Hop til indhold
Martin9400

Inspiration til Odense

Recommended Posts

Hej Drenge :)

Næste weekend skal jeg til Odense er par dage. Har lånt en lejlighed tæt på Zoo. Men jeg er afsted uden bil, så jeg skal rundt på gå-ben og evt. offentlig transport. Har selvfølgelig kigget annoncer på annoncelight og andre steder. Og det er ikke fordi jeg skal tigge adresser og andre ting. Men er der piger eller ligefrem bordeller jeg kan komme rundt til på den måde. F.eks har jeg set annoncer hvor der står tæt på motorvejen, det kan jo godt ske at være ret langt fra centrum.

Søger altså centrum, nogle km i radius derfra. Det kan være privat og diskret. Bordel eller Thai. Jeg vil altså bare høre om man kan være heldig at få lækre oplevelser uden at køre sig fattig i taxa :)

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin9400 skrev, for 53 minutter siden:

Næste weekend skal jeg til Odense er par dage. Har lånt en lejlighed tæt på Zoo. Men jeg er afsted uden bil, så jeg skal rundt på gå-ben og evt. offentlig transport. Har selvfølgelig kigget annoncer på annoncelight og andre steder. Og det er ikke fordi jeg skal tigge adresser og andre ting. Men er der piger eller ligefrem bordeller jeg kan komme rundt til på den måde. F.eks har jeg set annoncer hvor der står tæt på motorvejen, det kan jo godt ske at være ret langt fra centrum.

Søger altså centrum, nogle km i radius derfra. Det kan være privat og diskret. Bordel eller Thai. Jeg vil altså bare høre om man kan være heldig at få lækre oplevelser uden at køre sig fattig i taxa :)

Tænker 90% af de der skriver Odense er indenfor den radius du taler om, men en del skriver jo også i annoncen om det er Odense C, Odense SV osv. Det burde give dig et fingerpeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin9400 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ikke en af drengene, men jeg kommer lige med et bidrag alligevelB)  Der er letbane i Odense<3”Tæt på motorvej” er nemt at komme til med den - i hvertfald i Odense S - så spørg den pige, du vil besøge, om der er letbane i nærheden.

Knus:wub:

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Hvad tænker du en "lækre oplevelse" for dig kunne være?

Hvad man nok vil definere som helt almindelig :) Dansk, fransk, evt græsk. Meget vigtigere for mig med en dejlig pige jeg har god kemi med, end alder udseende osv. Nå ja hun må da godt være uimodståelig. Det gør ingenting :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 timer siden:

Tænker 90% af de der skriver Odense er indenfor den radius du taler om, men en del skriver jo også i annoncen om det er Odense C, Odense SV osv. Det burde give dig et fingerpeg.

Tak for dit svar. Ja du har nok ret. Det er bare fordi jeg kender Odense så dårligt at SV for eksempel kunne ske at være 5 km fra centrum og så kræver det lige lidt planlægning uden bil. Har jo også lidt arbejde jeg skal passe mens jeg er der så vil helst bruge den sparsomme fritid med pigen i stedet for rejsen dertil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er ikke en af drengene, men jeg kommer lige med et bidrag alligevelB)  Der er letbane i Odense<3”Tæt på motorvej” er nemt at komme til med den - i hvertfald i Odense S - så spørg den pige, du vil besøge, om der er letbane i nærheden.

Knus:wub:

Anna

Hej Anna :) Du er fuldstændig tilgivet :D Tak for dit indspark. Jeg kommer til at følge dit råd og så kan du nok høre jeg er meget vant til at komme rundt med bil og samtidig ikke særlig kendt i Odense. Men det jeg kender holder jeg meget af og fynboer er værdig charmerende også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin9400 skrev, for 5 minutter siden:

Tak for dit svar. Ja du har nok ret. Det er bare fordi jeg kender Odense så dårligt at SV for eksempel kunne ske at være 5 km fra centrum og så kræver det lige lidt planlægning uden bil. Har jo også lidt arbejde jeg skal passe mens jeg er der så vil helst bruge den sparsomme fritid med pigen i stedet for rejsen dertil :)

To der ligger nær motorvejen (Odense SV) ligger på Fåborgvej, ca 1 km fra Zoo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 5 minutter siden:

To der ligger nær motorvejen (Odense SV) ligger på Fåborgvej, ca 1 km fra Zoo

Perfekt Tak for det. Jeg kan høre Odense ikke er så stor at komme rundt i som jeg frygtede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin9400 skrev, for 12 minutter siden:

Perfekt Tak for det. Jeg kan høre Odense ikke er så stor at komme rundt i som jeg frygtede :)

Nu ligger Zoo jo også lidt den del af byen der er 2-4 km hvis du skal op nord for centrum, tror jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 5 minutter siden:

Nu ligger Zoo jo også lidt den del af byen der er 2-4 km hvis du skal op nord for centrum, tror jeg

Jeg skal være i centrum en del af dagen og så er jeg allerede halvvejs hvis man kan sige det sådan. Men jeg er blevet meget rolig over at selv Hjallelse er så nem at komme til. Så jeg er sikker på jeg nok skal finde energien og muligheden for at komme rundt :) Det bliver sightseeing i Odense med alle de bedste attraktioner :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...