Hop til indhold

Brenda -tantra massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg har oplevet mange massagebehandlinger gennem årene, men denne oplevelse var uden tvivl noget helt særligt. Massøren, som jeg besøgte, var ikke bare utroligt professionel, men også langt smukkere end hvad hendes billeder kunne gengive. Hendes konstante smil havde en nærmest berusende effekt, der fik mig til at føle mig helt afslappet fra det øjeblik, jeg trådte ind.

Hun udfører sit arbejde med en præcision, der nærmer sig det videnskabelige. Hver eneste berøring var nøje afstemt, og det var tydeligt, at hun havde en dyb forståelse for kroppens anatomi og hvordan man bedst arbejder med den. Alle mine anmodninger blev imødekommet med samme smilende imødekommenhed, uden nogen tøven eller en rød streg i hele oplevelsen. Det er sjældent, man møder en, der både er så dedikeret til sit håndværk og samtidig skaber en så behagelig atmosfære. Helt klart en af de bedste massageoplevelser, jeg har haft.

Thank you Brenda 

Skrevet

Tak for oplevelsen, men har du ikke et link til denne fortryllende dame?

Skrevet

Hmm hvorfor virker den her anmeldelse opsat? Hun ref også til eroguide og anmeldelse men der er kun den her

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 1 time siden:

Hun ref også til eroguide og anmeldelse men der er kun den her

Hun er nu på ingen måde ny, hverken i landet eller herinde.

Det kan være svært at søge med søgefunktionen, bl.a. hvis man har fået nyt annoncenummer, men her er i alt fald en anmeldelse mere, fra sommeren 23: Brenda - Wow, bare wow - Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København - Eroguide.dk,

Og der er mange flere over de senere år, det er bare med at gå igang med at lede i 14 sider med "Brenda"...:)

Redigeret af Nightwish

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 11 timer siden:

Hmm hvorfor virker den her anmeldelse opsat? Hun ref også til eroguide og anmeldelse men der er kun den her

Aarrgghh, Stop nu dig selv!!

Brenda er ofte her i DK og ganske velbeskrevet og besøgt.

Tag nu lige, og brug noget tid på at sætte dig ind i kunsten, at bruge søge funktionen!

Skrevet
Gløden skrev, for 23 timer siden:

Aarrgghh, Stop nu dig selv!!

Brenda er ofte her i DK og ganske velbeskrevet og besøgt.

Tag nu lige, og brug noget tid på at sætte dig ind i kunsten, at bruge søge funktionen!

Jeg stopper ikke mig selv især for dig. 

Ok men annonce id nr virkede ikke i søge funktionen. Brenda er der mange som hedder.

Skrevet

I have visited Brenda twice.Brenda is real, she is good and she gives an awesome massage. She’s not around all that often, but she has been in Copenhagen several times.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.