FlemmingP 302 Skrevet 27. September, 2024 http://www.seductiongirls.dk/pigerne/nichella/ Bag det ikke helt mundrette navn findes en virkelig sød og køn og imødekommende pige, som ifølge beskrivelsen hos Seduction Girls totaldebuterende. Det er hun da sikkert også, altså debuterende her i dette univers, men hun er så absolut ikke debuterende som sexuelt aktiv, her har hun tydeligvis lært både det ene og det andet. Hendes billeder er meget fine og retvisende, dog synes jeg der irl er lidt mere bryst at tage fat i, end det ses. Jeg blev mødt af en smilende og nærværende pige, og hendes tungekys var dybe og grådige, der blev ikke sparet eller rationeret på dem, i den lille time vi var sammen. Under sex virker hun liderlig og nærværende, som den kæreste man ønsker sig, og der er intet 'professionelt' eller distanceret over hende. Husk at på de danske steder er superfransk et BJ med kondom på p*khovedet, og her leverede hun også på højt plan. Når kondomet er rullet helt på, så tager hun den helt til roden og helt ned i halsen, det er måske det dybeste fransk jeg har fået? Det kan ikke gøres bedre, vil jeg vurdere. Jeg havde bestilt 'blid slavepige', hvor jeg jo altså var mest aktiv, og der lyves ikke i teksten, når der står at hver cm at hendes krop er til rådighed - hun er toplækker (PS annonceteksterne på de danske lysthuse er ofte - virker det - forfattet med meget fantasi og opfindsomhed, som også er overraskende for pigen selv - men i dette tilfælde passer reklameteksten fint med det jeg mødte). Selv om jeg var aktiv, fik jeg også en fantastisk ridetur, med superenergi - og der blev naturligvist gået til den i alle stillinger. Hun har den smukkeste dejlige numse, med kuglerunde dejlige baller, og derfor måtte vi også lige prøve det græske, det gør hun også rigtigt rigtigt fint, der skal trænges ind stille og roligt, som jeg stort set altid oplever med stramme og meget unge piger. Det var en dejlig oplevelse, der skal gentages så snart kalenderen, pengepungen og stjerne står rigtigt. Hendes charmerende smilende nærvær er simpelthen guld værd, hvis Nichella kan holde det her niveau, så er der simpelthen født en ny stjerne! Funfact 1: Hun beholder de sorte selvsiddende strømper på under sex - de er sexede Funfact 2: Når hun tager imod nogle dejlige numse klaps, så skal der gives skiftevis på begge baller Irriterende fact: Tekstforfatteren skriver at Nichella tager imod valuta, men det er hun ikke interesseret i, hun skal så bagefter ned og veksle til DKK, hvor der jo så tabes på kursen. Det må godt rettes snarest (men som sagt, den øvrige tekst holder, det er jo det vigtigste!) 12 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 28. September, 2024 (edited) FlemmingP skrev, for 10 timer siden: Irriterende fact: Tekstforfatteren skriver at Nichella tager imod valuta, men det er hun ikke interesseret i, hun skal så bagefter ned og veksle til DKK, hvor der jo så tabes på kursen. Det må godt rettes snarest (men som sagt, den øvrige tekst holder, det er jo det vigtigste!) Tekstforfatteren her… Alle pigerne i huset modtager Euro, så intet skal rettes. Nichella skulle selvfølgelig være informeret om at tekstforfatteren her gerne veksler dem. Så det er oplyst til skønheden nu Redigeret 28. September, 2024 af Seductiongirls 5 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bronnsti 3 Skrevet 11. Oktober, 2024 Tak for en fin fin anmeldelse! Taler Nichella dansk? Har hun asiatisk oprindelse? (Ja, jeg ved det - jeg kunne bare ringe til Seductiongirls og spørge.. ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 302 Skrevet 11. Oktober, 2024 Bronnsti skrev, for 2 timer siden: Tak for en fin fin anmeldelse! Taler Nichella dansk? Har hun asiatisk oprindelse? (Ja, jeg ved det - jeg kunne bare ringe til Seductiongirls og spørge.. ) Ja, hun er pæredansk, Nej, hun har ingen asiatiske træk - men hun er glad for sol. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John_O 3 Skrevet 12. Oktober, 2024 Kan bekrefte at Nichella er presis som FlemmingP beskriver, nærværende og sexy. Bilder og beskrivelse stemmer godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ddd393939 5 Skrevet 13. Oktober, 2024 Stämmer åldern på 23 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 645 Skrevet 13. Oktober, 2024 ddd393939 skrev, for 2 timer siden: Stämmer åldern på 23 år? Det er en klassisk dansk klinik, og der plejer alder at skulle oversættes sådan: klinik alder 21 = rigtig alder ca. 18-25 klinik alder 22 = rigtig alder ca. 25-29 klinik alder 23 = rigtig alder ca. 30 klinik alder 24 = 35+ undtagelser forekommer, i alle retninger. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 302 Skrevet 13. Oktober, 2024 ddd393939 skrev, for 11 timer siden: Stämmer åldern på 23 år? Jeg fik ikke lige tjekket hendes sygesikringsbevis, og derfor kan jeg ikke dokumentere de 23 år - men hun virker rigtig ung og hun er bestemt ikke 30 år 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 548 Skrevet 15. Oktober, 2024 Dane skrev, den 13.10.2024 at 13:09: Det er en klassisk dansk klinik, og der plejer alder at skulle oversættes sådan: klinik alder 21 = rigtig alder ca. 18-25 klinik alder 22 = rigtig alder ca. 25-29 klinik alder 23 = rigtig alder ca. 30 klinik alder 24 = 35+ undtagelser forekommer, i alle retninger. - og for eksempel klinikalder "42-årig kysseglad flabet valutababe" er rigtig alder ??? (samme pige kan findes nogle år yngre andre steder) Den er sikkert ikke helt ved siden af, men de er jo nødt til at trække noget fra deres alder, fordi vi lægger det til igen - eller er det omvendt? Nå, jeg er nu heller ikke selv vild med at stå ved min egen "panikalder" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 302 Skrevet 15. Oktober, 2024 køb dansk skrev, for 12 minutter siden: - og for eksempel klinikalder "42-årig kysseglad flabet valutababe" er rigtig alder ??? (samme pige kan findes nogle år yngre andre steder) Den er sikkert ikke helt ved siden af, men de er jo nødt til at trække noget fra deres alder, fordi vi lægger det til igen - eller er det omvendt? Nå, jeg er nu heller ikke selv vild med at stå ved min egen "panikalder" Kunne du og andre, der godt vil diskutere andre piger og deres alder, ikke være søde og finde en tråd under 'Debat', og diskutere videre der? Imens venter jeg meget spændt på indspil fra én, der fx har besøgt Nichella, jeg ved at hun har haft andre gæster 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 15. Oktober, 2024 Uendelig meget vrøvlen over alder!! Er hun lækker og imødekommende? Det er vel det det drejer sig om. selvfølgelig kan forskellen mellem opgivet og faktisk alder blive for stor, men hvad er bedre end en velplejet kvinde i fyrrene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 233 Skrevet 7. November, 2024 meUsex skrev, den 11.10.2024 at 21:09: Kira level or? Godt spørgsmål. Hun ser ellers spændende ud. Er hun på Kira niveau ska jeg da booke en tid med det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg