Hop til indhold

Vil I med til Graz eller andet rejsemål?

Featured Replies

Skrevet

Den her tråd er lidt i panik og desværre alt for ukonkret pt :(

Men jeg har 6 ugers ferie til gode og med 4 uger til en operation på Rigshospitalet, har jeg netop sendt chefen et oplæg til ferie i hele oktober, og et par uger i november/december
Får forhåbentlig svar om få dage.

Er der nogle der vil med på en FKK, klub og kultur rejse til Graz eller et anden rejsemål i løbet af oktober måned, og som vil kunne tage med med meget kort varsel?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Håber operationen forløber, som den skal.:razz:

Jeg kan desværre ikke blive din rejsepartner. Økonomien er ikke til det, og desuden er mit pas udløbet.

Skrevet

Jeg er på Artemis d. 9 oktober hvis du er på de kanter

Skrevet
  • Author
Dialga skrev, for 1 time siden:

Jeg er på Artemis d. 9 oktober hvis du er på de kanter

Det er jeg desværre ikke, men tak for info.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author

Jeg har netop aftalt 4 ugers ferie med chefen i hele oktober, så jeg har ferie resten af tiden inden at jeg skal opereres.

Jeg er åben for forslag til fællesrejser med kort varsel.

Hjemrejse senest mandag den 28/10.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Desværre er det ikke muligt for mig. Håber du får en wingman med, der er underholdende, empatisk og viril. (Opfylder måske selv 2/3). 
alt godt med rejsen og operationen. 
mvh OT

Skrevet
  • Author

Jeg kan jo ikke blive ved med at oprette en ny tråd i samme anledning, så nu må jeg hellere fortsætte i denne:

Pt er jeg i Århus!

Lang denne weekend i Århus

Jeg kommer næppe til Graz endsige noget sted i udlandet de sidste 3 uger af min ferie i oktober.

Som I kan se der har jeg måttet tage min ferie fra den ene dag til den anden, og det betyder også at alt det som jeg gerne vil opleve bliver med så kort varsel at næppe nogle kan vælge at deltage i nogen anledning jeg måtte efterlyse interesse for at deltage?

Prøver alligevel om nogle vil med her?

Baroktoberfest

I weekenden d. 11. og 12. oktober 2024 danner Koncertkirken ramme for et forrygende program fyldt med musikalske oplevelser, der spænder fra sublim dinnermusik til engelske pub-hits fra barokkens gyldne æra.
https://camerataoresund.com/baroktoberfest/ 

Vil I med?

Jeg er hjemme igen i København søndag aften den 6/10.

PS

Jeg har også meldt mig til foredrag og hold på Folkeuniversitetet i København, hvis nogle kunne være interesseret i at gå til det samme sammen.
Maske spise samme før eller efter

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.