Hop til indhold
Guest Ben.

Mindful Terapeutisk Massage

Recommended Posts

Guest Ben.
http://www.hannedahlbom.dk/6558105

Lad det være sagt med det samme: Det er den mest sansefulde og pirrende massage,
som jeg nogensinde har fået - udført med en indlevelse og intuition i særklasse.
Det bedes man have i baghovedet, når man læser det efterfølgende.

Når det er sagt, så vær dog opmærksom på, at du bliver pirret og tirret igennem
henved 2 timer, så du til sidst er i en nærmest ektatisk tilstand - hvorefter
du får at vide, at nu er massagen slut...yeps, tilbage til virkeligheden.
Det er jo på den anden side også meget godt i tråd med de tantramassører, som jeg
gennem tiderne har besøgt. Her bliver man også gejlet op til noget, som man ikke får,
men det har jo noget at gøre med, at energierne skal bevares, og jeg skal da så sandelig
love for, at energiniveauet var langt oppe i det røde felt efter besøg hos Hanne.

Der hvor filmen knækkede lidt for mig var, at ved første besøg blev kønsdelene først
til aller-aller sidst i massagen berørt, men hun masserer meget tæt på en del af tiden.
Det var helt vidunderligt, bortset fra at hun ikke er klar over, hvor følsomt et pikhovede
er lige i orgasmen. Hun brugte begge sine flade hænder til at give en udløsning, og jeg måtte
selv tage over - men alt i alt en helt specielt massage-oplevelse, og jeg gik rigtigt glad derfra.

Ved andet besøg var der nu pludseligt meget mere focus på intim-massagen. Ok..dejlig overraskelse,
og jeg lå faktisk og drømte om muligheden for et blow, da hendes ansigt er meget tæt på pikken,
når hun masserer med lange strøg op af siden. Det er givet en del af pirringen - for hun er udmærket
klar over, hvilke knapper hun skal trykke på.
Min pik stod faktisk mere eller mindre stiv igennem stort set hele den 2 timer lange seance.
Når arme, ben fødder bliver masseret husker hun hele tiden med korte mellemrum at pirre pikken og omegn. 
Ved rygmassagen bruger hun også en hel del tid på at massere ned mellem ballerne, omkring
anus og bollerne får også kærlig behandling.

Jeg regnede med, at al den pirren og tirren jo ville ende som første gang, men nej, -  jeg fik at vide
at udløsningen sidste gang var en "smutter". Ja ok, det er en smutter, at en mand får udløsning,
når hans pik bliver spillet af efter 2 timer, hvor alt er gjort for at gøre ham så liderlig som muligt.
I øvrigt understreger hun, at hendes massage intet har med sex at gøre.
(I øvrigt tankevækkende, som man efterhånden snart sagt kan pakke rigtigt meget ind i flotte
massage-betegnelser som undskyldning for det mest liderlige - men det er en anden historie.)

Alt i alt 2 meget sanselige og pirrende massager - men også 2 ret forskellige, og jeg har
lidt svært ved at se logikken i, at man den ene gang kun bruger relativt kort tid på kønsdelene
(hun understreger faktisk ved henvendelse, at hun IKKE masserer kønsdelene, men det gør hun så
i høj grad alligevel. Igen, hvor er logikken?) med en udløsning til sidst, og den anden gang er der pludseligt
enormt meget focus på kønsdelene, men ikke tale om en udløsning. Hun ville ikke engang lade mig gøre det selv,
det kunne jeg gå hjem og klare selv, som hun så prosaisk udtrykte det. Ok, søster lunefuld.

Trods Hannes luner vil jeg dog ikke tøve med at give hende min varmeste anbefaling, men vær forberedt
på at gå derfra med uforløste energier (det kan jo også komme en anden til gode) - med mindre selvfølgelig,
du liiiige er heldig at rende ind i en af hendes "smuttere"...;-)

I øvrigt privat lejlighed, hvor man ligger oppe på et repos, hvor der er dejlig varmt, og priserne
er, som det ses, yderst fordelagtige. Jeg fik 2 timer for 650 kr. ved begge seancer.

Jeg kommer nok ikke igen - trods den suveræne massage - for dertil er konceptet for løst og for uforudsigeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en interessant anmeldelse. Uanset hvordan det ender er prisen for 2 timers forkælelse i hvert fald i orden. På hendes hjemmeside skriver hun 90 minutters MTM for 500 kr og fra 1. april koster det samme 800 kr.

Jeg tror jeg må forbi en tur inden prisstigningen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg takker også for en interessant anmeldelse.

Tantra interesserer mig, og jeg har besøgt flere udbydere, men jeg har aldrig været ude for en så særpræget fysisk- og især forventningsmæssig tortur.

Har jeg ikke kunnet få en tantrisk orgasme – hvilket aldrig lykkedes for mig – har massøren altid givet mig den fysiske som et plaster på såret.

Godt nok er Hannes pris folkelig, men det hører ingen steder hjemme at gejle en fyr op i to timer for så at meddele, at han kan gå hjem og spille færdig.

Faktisk vil jeg ved nærmere eftertanke ikke sige tak for anmeldelsen, men tak for advarslen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg takker også for en interessant anmeldelse.

Tantra interesserer mig, og jeg har besøgt flere udbydere, men jeg har aldrig været ude for en så særpræget fysisk- og især forventningsmæssig tortur.

Har jeg ikke kunnet få en tantrisk orgasme – hvilket aldrig lykkedes for mig – har massøren altid givet mig den fysiske som et plaster på såret.

Godt nok er Hannes pris folkelig, men det hører ingen steder hjemme at gejle en fyr op i to timer for så at meddele, at han kan gå hjem og spille færdig.

Faktisk vil jeg ved nærmere eftertanke ikke sige tak for anmeldelsen, men tak for advarslen.

Men sådan er de kvinder jo desværre. Ret lunefulde angående massage, hvad de gir og hvad de ikke gir. Så er man advaret på forhånd trods alt. Ellers kan man vel kontakte hende og spørge hende ad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilken en af massagerne er den du har anmeldt op? Hun har helkrops og healingsmassage, og mindful terapimassage. Jeg går ud fra at graviditetsmassage er uden for min rækkevidde :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilken en af massagerne er den du har anmeldt op? Hun har helkrops og healingsmassage, og mindful terapimassage. Jeg går ud fra at graviditetsmassage er uden for min rækkevidde :mrgreen:

Hvis du nu tog og læste overskriften ville du nok ikke spørge så "dumt" :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg smed engang 2k for 2 timers 'sansemassage' hos en dansk kvinde på Frederiksberg, hvor det var i hendes private hjem. hun udførte det hele kun iført trusser ( fik besked på at jeg skulle slappe af, så ikke kigge )

gjorde jeg så alligevel, for med de bryster var mine tanker ikke på afslapning.

der blev også gejlet op i 2 timer og med en samtale til slut hvor jeg fik at vide jeg var særdeles god til at styre min udløsning - RIGHT - hun vidste præcis at der blot manglede 2 ryk mere, så var det slut.

så jeg kaster mig ikke ud i en 'tantra / sanse / mindblowing massage' igen UDEN jeg ved at det er med forløsning til sidst ( måske jeg misforstår konceptet ).

det er lidt som at betale for en hel aften i byen og derefter få narrefisse - men igen det er forventningerne der er skruet for højt op, men de bør så skrive at det er UDEN udløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
... så jeg kaster mig ikke ud i en 'tantra / sanse / mindblowing massage' igen UDEN jeg ved at det er med forløsning til sidst ( måske jeg misforstår konceptet ).

Ja, konceptet er (vistnok), at man skal opnå en "tør" (og meget kraftig) orgasme og derved vende "energien" indad.

Dette er som tidligere skrevet ikke lykkedes for mig.

Men de tre mest erfarne, jeg har prøvet det hos (Connie, Jeanette og Cecilie L), har altid tilbudt "brandslukning", hvis ikke det primære mål blev opnået.

Alt andet ville da også være at sammenligne med dyrplageri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ben.

Et PS:

"Smutteren" ved første besøg var dog ikke mere en smutter, end at hun faktuelt meget bevidst spillede den af på mig med en lidt drilsk henvisning til, at hun "da ikke kunne sende mig ned på gaden i den tilstand".

Det kunne hun så åbenbart sindsroligt nok ved andet besøg. Jeg har spekuleret på, om jeg måske sagde noget forkert - som måske kunne have fået hende til at føle sig utilpas - men eneste bemærkning, som faldt ved det andet besøg var (udover en masse roser for en dejlig sanselig massage sidst), at det virkede ret pirrende, at hun i de lange strøg op af siden på kroppen undertiden blot havde sit ansigt i 2 håndsbredder fra min ret stive pik.
Muligvis er det her, at filmen er knækket for damen, for hun sagde efterfølgende i starten af massagen: "At jeg masserer dine kønsdele, har intet med sex at gøre - ok ? " "Bare for vi lige er på samme side i bogen".

Jeg kan udmærket skelne mellem sex OG og en massage tilsat lidt lir (for ikke at sige helt utroligt meget lir i det her tilfælde), men når man som kvinde, der giver en pivfræk timelang massage blot forventer, at manden, som lavet af træ, skal tage sit tøj og gå glad ud af døren, som om intet var hændt, burde "man" nok specificere lidt mere, hvad det er, der gives og ikke gives. At kunden ikke blot er afhængig af massørens luner, humør, nærtagenhed og måske egen (sex)lyst lige den pågældende dag - for der spilles faktisk pik, hvis lysten er til det...

Der findes bestemt mange seriøse tantramassører (m/k), som er afklaret med, hvad de arbejder med, og hvilket mål som er vigtigst: At bevare energierne i forbindelse med en pirrende/seksuel handling - og al respekt for det.
Jeg er selv med årene blevet bevidst om den omstændighed. Da jeg var yngre, var det orgasmen som stod som målet, nu er det primært rejsen mod målet, som er den primære  - men på et tidspunkt er det indimellem også dejligt at nå målet.

I tilfældet Hanne (hvis massage intet har med tantra at gøre - men dog intuitivt når mindst samme sanseligheds-niveau) er jeg ikke sikker på, at hun egentligt ved, hvad hun vil med sin massage udover at gejle mænd op. Og her er det måske nok, at hun lige skal se lidt indad for en stund, og så efterfølgende tone rent flag udadtil.

Hun er i øvrigt også at finde på http://byttemassage.dk/ under navnet "Lotus",  ikke at det er fordækt - blot til orientering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ben.

For fuldstændighedens skyld bemærkede jeg lige, at følgende nu er tilføjet på sitet:

"NB Da en Mindful Terapeutisk Massage er fri og sanselig er der naturligvis plads til kroppens naturlige reaktioner, men jeg giver IKKE "afslutning"/"udløsning". Ønskes det, bør du finde en massør der tilbyder denne service."

Så forvent ikke noget mere end en helt fænomenal massage, som i sig selv helt klart er et besøg værd.
Sørg dog for at have andet end højre hånd i baghånden (!), når du går derfra - for man er godt nok energifyldt til bristepunktet bagefter.
Og det er måske også det, som er meningen - og smutteren tager jeg som en kompliment ;-)

Så uanset mine måske lidt knarvorne kommentarer vil jeg ikke tøve med at kalde Hannes massage i verdensklasse - virkeligt.

End of story (som det hedder på nydansk).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget interessant, tak for det. Jeg har tidligere efterlyst noget sådant, og vil overveje et besøg. Kan du sige nok om hende? Hvordan er hendes krop og hvad har hun på? Blot nysgerrig, og har fattet hvad det drejer sig om og ikke drejer sig om...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er et citat fra Hannes side:

Da en Mindful Terapeutisk Massage er fri og sanselig er der naturligvis plads til kroppens naturlige reaktioner, men jeg giver IKKE "afslutning"/"udløsning". Ønskes det, bør du finde en massør der tilbyder denne service.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fuld tantra-massage, hun har tøj på hele tiden. Meget fin lejlighed, med god naturlig belysning dog stadigvæk dækket til så naboerne ikke har udsyn.

Som alt andet skal man selv prøve det før man kan vurdere det, og har et præcist indtryk. Men det er en superdejlig massage, og ingen kropsdel bliver forsømt, dvs fuld kropsstimulation. Hun er glad for arbejdet, og gør det fremragende.

Så det er dybest set en helmassage, uden sex eller udløsning, men i den grad fokus på alle kropsområder også de erogene zoner.

Jeg fortryder det absolut ikke.

Det er næsten ALT andet end sex så at sige, dvs så tæt på en seksuel oplevelse man kan komme uden at hun yder sex.

Man skylder sig selv at prøve det, så ved man også for fremtiden præcis hvad massage kan være for en størrelse,  hvad man kan forvente, hvor seksuelt det er osv. Mit indtryk er at hun nyder at se en mands rejsning, det giver hende velvære og glæde og varme, og det er også et af hendes delmål. Så ved hun at du er i fuld nydelse, og viser det.

Men lad være med at forvent sex, eller udløsning. Der går hendes grænse.

Så bliver man heller ikke skuffet. Hun masserede min pik en del gange med hendes varme bløde hænder, og numsehullet ligeså. Men fokus er på hele kroppen. Hun virker til at være meget interesseret og glad for at se din rejsning, der er stor fokus på den del. Og det kan jeg kun takke hende for, der er en pissefed fornemmelse synes jeg, at en kvinde ønsker at lægge mærke til denne lille kropsfunktion, som tegn på velvære og trivsel under massagen. Det fjerner mange af ens hæmninger.

Jeg ved ikke hvilken anden behandling andre har fået, men jeg kunne bestemt ikke ønske mere indenfor massagens verden, uden at det går over i direkte sex.

Desværre stiger priserne til 800 kr, og det kan også lægge en dæmper på mine fremtidige besøg. Budgettet vil begrænse de fremtidige besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et PS:

"Smutteren" ved første besøg var dog ikke mere en smutter, end at hun faktuelt meget bevidst spillede den af på mig med en lidt drilsk henvisning til, at hun "da ikke kunne sende mig ned på gaden i den tilstand".

Det kunne hun så åbenbart sindsroligt nok ved andet besøg. Jeg har spekuleret på, om jeg måske sagde noget forkert - som måske kunne have fået hende til at føle sig utilpas - men eneste bemærkning, som faldt ved det andet besøg var (udover en masse roser for en dejlig sanselig massage sidst), at det virkede ret pirrende, at hun i de lange strøg op af siden på kroppen undertiden blot havde sit ansigt i 2 håndsbredder fra min ret stive pik.

Muligvis er det her, at filmen er knækket for damen, for hun sagde efterfølgende i starten af massagen: "At jeg masserer dine kønsdele, har intet med sex at gøre - ok ? " "Bare for vi lige er på samme side i bogen".

Jeg kan udmærket skelne mellem sex OG og en massage tilsat lidt lir (for ikke at sige helt utroligt meget lir i det her tilfælde), men når man som kvinde, der giver en pivfræk timelang massage blot forventer, at manden, som lavet af træ, skal tage sit tøj og gå glad ud af døren, som om intet var hændt, burde "man" nok specificere lidt mere, hvad det er, der gives og ikke gives. At kunden ikke blot er afhængig af massørens luner, humør, nærtagenhed og måske egen (sex)lyst lige den pågældende dag - for der spilles faktisk pik, hvis lysten er til det...

Der findes bestemt mange seriøse tantramassører (m/k), som er afklaret med, hvad de arbejder med, og hvilket mål som er vigtigst: At bevare energierne i forbindelse med en pirrende/seksuel handling - og al respekt for det.

Jeg er selv med årene blevet bevidst om den omstændighed. Da jeg var yngre, var det orgasmen som stod som målet, nu er det primært rejsen mod målet, som er den primære  - men på et tidspunkt er det indimellem også dejligt at nå målet.

I tilfældet Hanne (hvis massage intet har med tantra at gøre - men dog intuitivt når mindst samme sanseligheds-niveau) er jeg ikke sikker på, at hun egentligt ved, hvad hun vil med sin massage udover at gejle mænd op. Og her er det måske nok, at hun lige skal se lidt indad for en stund, og så efterfølgende tone rent flag udadtil.

Hun er i øvrigt også at finde på http://byttemassage.dk/ under navnet "Lotus",  ikke at det er fordækt - blot til orientering.

Det lyder som om den gode Hanne godt kan lide at være ovenpå og tirre og pirre og  være den der bestemme afslutningen alt efter hvilket lune hun er i.

Hvis en person på den beskrevne baggrund brugte et så arrogant og nedladende svar som :"  -  "Bare for vi lige er på samme side i bogen"." - overfor mig, så havde jeg rejst mig omgående og var gået - en sådan tiltale ville jeg overhovedet ikke finde mig i.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var så lidt gamle rotte. Altså jeg ved ikke hvilken oplevelse ben har haft, men efter at have læst tråden her var jeg ikke i tvivl om at hun ikke arbejdede hen imod udløsning.

Ben virker til at have fået en massage anden gang der ikke var hvad han forventede.

Jeg var sådan set ligeglad hvad man kalder massagen, om det kaldes tantra eller hvad. Ellers var jeg også gået lidt mere målrettet efter det, og spurgt ind til det under massagen osv.

Det var tydeligt bagefter at hun ikke gik efter udløsning, så længere er den ikke for mig. Men ja jeg ønskede mere, men lod det være op til hende helt. Måske havde hun givet mig udløsning hvis jeg havde plaget og tigget :). Det kan godt være at det er sådan hun fungerer.

Man kan jo spørge ind til det via email på forhånd, hvis man er i tvivl hvor grænsen går for hende og dig.

Hun var pisseflink i øvrigt. Nå men ikke alle mænd appellerer til hende måske, eller også skifter hendes humør engang imellem. Du kender kvinder. De er lunefulde størrelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forresten hvad er Byttemassage.dk for en størrelse? De har et såkaldt betalingsmodul. Er det bare en betalingsside uden reelt indhold, hvor man betaler for noget ekstra uden reelt set at få det? Kan man finde massagepartnere på den måde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvad mener i om hendes prisstigning fra 500 til 800 danske kroner? For 90 minutter Mindfuld Terapeutisk Massage, der som den ENESTE massage er steget, og med 60%? 

Jeg kan jo tænke mig til at det er fordi hun enten har "for mange" kunder, eller måske vil se sig selv mere som en terapeut end en der giver erotisk/stimulerende kropslig massage på den seksuelle måde.

Hun fortalte også mig det er for at luge ud og sortere fra.

Det er pisseærgeligt.

Er der nogen der har et alternativ til Hanne i Kbh? Til 500kr for 90 min? Ellers så napper jeg endnu en omgang 90min massage for 800 bobs, men vil også gerne prøve noget nyt. Thai er ikke et alternativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende men er det ikke lidt problematisk at skrive om alm. massagesteder med massører under eget navn.

At skrive at man fik sexuelle ydelser når det ikke nævnes specifikt på siden at det tilbydes.

Og det er jo ikke sikkert at det ønskes udbredt til en bredere kreds, familie mv...

Det kan jo være at det skyldes at man har gjort et særligt godt indtryk.

Nu nævnes det ovenikøbet at det IKKE tilbydes.

Lad det hellere være en spændende overraskelse.

Diskretion er en æressag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ang. god massage med afslutning. På massageguide er der flere. Kig efter dem der ikke giver andet end svensk afslutning hvis du vil have en god og grundig massage

Se fx. min gamle anmeldelse her
linket i teksten er erstattet af et link til en anden pige med lignende ydelse.

Eller hende her
der ser ud som om det er en af de samme piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende men er det ikke lidt problematisk at skrive om alm. massagesteder med massører under eget navn.

At skrive at man fik sexuelle ydelser når det ikke nævnes specifikt på siden at det tilbydes.

Og det er jo ikke sikkert at det ønskes udbredt til en bredere kreds, familie mv...

Det kan jo være at det skyldes at man har gjort et særligt godt indtryk.

Nu nævnes det ovenikøbet at det IKKE tilbydes.

Lad det hellere være en spændende overraskelse.

Diskretion er en æressag.

Altså hendes massage står klart og tydeligt hvad det indebærer. Jeg har ikke fortalt noget der ikke måtte fortælles.

Jeg beskrev det sådan set bare i detaljer. Hun var helt åben med hendes massage.

Jeg tror du har forvekslet med dem der gør det i privaten, hvor det er lidt mere diskret og tys-tys. Hvor de egentligt ikke ønsker at skilte med det.

Jeg kunne aldrig drømme om at eksponere nogen der ikke ønsker det klart og tydeligt.

Men jeg skal da gerne spørge hende næste gang hvad hun mener om mine beskrivelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...