Hop til indhold

Pegging I Randers?

Featured Replies

Skrevet

Da jeg har udfordringer efter sygdom med rejsning, er jeg begyndt at søge muligheder for at blive taget af en pige.

Er der nogen med erfaringer indenfor dette i Randers hører jeg gerne om det 

Kh

Skrevet

100% ja tak til Jasmine. Hun var simpelthen så dygtig og alle pengene værd! Jeg er aldrig kommet så voldsomt som da hun tog mig analt.

Kesa fik jeg desværre aldrig rigtigt til at trænge op, hun skubbede bare lidt til mit numsehul på en lidt ubehagelig måde. Jeg tror simpelthen det værktøj hun valgte var for stort til mig. 

Skrevet
  • Author
Croozio skrev, den 1.10.2024 at 22:01:

100% ja tak til Jasmine. Hun var simpelthen så dygtig og alle pengene værd! Jeg er aldrig kommet så voldsomt som da hun tog mig analt.

Kesa fik jeg desværre aldrig rigtigt til at trænge op, hun skubbede bare lidt til mit numsehul på en lidt ubehagelig måde. Jeg tror simpelthen det værktøj hun valgte var for stort til mig. 

Tak for info. Jeg har nogle udfordringer med at kommunikere med Kesa, så det valg afgør sig selv

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.