Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal til Flensborg i et par dage her i midten af oktober og i den forbindelse vil jeg forkæle mig selv med lidt godt fra Thai miljøet.

Jeg har tit kigget lidt efter Tøndervej i Kruså (https://annoncelight.dk/showad/305637), men aldrig haft tid/mulighed for at køre derind.
Er det pengene værd - anmeldelserne stikker lidt i alle retninger, eller er jeg bedst tjent med at besøge Sønderborgvej 7?

I Flensborg har jeg tænkt mig at aflægge et besøg hos Pha's Swan-thaimassage da jeg skal bo i umiddelbar nærhed af hende, men jeg kan ikke rigtig finde noget brugbar viden fra nyere tid, så måske en eller anden kan bidrage med nyere viden fra et besøg hos hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan jo tag kontakt til de 2 førstnævnte -og se det bliver nok ikke som det var en gang, men "u never know"  "Pha's" er lukket for flere år siden. I øvrigt er det måske andre muligheder det kunne være værd at tjekke ud... brug AL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til info så er Pha's Swan-thaimassage ikke lukket. Har besøgt hende for omkring et år siden. Kører tit forbi, og kan se at der er åbent. Du kan også kigge på sexnord.de.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eclipse skrev, 1 time siden:

Til info så er Pha's Swan-thaimassage ikke lukket. Har besøgt hende for omkring et år siden. Kører tit forbi, og kan se at der er åbent. Du kan også kigge på sexnord.de.

For ca. 14dage siden var jeg forbi -og det er den samme plade for døren som det har været -utrolig længe -og ser helt forladt ud. men hun annoncer måske på sexnord.de?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte jævnligt Pha før corona, og tænkte at det kunne være lækkert med et gensyn - derfor har jeg specifik den klinik i tankerne.

Alt det andet lader jeg foregå nord for grænsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 19.9.2024 at 12:13:

For ca. 14dage siden var jeg forbi -og det er den samme plade for døren som det har været -utrolig længe -og ser helt forladt ud. men hun annoncer måske på sexnord.de?

Har nok kørt forbi 4-6 gange den sidste måned, og der har pladen ikke været for døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 19.9.2024 at 12:13:

Og nej, hun annoncerer ikke på sexnord.de. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...