Kontant 386 Skrevet 24. September, 2024 Nogen der har besøgt Louise på 73 år? https://annoncelight.dk/showad/227891 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 24. September, 2024 https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=227891&quick=1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 754 Skrevet 25. September, 2024 Jeg besøgte hende sidste uge og det var godt, havde altid ønsket at have sex med en ældre dame. Hun er kun til blide former og hun gør det ganske godt, kunne godt finde på at besøge hende igen. Hun tilbyder dog kun 30min som jeg forstod det, men det var rigeligt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 50 Skrevet 27. September, 2024 Vil du dele lidt fra seancen. Var fransk uden? Er hun til kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ufots 10 Skrevet 27. September, 2024 Swarley skrev, den 25.9.2024 at 11:18: Jeg besøgte hende sidste uge og det var godt, havde altid ønsket at have sex med en ældre dame. Hun er kun til blide former og hun gør det ganske godt, kunne godt finde på at besøge hende igen. Hun tilbyder dog kun 30min som jeg forstod det, men det var rigeligt. Kan du beskrive hendes figur/krop? Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 754 Skrevet 28. September, 2024 Hommage skrev, for 15 timer siden: Vil du dele lidt fra seancen. Var fransk uden? Er hun til kys? Det er fransk uden og tunge kys er hun ikke nærig med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 754 Skrevet 28. September, 2024 ufots skrev, for 9 timer siden: Kan du beskrive hendes figur/krop Hun har en pæn krop, jeg syntes det hele sidder godt på hende. Jeg vil nok mene hun slank og stadig nogle gode hofter at holde ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seiko 2 Skrevet 30. September, 2024 Swarley skrev, den 25.9.2024 at 11:18: Jeg besøgte hende sidste uge og det var godt, havde altid ønsket at have sex med en ældre dame. Hun er kun til blide former og hun gør det ganske godt, kunne godt finde på at besøge hende igen. Hun tilbyder dog kun 30min som jeg forstod det, men det var rigeligt. Har altid haft den samme fantasi og har haft kig på Louises annonce.. Må man spørge hvor meget det kostede for sådan en omgang? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 193 Skrevet 15. November, 2024 Jeg må have besøgt en stand in ud fra anmeldelserne herover. Hende jeg besøgte havde ikke det brystmål, havde nedsat hørelse og var formodentlig 80. Den lidt yngre og rundere kvinde i receptionen ville jeg gerne have taget en tur med, en gilf. Men hende der skulle være Louise takkede jeg pænt nej til. Men smag og behag er jo en personlig sag, så jeg erkender bare, at jeg gik forkert. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 203 Skrevet 17. November, 2024 Biltong skrev, den 15.11.2024 at 21:41: Jeg må have besøgt en stand in ud fra anmeldelserne herover. Hende jeg besøgte havde ikke det brystmål, havde nedsat hørelse og var formodentlig 80. Den lidt yngre og rundere kvinde i receptionen ville jeg gerne have taget en tur med, en gilf. Men hende der skulle være Louise takkede jeg pænt nej til. Men smag og behag er jo en personlig sag, så jeg erkender bare, at jeg gik forkert. Reception? hvor er vi henne i København? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 50 Skrevet 17. November, 2024 Er også lidt nysgerig om det er rette person, den Louise jeg har haft kontakt til befinder sig i Hvidovre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ufots 10 Skrevet 1. December, 2024 Nogen der ved om hun har store bryster eller er det små, eller hængepatter? Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 76 Skrevet 2. December, 2024 Jeg var forbi for et par uger siden, da jeg havde lyst til en moden kvinde. Måtte desværre konstatere at hun var overmoden i forhold til min smag, så jeg takkede pænt nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 79 Skrevet 2. December, 2024 ufots skrev, for 9 timer siden: Nogen der ved om hun har store bryster eller er det små, eller hængepatter? Tak på forhånd Hun har små hænge patter, hun var i hellerup her sommers, jeg gik igen hun er ikke kun 73 år hun er nærmest 85-90 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xtra 5 Skrevet 3. December, 2024 Nogen der ved om hun har været andre steder - hun siger mig et eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 193 Skrevet 8. December, 2024 Exile-63 skrev, den 17.11.2024 at 11:03: Reception? hvor er vi henne i København? Men det står jo i linket i Kontants opslag .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 203 Skrevet 9. December, 2024 Biltong skrev, for 11 timer siden: Men det står jo i linket i Kontants opslag .. Du skriver at der er en Reception, er det et Hotel i Hvidovre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 193 Skrevet 19. December, 2024 Exile-63 skrev, den 9.12.2024 at 08:15: Du skriver at der er en Reception, er det et Hotel i Hvidovre? Nej, det er en slags klinik med en anden dame der modtager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg