Hop til indhold

Hvor blev den af?

Featured Replies

Skrevet

Der var lige en meget aktiv tråd, som gik på, om priserne var på stoffer.

Men nu kan jeg ikke finde den. Er den helt væk, eller er det bare mig, der er blokeret?

Der var en del vældig gode svar, som jeg satte stor pris på, og som der var lagt et godt arbejde i - de burde ikke bare forsvinde!

Eller kan trådstarter slette en hel tråd, så det hele går tabt? Så kan det hele jo være lige meget...

Hvis det er sådan, det er, så sletter jeg gerne den her igen ;-)

Skrevet
køb dansk skrev, for 16 minutter siden:

Der var lige en meget aktiv tråd, som gik på, om priserne var på stoffer.

Men nu kan jeg ikke finde den. Er den helt væk, eller er det bare mig, der er blokeret?

Der var en del vældig gode svar, som jeg satte stor pris på, og som der var lagt et godt arbejde i - de burde ikke bare forsvinde!

Eller kan trådstarter slette en hel tråd, så det hele går tabt? Så kan det hele jo være lige meget...

Hvis det er sådan, det er, så sletter jeg gerne den her igen ;-)

En trådstarter kan ikke slette en tråd, det kan kun admin. 

Eller rettere, ts kan slette inden for en given tid, mener det er 1 time, ellers ikke

Redigeret af Prøver-igen

Skrevet

Brugeren blev banned/slettet og derfor tråden også går jeg ud fra.

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 1 minut siden:

Brugeren blev banned/slettet og derfor tråden også går jeg ud fra.

Øv, så mister vi jo en masse gode input - og burde der ikke være en besked om det?

Skrevet
køb dansk skrev, Lige nu:

Øv, så mister vi jo en masse gode input - og burde der ikke være en besked om det?

Sådan er det jo. 

Besked om hvad helt præcist?

Skrevet

Han bad vist også om at få slettet alle sine indlæg - lidt ærgerligt for @SweetKisses havde godt nok nogle guldkorn :lol:

Skrevet

Ja jeg forstår det heller ikke - mods kunne jo godt lige lægge en servicemeddelelse op :ph34r:

Man sidder jo og leder forgæves!

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 1 minut siden:

Han bad vist også om at få slettet alle sine indlæg - lidt ærgerligt for @SweetKisses havde godt nok nogle guldkorn :lol:

Ja, og Eva Nadine ... for pokker da, det er for dårligt!

Skrevet

Såvidt jeg kan se er der stadig masser at tråde startet af samme bruger, så der må være andre grunde til at netop den tråd er slettet

Skrevet
  • Author

Jeg kan forstå, at man kan have grunde til at slette en anmeldelse, men ikke en tråd i Generel Debat.

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Ja, der var meget godt i debatten... men hvis tingene var viklet så meget ind i hinanden at der citeres indlæg der skal slettes, så kan jeg immervæk også godt forstå at det er nemmere eller måske den eneste løsning bare at slette hele molevitten. 

Jeg kan slet ikke huske hvem der startede tråden, må jeg indrømme - men det er jo også helt ligegyldigt. 

Var det et fejltryk, så er det vel også til at tilgive, tænker jeg. 
Jeg ledte efter den fordi jeg på den dersens pling-klokke havde en notifikation om at "den-og-den-bruger har citeret dig i en tråd: Hva' pokker: Er priserne på stoffer?" som så linker til den sure smiley og ordene 

: - (
"Sorry, we can't show this content because you do not have permission to see it."

Jeg troede faktisk bare at det var mig der havde fået skrevet noget der var blevet rapporteret og jeg derfor var blevet smidt ud af tråden. Selvom jeg overhovedet ikke kunne huske at der skulle være noget der var bare nogenlunde i nærheden af at være på grænsen for noget regelbrud eller lign. 
Det er sket en enkelt gang før (hvor jeg har opdaget det i hvert fald :D) men da var jeg godt klar over at jeg var "på grænsen" men syntes det var slaget og straffen værd, for det tilfælde at hammeren faldt. Det gjorde den så. Jeg oprettede i stedet en selvstændig tråd om emnet, hvilket var på den rigtige side af grænsen tilsyneladende. Vi var en mindre flok så vidt jeg husker der reagerede på kryds og tværs på en anmeldelse der var... øh... ekstrem (set med mine øjne) og der gik debat i anmeldelsen fra flere sider og flere brugere... det kan der sådan set godt ifølge reglerne er mit indtryk. I hvert fald til en vis grænse, men ikke hvis emnet bliver for generelt og trækker for langt væk fra emnet, hvilket vel er en vurderings sag der (heldigvis) er op til moderatorerne. For dér var vi godt nok uenige. 
Det var måske nok også en svag duft af "personangreb""-reglen så vidt jeg husker. Der plejer jeg ellers at redigere og omskrive ret voldsomt, netop så det ikke bliver enten både et angreb OG personligt. Men lige i den tråd var jeg godtnok harm og dybtfølt ked af det - på den anmeldte piges vegne.

Men ja... tråden om priser på stoffer, er da så formodentlig helt væk for alle. Eller alle der deltog i den? Idunno....Det bliver også svært at finde ud af, men er vel også lidt ligegyldigt, da resultatet jo er det samme :) 
Det sker vel oftere at en tråd bliver lukket og der skrives en kommentar fra en moderator. Men hvis der har været så meget råddenskab i et eller andet vi med vores meget begrænsede indblik i hvad der er foregået i kulissen ikke kan se eller gennemskue, så det er mere sådan "Ej... UD med lortet!"-agtigt for dem der sidder med fingeren på bestemmer-knappen. Så tænker jeg egentlig personligt at det er ok. Vi har ikke krav på medbestemmelse i den sammenhæng, uanset hvor gerne vi ville have det. Synes jeg. 

Side-show frikvarter:
Der bliver altså heller ikke stemt om rimeligheden i at alle pølsehornene bliver smidt på snobrøds-bålet og brændt i min familie, hvis nogen har puttet regnbuefarvet krymmel dyppet i wasabi pulver og snot ind i hvert 3. pølsehorn når vi holder bål-aften i min stor-familie. Der tager jeg som matriark en beslutning og så er der bare ingen pølsehorn til nogen som helst dén aften. 
JA, det er rent faktisk en sand historie i en forenklet version :P 
Vi havde en turbulent sommer på pølsehornsfronten det år. En af de mere intelligente møgunger bildte alle de yngste ind at de kantede pølsehorn (det er næsten alle, da de er vakuum-pakkede) var giftige, så der altid var rigeligt tilbage til ham, så han kunne putte dem i lommen til turen hjem, idet han ofte kom sent fordi han boede halvanden times kørsel væk. Vi havde en kummefryser fuld af pølsehorn klar til sæsonen, og der gik ret lang tid før det gik op for os hvad der var sket. 
Creative evil genius little snotunge... og mit yndlingsbarnebarn :D 
Han ER udredt og han har bare en IQ, en krøllet og kreativ hjerne sådan på Elon Musk niveau. Vi gør det stadig i mindfulness og empatisk lytning i ny og næ... og jeg har ham ind imellem med til yoga just in case... Ham venter jeg mig meget af :wub:<3

Om det i den nu forsvundne tråd var spaghetti-med-kødsovs-i-knuder og citerede indlæg der gjorde at hvert tredje indlæg i en flere sider lang tråd også skulle rettes af moderatorerne der gjorde det eller ej, finder vi nok aldrig ud af. Eller pølsehorns-cirkus?
"We are all on a need to know basis", og det er vel som det skal være, tænker i hvert fald jeg.
Men det her er jo heller ikke et demokrati, men nogle frivillige og så vidt jeg har forstået det ulønnede folk der følger et regelsæt. Og der er vel kun to eller tre af dem for tiden, hvis jeg ikke er gået glip af noget. 
Jeg gad nok heller ikke sidde og flette ud og skille spaghetti fra kød og tomat og pille parmesan ost drys til side hvis det var mig der var den der skulle træffe en beslutning i en snæver vending, må jeg indrømme. 

Vi kan da bare skrive en ny tråd om noget der ligner, og se om det vi skrev så er værd finde op af hukommelses-hatten og ligefrem gentage, eller om det mest var snik-snak og huller i osten nu vi har sovet lidt på det :lol:

Kærligst, Eva <3

PS: Jeg synes egentlig at det man bliver sendt hen til hvis man følger linket til en slettet tråd, vel ER en slags besked om at den ikke længere findes. At man så søger og søger og tænker om man har glemt at putte en frisk mønt i sine kognitive sparebøsse eller man har drukket for meget kaffe når man leder og den er pist væk borte, ja så er det jeg lige tjekkede om jeg monstro havde sat sutskoene i køleskabet også, da de heller ikke var at finde hvor jeg var sikker på jeg senest efterlod dem :P

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
køb dansk skrev, for 57 minutter siden:

Jeg kan forstå, at man kan have grunde til at slette en anmeldelse, men ikke en tråd i Generel Debat.

Selvfølgelig kan en tråd i Generel Debat slettes, hvis brugeren der har oprettet den ikke har rent mel i posen. 

Skrevet

Nu fulgte jeg ikke den tråd, men til de IT kyndige her har jeg et spørgsmål.

Lige som der nogle gange er nogen som kan finde annoncer, der ikke er aktive mere, i et eller andet form for arkiv, er det så ikke også muligt at finde den tråd, på trods af den er slettet, det siges jo at hvis noget en gang er på internettet, så vil det altid være der.

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Vi kan da bare skrive en ny tråd om noget der ligner, og se om det vi skrev så er værd finde op af hukommelses-hatten og ligefrem gentage, eller om det mest var snik-snak og huller i osten nu vi har sovet lidt på det :lol:

Næste gang tager jeg backup til eget brug - det var jeg lige ved at gøre (på grund af et par af dine indlæg), men så tænkte jeg "man kan slette/redigere i en time eller sådan noget, og ellers står det der til tid og evighed"... det gør det så ikke!

Jeg kan ikke engang se i mine aktiviteter, at tråden har været der. Men ja, jeg har sovet udmærket, og tænker "lev med det" :-)

Skrevet
køb dansk skrev, for 8 timer siden:

(på grund af et par af dine indlæg)

Kan du huske et par stikord? 

1. Det ene af to af mine egne indlæg jeg kan huske uden at prøve var det "sorte humor" indspark fra mig om damer der ikke var deres pris værd for enkeltpersoner. Jeg foreslog  angivelse af hvad han/folk synes der var rimelige nedslag eller tillæg i pris baseret på dit og dat og evt. angivet pr. kg/minut/år osv.
    Skrev også noget med at hvis VI som sælgere skulle tilpasse vores priser baseret på hvor tæt hver enkelt gæst var på den "ideelle elsker" at så ville priserne da først være på stoffer ;) 

2. Det andet var det med at prissætningen i mit eget tilfælde slet ikke hænger sammen med værdien (for mig) og er "på slump" og blablabla osv. kan jeg nok også genskabe i et eller andet omfang, uden jeg kan huske det ordret, naturligvis. 

køb dansk skrev, for 8 timer siden:

Næste gang tager jeg backup til eget brug 

Tip:
Hvis man klikker på "Følg dette" og vælger hvor man får en notifikation hver gang nogen har skrevet et indlæg - dvs. live-feed fra EG's automatiske notifikations system, så får man faktisk en email hver gang nogen har skrevet noget. 
Det der bliver sendt videre er så det der blev skrevet første gang forfatteren klikkede på "Udgiv dit svar". Hvis der redigeres i det efterfølgende, så får man trods alt ikke en ny email. 
Man kan også vælge kun at få besked "een gang om dagen" eller "een gang om ugen" eller "ingen emails" hvor det sidste så blot giver de dersens - klokke-pling-notifikationer når man logger ind. 

Med en flere sider lang tråd får man jo så altså spammet sin indbakke med "der er et nyt indlæg i den og den tråd som du følger" hver eneste gang nogen har skrevet noget som helst... så øh... det er måske i det tilfælde et hit hvis man har en email adresse man KUN bruger til Eroguide ;) 
I alle tilfælde kan man så "pusle tråden sammen igen" ved at læse notifikations emails fra Eroguide-robotten, ved at læse dem i kronologisk rækkefølge. Noget af kontinuiteten går naturligvis tabt, men en "light-version" har man da. 
Mine (lange) indlæg er stort set ALTID i kladde-form når jeg skriver dem. Jeg redigerer og tilføjer faktisk hver gang, så lige mine indlæg er lidt skøre at "gemme på" førend den dersens ene redigerings-time er gået. 

Så... backup hver gang er måske også overkill. Jeg har dog selv gjort det et par gange, når der har været noget jeg på forhånd har tænkt nogen har skrevet der sikkert blev slettet eller redigeret af en moderator. Så har jeg dog blot taget skærmprint. 
Det har f.eks. været hvis en piges telefonnummer, adresse eller lign. var angivet. I så tilfælde har jeg - hvis jeg har vurderet at det var en god idé - skrevet en sms til nummeret når jeg fik muligheden hvor jeg har skrevet "dit nummer er lækket online. Blot til orientering hvis du oplever sære opkald og sms'er" og et link til hvor det stod, og skærmprintet vedhæftet. Så kan hun selv tage affære og melde osv. hvis hun vil det.
Når man har prøvet den slags sabotage selv (i mit tilfælde en forsmået eks-kæreste der havde min mors telefonnummer!!!!) så ved man hvor dejligt det ville have været hvis nogen havde givet en søsterlig "heads up". 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 10 minutter siden:

Kan du huske et par stikord? 

Kan huske dit svar, som forklarede de sjove kvarterpriser som noget historisk, som bare har kørt videre, og også lidt om, hvordan piger sætter deres priser af forskellige grunde. Nok samme sted, som du beskrev din egen prissætning. Det var ikke mindst dine kommentarer til det historiske, som jeg godt kunne lide. Du havde også et andet langt svar, som jeg ikke husker så klart...

Jeg synes, det er meget interessant at høre om forholdene "indefra" - der er jo mange misforståelser og fordomme.

Skrevet

Det jeg husker fra tråden var noget med om der skulle være rabat på time nummer to og en masse andet "Nice & Easy" stuff.

Men det allerbedste var sgu SweetKisses svar til Powerboyz (tror jeg han hed) - der lå jeg flad af grin. Hold kæft det var godt! :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.