Hop til indhold

Total skuffelse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/408259 

total skuffelse…

ja jeg er en smule stiv men finder dennne annonce og får kontakt.

møder en sød pige fin krop og virker til at være klar selvom klokken er 1:00.

betaler for 30min, smider tøjet og hun rykker gummi frem hiver op og ned i min pik mens hun bruger de næste 15 min på at skrive beskeder.

jeg spøger et par gang ind til sex delen og hun siger hyret up.

det forsætter hvor hun hiver løs, jeg smækker et par finger op i hende for at komme i stemning men så siger hun at det et lidt for voldsomt, spøger ind til om jeg kan bolle hende og hum rykker mig ud på kanten og hopper op på mig i tre minutter hvorefter hun hiver løs i pikemand og fortæller at jeg kun har 5 min tilbage.

Jeg mister ski lysten her og kan godt se at jeg ikk for meget retur så pakker dyret og smutter mens hun taster løs på sin mobil.

Stedet 8 

pigen 2 ( super fin krop) 

indlevelse 1

jeg har aldrig mødt en pige som var mere fraværende 

Skrevet

Du møder beruset op om natten hos en udenlandsk pige i Nordjylland, der virker fraværende og du er endda lidt for voldsom for hende. 

Ja, man forstår da slet ikke at det blev en skuffende oplevelse...

Skrevet
Petit is favorit skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/408259 

total skuffelse…

ja jeg er en smule stiv men finder dennne annonce og får kontakt.

møder en sød pige fin krop og virker til at være klar selvom klokken er 1:00.

betaler for 30min, smider tøjet og hun rykker gummi frem hiver op og ned i min pik mens hun bruger de næste 15 min på at skrive beskeder.

jeg spøger et par gang ind til sex delen og hun siger hyret up.

det forsætter hvor hun hiver løs, jeg smækker et par finger op i hende for at komme i stemning men så siger hun at det et lidt for voldsomt, spøger ind til om jeg kan bolle hende og hum rykker mig ud på kanten og hopper op på mig i tre minutter hvorefter hun hiver løs i pikemand og fortæller at jeg kun har 5 min tilbage.

Jeg mister ski lysten her og kan godt se at jeg ikk for meget retur så pakker dyret og smutter mens hun taster løs på sin mobil.

Stedet 8 

pigen 2 ( super fin krop) 

indlevelse 1

jeg har aldrig mødt en pige som var mere fraværende 

Det lyder altså også som om du ikke har været helt ordentlig ved hende…

Rødt flag at møde fuld op, og endnu mere bare at “smække” fingre op uden at være sikker på at det er ok. 

Det er jo ægte menneske vi køber en service af, vi ejer dem ikke. Det er stadig deres krop. 

Skrevet

@ErnstOleog @Heringjeg synes i er lidt hårde ved ts.

Næsten uanset hvordan kunden opfører sig, så er det der med at være på mobilen totalt uforskammet. Så må hun afvise eller afbryde pga. opførsel eller fordi han er påvirket.

Det er for mig en lige så relevant oplysning at pigen ikke har styr på at opføre sig professionelt i den slags situationer, så tak for anmeldelsen.

Skrevet
Refresh skrev, for 2 minutter siden:

@ErnstOleog @Heringjeg synes i er lidt hårde ved ts.

Næsten uanset hvordan kunden opfører sig, så er det der med at være på mobilen totalt uforskammet. Så må hun afvise eller afbryde pga. opførsel eller fordi han er påvirket.

Det er for mig en lige så relevant oplysning at pigen ikke har styr på at opføre sig professionelt i den slags situationer, så tak for anmeldelsen.

Tja, muligvis. Men i en tid, hvor der er kommet større fokus på menneskehandel/rufferi med udenlandske piger i Danmark, så skal man godt nok have skyklapper på for ikke at se en mulig problematik.

Hvis man som sexkunde ikke kan forstå, at det at pigen er fraværende og på mobilen er et signal om, at hun ikke har lyst til nærvær med kunden, så burde det være kunden, der trækker stikket. Det er måske ikke så let at afvise en kunde, hvis der står en bagmand eller lignende og skal have nogle penge.

Det er for mig mere relevant at vide, at TS har været alkoholpåvirket og voldsom, for så burde man få en større forståelse for pigens reaktion.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 2 timer siden:

... så burde det være kunden, der trækker stikket. Det er måske ikke så let at afvise en kunde, hvis der står en bagmand eller lignende og skal have nogle penge.

Ikke kun bagmænd, der kan gøre det svært at afvise én, der allerede er lukket ind. Det er mindst lige så stor en risiko, at prøve at afvise en kunde, der er mødt fuld op og allerede agerer lidt hensynsløs (ift. at "smække" fingre op). Det kan blive en decideret livstruende situation for kvinden at stoppe interaktionen og bede dem om at gå.

Med det sagt, så synes jeg heller ikke, det er pænt af hende at være så fraværende og uinteresseret i at gøre det bedste ud af en kedelig situation. Mænd kommer til os af en grund, og det er nok ikke for at møde fraværenhed og manglende interesse. 

Skrevet
  • Author
ErnstOle skrev, for 6 timer siden:

Tja, muligvis. Men i en tid, hvor der er kommet større fokus på menneskehandel/rufferi med udenlandske piger i Danmark, så skal man godt nok have skyklapper på for ikke at se en mulig problematik.

Hvis man som sexkunde ikke kan forstå, at det at pigen er fraværende og på mobilen er et signal om, at hun ikke har lyst til nærvær med kunden, så burde det være kunden, der trækker stikket. Det er måske ikke så let at afvise en kunde, hvis der står en bagmand eller lignende og skal have nogle penge.

Det er for mig mere relevant at vide, at TS har været alkoholpåvirket og voldsom, for så burde man få en større forståelse for pigens reaktion.

Jeg var på ingen måde grov, jeg kan godt se at det kan misforståes pga min formulering, jeg spurgte om jeg måtte give hende finger i mens hun hev i banditten.

Skrevet
Petit is favorit skrev, for 16 timer siden:

Jeg var på ingen måde grov, jeg kan godt se at det kan misforståes pga min formulering, jeg spurgte om jeg måtte give hende finger i mens hun hev i banditten.

Tak for en god og ærlig anmeldelse/advarsel.

Lidt ærgeligt at du skulle rammes af flueknepper-moralbanden der går mere op i formulering end virkelig hændelse, men lad ikke det afholde dig fra fremover at lave gode og ærlige anmeldelser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.