elwis 173 Skrevet 18. September Jeg har haft mit første besøg på et FKK sted. Og jeg må sige at jeg var lidt skuffet.. Måske min forventninger var for høje eller jeg var uheldig. Jeg besøgte stedet en søndag kl Ca 16. Der var Ca 15 mænd og 8 piger. To af dem var ok men ikke noget specielt. Jeg kunne forstå på den ene af dem at de kom fra rumænie, og der var en del hjemme på ferie. Der kan godt være at der er et bedre udvalg andre dage. Men mit største problem var nok mere at jeg på ingen måde sådan rigtig syntes at var var velkommen. Alle pigerne var helt ok, og søde til at visse rundt osv. Men resten af personalet var halv sure og ikke meget service over dem i baren og receptionen. Det var som om der var en dårlig stemming blandt personalet. Jeg ved ikke om det bare ikke er noget for mig, eller om jeg var uheldig den dag. Jeg prøver måske igen til sommer. Men ellers tror jeg bare at jeg vil fortsætte med normal pige besøg i Danmark. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 18. September At pigerne var helt ok og søde til at vise rundt lyder helt som man plejer at få beskrevet Harmony, og også sådan som jeg selv har oplevet mine få besøg på Harmony. Men at resten af personalet skulle virke sure og at der skulle have været en dårlig stemning blandt personalet, lyder til gengæld som en undtagelse fra som jeg og andre gennem tiden har oplevet klubben. Tværtimod skulle Harmony udgøre en medvirkende årsag til at det er gået tilbage for større og ældre klubber inde i Hamburg, simpelthen fordi at Harmony generelt har ry for at holde en meget høj standard. Til gengæld tror jeg at du har besøgt Harmony ud fra nogle forventninger til klubben som du ikke burde have inden et besøg, hvis ellers du har læst op på info om klubben inden dit besøg. Harmony er en meget lille FKK klub i en tysk sammenhæng, men som i en dansk sammenhæng ville slå alt hvad vi kender hvis den fandtes i Danmark. 8 piger og 15 gæster i en klub som Harmony en søndag eftermiddag udgør bestemt et godt udvalg, og med dobbelt så mange mandlige gæster kan man ikke realistisk forvente at træffe flere piger i en lille klub som Harmony. Hvis du går efter større klubber med flere piger kan jeg anbefale at du søger efter dem, og læser om dem på denne hjemmeside: FKK24.de https://www.fkk24.de/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 19. September elwis skrev, for 8 timer siden: Jeg besøgte stedet en søndag kl Ca 16. Der var Ca 15 mænd og 8 piger. Søndag er næsten alt normalt lukket i Tyskland - kun bageren har åbnet - så jeg tror du har valgt en uheldig ugedag - bedre at have valgt en fredag, hvor pigerne skal være oben und unten ohne og der er mere gang i klubben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 173 Skrevet 22. September Rejsenetværk skrev, den 18.9.2024 at 23:45: At pigerne var helt ok og søde til at vise rundt lyder helt som man plejer at få beskrevet Harmony, og også sådan som jeg selv har oplevet mine få besøg på Harmony. Men at resten af personalet skulle virke sure og at der skulle have været en dårlig stemning blandt personalet, lyder til gengæld som en undtagelse fra som jeg og andre gennem tiden har oplevet klubben. Tværtimod skulle Harmony udgøre en medvirkende årsag til at det er gået tilbage for større og ældre klubber inde i Hamburg, simpelthen fordi at Harmony generelt har ry for at holde en meget høj standard. Til gengæld tror jeg at du har besøgt Harmony ud fra nogle forventninger til klubben som du ikke burde have inden et besøg, hvis ellers du har læst op på info om klubben inden dit besøg. Harmony er en meget lille FKK klub i en tysk sammenhæng, men som i en dansk sammenhæng ville slå alt hvad vi kender hvis den fandtes i Danmark. 8 piger og 15 gæster i en klub som Harmony en søndag eftermiddag udgør bestemt et godt udvalg, og med dobbelt så mange mandlige gæster kan man ikke realistisk forvente at træffe flere piger i en lille klub som Harmony. Hvis du går efter større klubber med flere piger kan jeg anbefale at du søger efter dem, og læser om dem på denne hjemmeside: FKK24.de https://www.fkk24.de/ Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg fortæller kun hvad jeg oplevet. Jeg har ikke været på andre FKK klubber, så jeg ved ikke om det bare er normalt. Der kan jo være sket et eller andet, som jeg ikke kender til. Men det slukket lidt min lyst til at bruge penge der, da jeg ikke helt synes at jeg var velkommen. Jeg prøver nok igen til sommer, og ser om jeg bare var uheldig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 25. September (edited) Jeg er altid tilfreds i Harmony. Og jeg har prøvet mindst 20 FKK i Tyskland og finder Harmony som det bedste. Så om du ikke finder det ok i Harmony så kan du selv tænke dig hvordan det vil være andre steder. Så bør du nok holde dig hjemme og ikke kaste pengerne ud af vinduet.... Men hvad er så forskellen mellom glædespiger i DK og FKK i Tyskland? Det er en stor forskel. I Dk ser man ikke pigen før man står i døren, så har man den aftalte tid og så skal man bare være klar. I FKK kan du sidde og nyde synet af pigerne og bruge tid på at bestemme dig for hvem du vil på zimmer med. Jeg har meget sjældent været utilfreds med en pige på FKK, mens i DK derimod har man da været skuffet mange gange.... Og på FKK kan du bagefter zimmer fortsette at sidde og nyde synet af pigerne. Det får du altså ikke i DK. Whats not to like? Jow, det koster noget mere. Men jeg gør det igen og igen. Jeg bare finder det helt top! Skal du have bedre muligheder er Thailand next! Redigeret 25. September af BigDaddiz 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 6. Oktober Jeg har ikke været på fkk i et stykke tid.. jeg stoppede fordi priserne blev banket en del op, pigerne blev noget mere økonomisk fikserede, - og den samlede oplevelse blev lidt anderledes.. lidt mere forretnings agtigt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 21. Oktober otto06 skrev, den 6.10.2024 at 03:47: Jeg har ikke været på fkk i et stykke tid.. jeg stoppede fordi priserne blev banket en del op, pigerne blev noget mere økonomisk fikserede, - og den samlede oplevelse blev lidt anderledes.. lidt mere forretnings agtigt.. Jeg ikke heller, da jeg har fundet bedre og billigere alternativer i de Thailandske Gentlemens Clubs (GC), hvor pigerne måske ikke er nøgne, men af og til kan man godt opleve piger med brysterne fremme og ellers ikke så meget tøj, så man kan se hvad man får for pengene. Flere af klubberne tilbyder også gratis buffet, hvis man har akkumuleret en bin over et vist beløb - typisk ca. kr. 100,- Se f.eks. video her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg