DarrogMig 124 Skrevet 27. September, 2024 Refresh skrev, Lige nu: Man får da helt lyst til at lave en annonce, så man kan få sig sådan en hygge penneven man kan svine til engang imellem Den Korrespondance ville jeg gerne følge med i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 27. September, 2024 Refresh skrev, for 6 minutter siden: Man får da helt lyst til at lave en annonce, så man kan få sig sådan en hygge penneven man kan svine til engang imellem Ja men han får da et hyr med at finde ud hvad dit fornavn er @Refresh vi kunne da lave en annonce sammen - så ville det være dobbelt så sjovt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 686 Skrevet 27. September, 2024 DarrogMig skrev, for 13 timer siden: Wauw- tænk at have så lidt at gå op i at man bruger tid på at skrive til alle GP'er lige når de aktiverer deres annoncer ig så over 10 år! STAKKELS LILLE MENNESKE For pokker... Nu da jeg læser hvad da er blev skrev over dagen ved jeg hvorfor han igen blev så nedgørend... Jeg har lige tror jeg har fundet en lille penne ven. Det var sku snart kærlig vil jeg sige hvordan vores skriveri har været...Jeg har mig begyndt at hygger mig rigtig med min nye ven. Så ved kl. 14.00 har han lige pludselig ændret adfærd og har angrebet... øv øv... Da blevet jeg helt trist da han mente han blev aldrig en ven fra mig og han blokere mig. Øv øv det var fordi han var sur over noget som blev skrev her... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 27. September, 2024 Øv! Har han så blokeret dig nu? Det var da ærgerligt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 385 Skrevet 29. September, 2024 ved man ikke må komme med "mistanker" uden "beviser" men efter at have læst de mails der lyder han da utroligt meget som den person jeg hentydede til var biopolar hvilket det også tyder på denne person er (må nok ikke skrive brugernavn) . Hvis nogle computer genier som tilfældigvis også holder af at besøge GP"er , burde de da næsten få hans e-mail og adgang til en af jeres computere så han måske kan finde ud af hvem det er (JEG HENTYDER IKKE TIL MAN SKAL BEGÅ KRIMINALITET ADMINS, eller jo måske en smule, men ikke ondsigtet ) men så kan han sku da blive anmeldt og eventuelt få noget hjælp, og så kan han chikanere de ansatte på den lukkede, som bliver betalt for det istedet for at spilde jeres tid. Synes ikke man kan kalde nogle en troll når det går over i trusler, så ser jeg det som mere alvorligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 29. September, 2024 peterbrusebad skrev, for 4 timer siden: Hvis nogle computer genier som tilfældigvis også holder af at besøge GP"er , burde de da næsten få hans e-mail og adgang til en af jeres computere så han måske kan finde ud af hvem det er Det tror jeg godt du kan glemme alt om Som det fremgår så opretter han åbenbart en ny mailadresse hver gang han skal svine en til - og når han har været i gang i over 10 år tyder det jo nok på at han ikke er så nem at støve op. Jep - han sidder garanteret og prygler pjorten nu. Ingen tvivl om at han trænger til hjælp - altså ikke til pryglingen! Eller - det kan jo næsten KUN være et råb om hjælp - når man begiver ud i noget så åndsvagt! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 29. September, 2024 peterbrusebad skrev, for 6 timer siden: Synes ikke man kan kalde nogle en troll når det går over i trusler, så ser jeg det som mere alvorligt. Såvidt det vides så er han blevet opsporet før mere end en gang og det hjælper heller ikke.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 124 Skrevet 29. September, 2024 Han får i hvertfald opskaleret sine mails og trusler Synes dog det er skønt med et community herinde der lækker hinanden op, og vide at man ikke står alene Det håber jeg især nye GP'er får gavn af og kan blive beroliget af 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 29. September, 2024 DarrogMig skrev, for 9 timer siden: Han får i hvertfald opskaleret sine mails og trusler Kan i ikke få ham til at give sig tilkende herinde? Men det er han nok alt for meget kylling til.....! Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv - men jeg ville tage godt imod ham! Jeg vil ihvertfald gerne vide hvad hans problem er Det kunne jo tænkes det var en Indre-missionsk der prøver at lave et break-away - det skal han da have støtte til Selv om det godt nok er et langt tilløb! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 124 Skrevet 29. September, 2024 Needy skrev, for 27 minutter siden: Kan i ikke få ham til at give sig tilkende herinde? Men det er han nok alt for meget kylling til.....! Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv - men jeg ville tage godt imod ham! Jeg vil ihvertfald gerne vide hvad hans problem er Jeg tror desværre ikke han er åben for dialog, prøvede i sin tid, på forskellig mere eller mindre vellykket vis Og når han bliver for provokeret, kommer der desuden trusler om anmeldelser til skat, politi og kommune (dog fra andre mails). Synes dog oprigtigt det er synd for manden, for han kan egentligt ikke have det særlig godt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 29. September, 2024 DarrogMig skrev, for 7 minutter siden: Synes dog oprigtigt det er synd for manden, for han kan egentligt ikke have det særlig godt Hvis man skal være helt filosofisk, så udfylder i en plads i hans liv, bare på en markant anderledes og mere trist måde end i plejer Det siger meget om dig som menneske at du har overskud til at have medlidenhed med ham. Det møder jeg heldigvis en del piger i branchen der har. Men pas på jer selv og hold op med at svare, hvis det fylder. Det er ikke værd at bruge sit gode humør på, for løsningerne er han/hun nødt til at finde andre steder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 29. September, 2024 DarrogMig skrev, for 3 minutter siden: Synes dog oprigtigt det er synd for manden, for han kan egentligt ikke have det særlig godt Jeg har det lidt på samme måde - det må ikke være særligt sjovt at have sådan nogle tvangsreaktioner. Nu ved jeg godt at der ikke er nogen af jer der er skyld i det her - men kan se han skriver på mail. Har i overvejet at få en anden mailadresse - som i så IKKE offentliggør. Så kunne i drive forretningen med SMS beskeder. Hvis han så skriver til jer på SMS, mener jeg godt at man kan blokere hans nummer på mobilen. HVIS han så begynder at købe taletidskort, for at ændre afsendernummer - ville det jo være en noget større udgift for ham, i stedet for bare at oprette en ny gratis Gmail-adresse hver gang. Gir det mening? Blot en tanke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 29. September, 2024 JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Såvidt det vides så er han blevet opsporet før mere end en gang og det hjælper heller ikke.. Vildt nok alligevel... Det lyder ellers ikke rart at blive opsnuset på den måde som man selv truer andre med. Det bestyrker mistanken om egentlig psykisk sygdom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 29. September, 2024 Needy skrev, for 2 minutter siden: HVIS han så begynder at købe taletidskort, for at ændre afsendernummer - ville det jo være en noget større udgift for ham, i stedet for bare at oprette en ny gratis Gmail-adresse hver gang. Vi skal have ham over på snail mail... Så er han snart fallit og/eller Postnord ender med at give overskud win-win 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 29. September, 2024 Så tror jeg sgu også GP'erne går fallit! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 686 Skrevet 29. September, 2024 Refresh skrev, for 8 minutter siden: Hvis man skal være helt filosofisk, så udfylder i en plads i hans liv, bare på en markant anderledes og mere trist måde end i plejer Det siger meget om dig som menneske at du har overskud til at have medlidenhed med ham. Det møder jeg heldigvis en del piger i branchen der har. Men pas på jer selv og hold op med at svare, hvis det fylder. Det er ikke værd at bruge sit gode humør på, for løsningerne er han/hun nødt til at finde andre steder. Jeg har tænkt det samme. Med de beskeder og skriveri fylder han måske noget ud som mangler ham. Jeg har begyndt nu at smidt altid en besked over til ham nor jeg tænker lige på den stakkels.. med godt morgen, sovet godt? Eller. Du har ikke skrevet, jeg savner sku dine beskeder. Du .å ikke glemme mig... Det er virkelig noget syn. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 29. September, 2024 cowgirl.90 skrev, for 1 minut siden: Jeg har begyndt nu at smidt altid en besked over til ham nor jeg tænker lige på den stakkels.. med godt morgen, sovet godt? Eller. Du har ikke skrevet, jeg savner sku dine beskeder. Du .å ikke glemme mig... Godt gået! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 29. September, 2024 cowgirl.90 skrev, for 1 minut siden: Jeg har begyndt nu at smidt altid en besked over til ham nor jeg tænker lige på den stakkels.. med godt morgen, sovet godt? Eller. Du har ikke skrevet, jeg savner sku dine beskeder. Du .å ikke glemme mig... Det må være det man kalder "reverse engineering" 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8102 Skrevet 30. September, 2024 Needy skrev, den 27.9.2024 at 16:11: Det løb er sgu nok kørt! Han lyder lige så irriterende som det sted på ryggen, der klør ad helvede til og som man ikke kan nå! At han så også er fuldstændigt uden for pædagogisk rækkevidde, gør det så heller ikke bedre JenniferRomantica skrev, den 27.9.2024 at 16:25: Mails osv kommer uanset om man snakker om ham eller ej.. Han bliver garanteret endnu mere tændt af at der starter diskussioner om ham herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 30. September, 2024 Bear skrev, Lige nu: Han bliver garanteret endnu mere tændt af at der starter diskussioner om ham herinde. Jeg tror mere han er overtændt, når man tænker på han har været i gang i over 10 år. Det er nok mere blevet en vane end en last, desværre. At han bliver ved at genere GP'erne, i stedet for at give sig til kende herinde og fortælle os hvad fanden det er han har gang i, siger jo meget om hans karakter end GP'ernes! Hvis det altså er en han - det mangler vi jo at få afklaret Kylling, siger jeg bare - gok gok!! <emoji med en pik i flammer> 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 124 Skrevet 30. September, 2024 Needy skrev, 1 time siden: Hvis det altså er en han - det mangler vi jo at få afklaret På min mail understreger personen, at hun skulle være en kvinde Måske har hun engang taget sin mand i at besøge en skøn GP, og hendes vendetta er vendt mod alle de GP'er som hun finder på annoncelight 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 30. September, 2024 Uha, kvinder der er jaloux er sgu de værste - så er det godt nok op ad bakke! Det kunne være hun skulle melde sig ind i GP-styrken og få afløb for sine aggressioner - If you can't beat them, join them! Og hvem ved, så finder hun måske sin mand igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 686 Skrevet 30. September, 2024 Nå.. desværre, blokeret. Og han han skulle være sikkert at jeg ved det... Needy skrev, den 27.9.2024 at 23:33: Øv! Har han så blokeret dig nu? Det var da ærgerligt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 30. September, 2024 Har han/hun sendt et screenshot der viser at han/hun har blokeret dig? Hold kæft det er grineren!! Nu når det da hysteriske højder!! Ja så kan det næsten kun være en kvinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 686 Skrevet 30. September, 2024 Needy skrev, for 1 minut siden: Har han/hun sendt et screenshot der viser at han/hun har blokeret dig? Hold kæft det er grineren!! Nu når det da hysteriske højder!! Ja så kan det næsten kun være en kvinde Ej ej ej.... Ikke sådan noget mandschauvinistiske sætninger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg