Sommer79 208 Skrevet 19. September, 2024 Jeg fik sgu lyst til en omgang Thai idag. Dog kun massage til at starte med og den billige pris på 1300,- for en helt time med 2 piger aka. 4 hånds massage, MED 2 gange BJ uden, var simpelthen for billigt til jeg kunne lade være. Massagen var en blandet fornøjelse, jeg havde ikke set den anden pige der skulle være med (rookie mistake) og hun var slet slet ikke mig. Øv, for det fjernede en del af lysten og forvirrede min hjerne. For på den anden side var der Disney som er GUDESKØN og SMUK. Jeg bliver simpelthen nødt til at tage en omgang 2 med kun Disney og må nok også indrømme jeg stærkt overvejer at koble sex på pakken https://annoncelight.dk/showad/399577 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 19. September, 2024 Sommer79 skrev, for 39 minutter siden: Jeg fik sgu lyst til en omgang Thai idag. Ikke for at være pernitten, men du skulle prøve at få flyttet din post til anmeldelser af thaipiger og -massage forummet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 36 Skrevet 19. September, 2024 Hende den anden som du ikke var så vild med, er hun på et af billederne på annoncen? ævs, at det er helt i Nordjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2012 Skrevet 20. September, 2024 Sommer79 skrev, for 6 timer siden: Jeg fik sgu lyst til en omgang Thai idag. Jeg har flyttet dit indlæg til Thai, @Sommer79 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 24. September, 2024 (edited) @Sommer79 Jeg overvejer lidt den 4 hånds massage. Var den anden pige, ikke hende på billederne (DaDa)? Redigeret 24. September, 2024 af Missetand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg