Hop til indhold
ANALyst

Agatha i Randers - noget skuffende

Recommended Posts

Efter at have læst en god anmeldelse om Agatha fra hendes tid i Aarhus, besluttede jeg mig for at aflægge en besøg hos denne petite kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/386018

Jeg vil lige skrive, at jeg er overgennemsnitlig stor dernede. Det skriver jeg ikke for at blære mig, men for at give lidt kontekst.

Jeg har efterhånden fået det at vide af mange kvinder og fordi jeg flere gange oplevede at jeg var for stor for nogle piger, skriver jeg det altid i beskeden.

Jeg bestilte 45 minutter med anal, skrev hvor stor jeg er og spurgte om det var et problem. "Sounds fine." Var svaret.

Afsted til en lejlighed i Randers C.

Billederne er ægte og Agatha er en pæn lille kvinde med blød hud og de fineste små bryster.

Til at starte med var alt fint. Hendes blow er godt og jeg måtte bruge mine tunge på hende i dejlig lang tid. Hun var nemt at snakke med og stønnede dejligt under akten.

Men da det kom til sex, så startede det at gå ned ad bakke. Hun lagde sig sådan, at jeg ikke kunne støde ordentligt. Jeg spurgte om jeg var for stor eller det var for dybt. Nej. Alt var fin, fik jeg at vide.

Jeg nåede med lidt besvær til en udløsning, og så snakkede vi lidt.

Da det kom til omgang to, skiftede jeg stilling for at se om det gik bedre, men nej, hun blev ved med at blokere med bene eller trække underlivet.

Træls, især fordi jeg ekstra skrev vor stor jeg er.

Anal var pludselig heller ikke en mulighed i dag og da jeg spurgte om jeg så får 500 kroner tilbage, blev hendes engelsk meget dårligt.

Jeg fik til sidst 500 kroner tilbage, men stemningen var nu i bund.

Da jeg sagde farvel, var hun meget beskæftiget med sin telefon. 

Jeg tror oprigtigt, at man godt kan have en god oplevelse med hende. Men man skal vide, hvad man går ind til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ANALyst skrev, for 7 minutter siden:

Jeg bestilte 45 minutter med anal, skrev hvor stor jeg er og spurgte om det var et problem. "Sounds fine." Var svaret.

Anal var pludselig heller ikke en mulighed i dag og da jeg spurgte om jeg så får 500 kroner tilbage, blev hendes engelsk meget dårligt.

Var det pigen du skrev med, da du bestilte tiden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, Lige nu:

Var det pigen du skrev med, da du bestilte tiden?

Det tror jeg.

Indtil jeg bedte om nogle penge retur var der heller ingen problemer med at snakke på engelsk.

Og som skrevet, tog hun straks telefon i hånden da vi var færdige med omgang nummer to.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en af dem, der havde en helt fin oplevelse med hende i Århus. Ikke god nok til, at jeg ville skrive en anmeldelse, men jeg gik ikke skuffet hjem.

Da jeg så hende i Århus, var det ikke hende selv, der skrev SMS.

Øv at ts' oplevelse var dårlig. You win some, you lose some.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke hende du skriver med . Hun er en del af Viby klanen , så det er hendes Pimp du skriver ned . Pimpen er ligeglad med hvor stor du er . Så jeg tror ikke at hun fik det at ved . Stakkels pige . 

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 8 timer siden:

Det er ikke hende du skriver med . Hun er en del af Viby klanen , så det er hendes Pimp du skriver ned . Pimpen er ligeglad med hvor stor du er . Så jeg tror ikke at hun fik det at ved . Stakkels pige . 

Endnu en grund til altid at gå efter selvstændige piger… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 13 timer siden:

Godt at vide.

Så var det sidste gang jeg går til en udenlandsk pige. Der er jo ikke meget chance for at vide, hvem man skriver med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...