benny49 153 Skrevet 19. September, 2024 efter adskillige anmeldeldser af hende her pam.. https://annoncelight.dk/showad/380895 og da jeg gerne ville prøve kasai, gav jeg det et skud.. bestilte 60 min b2b med kasai nemt at få aftale på plad på engelsk. først et hurtigt bad, derefter en rimelig massage middel på ryg i 10 min derefter 20 min b2b på front, hvor bryster gled over ben, pik, mave og ansigt, og en afsluttende kasai massage af tekstikler og en finger der pirrer omkring anus og pludselig prostata massage. det var første gang for mig, en virkelig lækker udløsning, mens jeg legede med hendes hårde klit hun er virkelig søg taler ikke ret godt dansk, men meget opmærksom. nok det bedste hj jeg har fået som annoncen indikerer kostede det 1200, og det var godt givet ud syntes jeg.. hun er et besøg værd 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiAAAnonym 9 Skrevet 21. September, 2024 Kan tilslutte mig at det er meget lækkert. Fik dog ikke prøvet b2b og fik desværre heller ikke ellers nærkontakt med de dejlige store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 402 Skrevet 22. September, 2024 Jeg har også været der. Det var dejligt og lækkert. B2b og kassei massage med bonus prostatamassage. Absolut på listen over steder der skal besøges igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg