorfor skulle trådstarter dog kunne slette en tråd. Den består jo af indlæg fra mange andre, som man ikke har særlige rettigheder over, bare fordi man var den, der skrev først. Vi skal alle stå ved vores indlæg, men vi kan vel også forvente, at de ikke bare bliver slettet, hvis det ikke er dem, der er problemet. Hvad enten trådstarter synes om dem eller ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 285 Skrevet 1. Oktober, 2024 køb dansk skrev, for 3 timer siden: Hvorfor skulle trådstarter dog kunne slette en tråd. Den består jo af indlæg fra mange andre, som man ikke har særlige rettigheder over, bare fordi man var den, der skrev først. Vi skal alle stå ved vores indlæg, men vi kan vel også forvente, at de ikke bare bliver slettet, hvis det ikke er dem, der er problemet. Hvad enten trådstarter synes om dem eller ikke. Jeg savner selv en tråd, som bare forsvandt for en uge siden, med en masse gode indlæg - synes, det er ærgerligt! Men om trådstarter var årsag, har jeg ikke nogen anelse om. Måske blev den slettet på grund af noget, jeg slet ikke nåede at se! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1190 Skrevet 1. Oktober, 2024 køb dansk skrev, for 2 timer siden: Jeg savner selv en tråd, som bare forsvandt for en uge siden, med en masse gode indlæg - synes, det er ærgerligt! Men om trådstarter var årsag, har jeg ikke nogen anelse om. Måske blev den slettet på grund af noget, jeg slet ikke nåede at se! Jeg tror vi tænker på den samme tråd - super ærgerligt - den var et klasseeksempel på at en GP altså godt kan give igen! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 928 Skrevet 3. Oktober, 2024 (edited) Kristian99 skrev, den 1.10.2024 at 10:41: Hej support (eller andre der måske kan hjælpe?) Jeg fik startet en tråd jeg gerne vil have slettet, da den tog en anden vej end der var formålet. Jeg skrev til support et par gange for et par uger siden, dog uden svar: Kan jeg slette/få slettet en tråd jeg selv har startet? //Kristian Hvis du tænker på nedenstående tråd du oprettede https://www.eroguide.dk/forum/topic/189319-xxxxxxxx-100-naturlig-uden-kondom/ Så tror jeg ikke du skal gøre dig nogen forhåbninger om at få den slettet. Tænker du skal være heldig at slippe afsted med karantæne og ikke perm ban. Redigeret 3. Oktober, 2024 af Den Anonyme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg