Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at besøge Lucy for nyligt.
Annoncen siger Hjørring, men hun holder til i Vrå.
Stedet er nemt at komme til og oookay diskret.
Blev budt velkommen af Lucy iført en morgenkåbe som blev smidt da jeg lagde mig på briksen. Nåede lige at få et glimt af hendes dejlige krop inden hun begyndte på en rigtig dejlig massage.
Havde bestil en time med B2B og HJ som afslutning. Efter en meget grundig massage af bagsiden gik hun over til at bruge sin krop, primært hendes (store) bryster, som gled henover kroppen. Det varede forholdvis kort tid hvorefter jeg blev bedt om at vende mig om.
Så blev lillemanden ellers hjulpet i gang med hjælp af hånd og nærkontakt med brysterne, som også var tilgængelige for mine hænder. 
Ville have ønsket det havde varet længere, men kunne ikke holde igen og så var det slut. Et rigtigt dejligt HJ, intet forhastet men jeg var simpelthen så opstemt at raketten blev sendt af sted inden jeg fik set mig om.
Efter seancen blev jeg tilbudt et bad og en cola. 
Alt i alt et dejligt besøg, men havde ønsket at b2b delen havde varet længere, specielt da jeg blev vendt om, så det ikke bare var direkte til afslutningen 

Sød pige.

https://annoncelight.dk/showad/370460

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...