nordjyde_34 182 Skrevet 21. September, 2024 Det er ikke så tit jeg besøger Thai piger, men i dag var lysten til en B2B massage større en lysten til sex. Jeg kiggede annoncelight igennem og faldt for denne pige https://annoncelight.dk/showad/411511 Hun har første dag på arbejde i Danmark, men alligevel var jeg der noget i hendes billeder der gjorde at hun skulle give mig massagen. Aftalen blev hurtigt lavet om en times massage med hj som afslutning. Blev mødt i døren af en pigen på billederne, og hendes dejlige smil. Blev vist ind i rummet og tilbudt bad, ja tak selvfølgelig. Derefter en en god lang massage på både bagside og forside inden hun afsluttede med det bedste hj jeg endnu har fået fik et ekstra bad og tilbage igen var det tid til massage af nakke og hoved. Jeg har som sagt ikke den helt store erfaring med thai piger, men den gode Alisa er helt klart den sødeste, mest snaksagelige på et fint engelsk og den bedste oplevelse jeg har haft til dato. Klar anbefaling herfra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg