Hop til indhold

Gonorre og Klamydia i Trekantsområdet orientering

Featured Replies

Skrevet

Hej alle. 

Jeg havde glæden ved en GP uden kondom 30 August, vi havde en dejlig time sammen og alt var godt indtil nogle dage senere hvor det begyndte at svie en del i de nedre regioner og senere hen kom der også en dejlig masse udflåd. Jeg valgte dog at tage til lægen og blev testet positiv for gonorre og klamydia og fik en dejlig lang sprøjte i røven af den søde sygeplejerske.

Jeg må desværre ikke sige hvilken GP det, men jeg har taget kontakt til pigen og hun vil egentlig lidt skide på at hun giver folk gonorre og klamydia. Hun tilbyder stadig uden kondom, på trods om at jeg gentagne gange har bedt hende om at nu bare få det ordnet. 

Så hvis i har været sammen med en GP i trekantsområdet, så vil jeg nok lige et smut forbi lægen hvis jeg var jer.

Jeg er dog ikke sikker på at jeg må nævne by da pigen nemmere kan blive identificeret. 

Det er også ligegyldigt om det er hende der har smittet mig eller mig der har smittet hende, uanset hvad så har jeg det nu :)

Jeg tænker det er ligegyldigt med chatlogs, men jeg har vedhæftet test resultat, hvis det er. (1 er positiv)Unavngivet.thumb.png.29fb8b469f61923c9b7b95792a0c1e75.png

Skrevet
AnonymForSjov skrev, for 5 minutter siden:

Hej alle. 

Jeg havde glæden ved en GP uden kondom 30 August, vi havde en dejlig time sammen og alt var godt indtil nogle dage senere hvor det begyndte at svie en del i de nedre regioner og senere hen kom der også en dejlig masse udflåd. Jeg valgte dog at tage til lægen og blev testet positiv for gonorre og klamydia og fik en dejlig lang sprøjte i røven af den søde sygeplejerske.

Jeg må desværre ikke sige hvilken GP det, men jeg har taget kontakt til pigen og hun vil egentlig lidt skide på at hun giver folk gonorre og klamydia. Hun tilbyder stadig uden kondom, på trods om at jeg gentagne gange har bedt hende om at nu bare få det ordnet. 

Så hvis i har været sammen med en GP i trekantsområdet, så vil jeg nok lige et smut forbi lægen hvis jeg var jer.

Jeg er dog ikke sikker på at jeg må nævne by da pigen nemmere kan blive identificeret. 

Det er også ligegyldigt om det er hende der har smittet mig eller mig der har smittet hende, uanset hvad så har jeg det nu :)

Jeg tænker det er ligegyldigt med chatlogs, men jeg har vedhæftet test resultat, hvis det er. (1 er positiv)Unavngivet.thumb.png.29fb8b469f61923c9b7b95792a0c1e75.png

Skriv gerne lige privat hvem og hvor henne.

Skrevet

Du må også gerne lige skrive privat til mig, hvem og hvor henne.

Skrevet
Ny bruger skrev, 1 time siden:

hun vil egentlig lidt skide på at hun giver folk gonorre og klamydia

Mener at det er så ulovligt at du kan anmelde hende til politiet - eller ihvertfald tage en snak med dem om hvad du kan gøre - måske kan det få dem til at besøge stedet - og hvis de graver lidt, kan de sikkert finde flere ulovlige forhold, hun ikke bryder sig om at få frem i lyset - så lidt dumt af hende ikke bare at lukke butikken et stykke tid og få det ordnet hos lægen - undersøgelsen koster ikke noget og hun kan endda få befordringsgodtgørelse - og de 2 piller koster ikke alverden - og hun kan hurtigt være back in business - og så lige fremover huske at bruge kondom ved samleje.

https://www.retsinformation.dk/eli/lta/1973/287

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Det der er så også at hun har smittet andre end dig. De andre har så smittet andre prostituerede i nærheden. Og de har så smittet andre kunder. Det er skruen uden ende.

Jeg er fortaler for en sortlistning af damer der tilbyder uden kondom og de kunder der efterlyser ydelsen og anmelder andre piger herinde. Man må formode de kunder også smitter andre.

Skrevet
Benarbejde skrev, for 6 minutter siden:

Det der er så også at hun har smittet andre end dig. De andre har så smittet andre prostituerede i nærheden. Og de har så smittet andre kunder. Det er skruen uden ende.

Jeg er fortaler for en sortlistning af damer der tilbyder uden kondom og de kunder der efterlyser ydelsen og anmelder andre piger herinde. Man må formode de kunder også smitter andre.

Du vil altså gøre dig til fortaler imod- og bestemmende faktor over folk som vil bolle uden kondom ?

Den går ikke kammerat. Det er et frit land vi lever i. Ligesom nogle vælger at ryge tobak og drikke alkohol og endnu videre, gøre det i overflod, som koster sundhedssystemet er "herregård", igen på os alles regning ...

Men sådan er det i et demokrati. Alle betaler til fællesskabet og nyder godt af det.

Det du advokerer for her, uanset man vel kan argumentere for, at der er meget rigtigt i det, er politistatsmetoder. Og det mener jeg ikke vi skal ind på.

Nej folk må tage deres ansvar og gå til lægen, hvis de er blevet smittet, ved uforsigtig omgang med letlevende damer !

Skrevet

For det første, hvad er meningen med at skrive det her i en anmeldelse forum?

Du siger selv, du har haft en dejlig time med pigen uden kondom. At du så vil have GP til at blive behandlet... Føj vågn op mand.

Hun er sammen med flere hundrede måske tusinder af kunder. Tror du det vil hjælpe at blive behandlet?

Desuden så må kunderne sq da efterhånden vide, at når de besøger en der knepper uden gummi, at "collateral damage medfølger". 

Jeg synes, det er dybt dobbeltmoralsk, når en der betaler for at kneppe uden kondom, bagefter gør stort ud af man har fået en kønssygdom.

Redigeret af wannabewild

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden:

få det ordnet hos lægen

Det ironiske er så, at ret mange læger nægter at tjekke både mænd og kvinder, hvis ikke de har symptomer og slet ikke oftere end hver 3. måned. Også selvom de ved at de fx kommer i swinger miljøet. Nogle kan få lov at blive testet 1-2 gange pr måned (klamydia og gonore) og få den store tur hver 3. måned og andre kan ikke.

Men vildt nok at politiet faktisk kam slæbe en hen til lægen… :-o Tror dog aldrig det er sket?

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 21 minutter siden:

Mener at det er så ulovligt at du kan anmelde hende til politiet - eller ihvertfald tage en snak med dem om hvad du kan gøre - måske kan det få dem til at besøge stedet - og hvis de graver lidt, kan de sikkert finde flere ulovlige forhold, hun ikke bryder sig om at få frem i lyset - så lidt dumt af hende ikke bare at lukke butikken et stykke tid og få det ordnet hos lægen - undersøgelsen koster ikke noget og hun kan endda få befordringsgodtgørelse - og de 2 piller koster ikke alverden - og hun kan hurtigt være back in business - og så lige fremover huske at bruge kondom ved samleje.

https://www.retsinformation.dk/eli/lta/1973/287

1) Dit link er til en lov fra 1973

2) Der står "HISTORISK" plastret hen over hele hjemmesiden, hvilket betyder den ikke længere er gældende.

3) Den lov du referer til blev ophævet helt og aldeles i 1988: Lov om ophævelse af lov om bekæmpelse af kønssygdomme (retsinformation.dk) 

Den eneste sygdom der er strafbar at smitte andre med bevidst er HIV, og det sker efter en fortolkning af straffelovens § 252 samt tidligere retspraksis. Her har der ikke siden 1988 været en praksis mod spredning af gonorre eller syfilis.

Skrevet

Øhh, det er da ansvarligt når man nu har fået en køn sygdom ( ps TS skriver jo det kunne være den anden vej rundt så der er måske andre smittekilder end den pågældende kvinde) at kontakte kvinden og bede hende gøre sin del af arbejdet.

Men kvindens holdning er squ ikke OK. Jeg forventer da at kvinder der leger uden kondom i denne branche jævnligt ladet sig teste ligesom vi mænd der leger uden kondom lader os teste.

Og i øvrigt 7 9 13 har jeg aldrig fået en grim sugdom i de godt 50 år jeg har kneppet uden gummi såvel privat som købe. Der var ganske vist en lang tørkeperiode da HIV og AIDS kom på markedet hvor det var umuligt ( og jo egentlig også fornuftigt) at købe sex uden kondom. Da epidemien var drevet over og der var kommet styr på behandlingsmulighederne åbnede markedet for 'uden kondom' sig ligeså stille igen, og vi er vel i dag der hvor tilbuddene afspejler efterspørgslen

Og er ej heller blevet far til et lille barn med deraf følgende økonomiske kvaler.

Redigeret af Moden slikken M

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 2 minutter siden:

Det ironiske er så, at ret mange læger nægter at tjekke både mænd og kvinder, hvis ikke de har symptomer og slet ikke oftere end hver 3. måned. Også selvom de ved at de fx kommer i swinger miljøet. Nogle kan få lov at blive testet 1-2 gange pr måned (klamydia og gonore) og få den store tur hver 3. måned og andre kan ikke.

Men vildt nok at politiet faktisk kam slæbe en hen til lægen… :-o Tror dog aldrig det er sket?

Politiet kan ikke slæbe dig hen til lægen. Loven er forældet og ophævet og Jernsvin er bestemt hverken jurist eller advokat.

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 4 minutter siden:

Klamydia er ikke så slemt. Men Gonorre SKAL indberettes til staten. pga der findes en version der ikke kan tages med antibiotika. 

Skrevet
EsbjergFyren skrev, for 2 minutter siden:

Loven er forældet og ophævet

Men det er alligevel kun tilbage i 1972 den blev vedtaget. Hvornår er den så ophævet?

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, Lige nu:

Kvinder kan blive sterile, så tænker den er slem nok.

Det kan mænd også. Det var nu ikke så meget det jeg mente. Med klamydia skal du bare have piller i syv dage og så må du ikke have sex i tre uger. Med Gonorre skal det indberrettes til staten. Det skal klamydia ikke.

Skrevet
EsbjergFyren skrev, for 4 minutter siden:

Der står "HISTORISK" plastret hen over hele hjemmesiden,

Undskyld, men det er skrevet med så svage og nærmest gennemsigtige typer, at det næsten er umuligt at se - jeg søgte ellers rundt på siden for at se om der et eller andet sted, stod at loven var ophævet, da den i mine øjne virkede noget gammeldags - men det gør mange andre love jo også ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Undskyld, men det er skrevet med så svage og nærmest gennemsigtige typer, at det næsten er umuligt at se - jeg søgte ellers rundt på siden for at se om der et eller andet sted, stod at loven var ophævet, da den i mine øjne virkede noget gammeldags - men det gør mange andre love jo også ;-)

Retsinfo er ekspert i at vise historiske love. Kig i toppen venstre side hvor der enten står vedtaget, gældende eller historisk. Heroppe kan du også klikke dig gennem alle ændringer og se seneste version - både gældende og ophævet.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 6 minutter siden:

Men det er alligevel kun tilbage i 1972 den blev vedtaget. Hvornår er den så ophævet?

1988 lige da AIDS tog fart - spørg ikke hvorfor. Seneste dom er fra 2013 for spredning af HIV. Etisk Råd har vist endda anbefalet at det ikke længere skal være strafbart at sprede HIV bevidst da behandligen i dag er så god at man ikke længere dør af HIV. Jeg mener det vil være en kæmpe fejl, da den man smitter kan være fra et andet land hvor behandlingsmulighederne ikke er nær så gode. HIV er stadig dødelig i Asien og Afrika i meget stor stil endda.

Skrevet
  • Author
wannabewild skrev, for 35 minutter siden:

For det første, hvad er meningen med at skrive det her i en anmeldelse forum?

Du siger selv, du har haft en dejlig time med pigen uden kondom. At du så vil have GP til at blive behandlet... Føj vågn op mand.

Hun er sammen med flere hundrede måske tusinder af kunder. Tror du det vil hjælpe at blive behandlet?

Desuden så må kunderne sq da efterhånden vide, at når de besøger en der knepper uden gummi, at "collateral damage medfølger". 

Jeg synes, det er dybt dobbeltmoralsk, når en der betaler for at kneppe uden kondom, bagefter gør stort ud af man har fået en kønssygdom.

Dobbelt moralsk at sige folk lige burde få en pille så vi kan blive gode igen. Ok. Er det under 25% af alle der udviser symptomer? Så er det bedre at gå hen og blive steril det kan jeg da godt se :)

Skrevet
AnonymForSjov skrev, for 20 minutter siden:

Dobbelt moralsk at sige folk lige burde få en pille så vi kan blive gode igen. Ok. Er det under 25% af alle der udviser symptomer? Så er det bedre at gå hen og blive steril det kan jeg da godt se :)

Amen, altså forstå mig ret. Har du virkelig ikke tænkt på, at du måske bliver smittet med en kønssygdom, når du knalder en GP uden kondom? Især hvis det er en der åbent reklamer med det?

Jeg synes bare, det er lidt som, når det regner uden for og jeg ikke tager paraply med og brokker sig over jeg er blevet våd.

Skrevet
  • Author
wannabewild skrev, for 6 minutter siden:

Amen, altså forstå mig ret. Har du virkelig ikke tænkt på, at du måske bliver smittet med en kønssygdom, når du knalder en GP uden kondom? Især hvis det er en der åbent reklamer med det?

Jeg synes bare, det er lidt som, når det regner uden for og jeg ikke tager paraply med og brokker sig over jeg er blevet våd.

1. Hun reklamerer ikke med det.

2. Jo jeg ved chancen er der. Det er også derfor jeg gør opmærksom på at jeg er blevet ramt, så andre kan blive tjekket. Just in case.

Skrevet
Helge N skrev, for 3 timer siden:

Du vil altså gøre dig til fortaler imod- og bestemmende faktor over folk som vil bolle uden kondom ?

Den går ikke kammerat. Det er et frit land vi lever i. Ligesom nogle vælger at ryge tobak og drikke alkohol og endnu videre, gøre det i overflod, som koster sundhedssystemet er "herregård", igen på os alles regning ...

Men sådan er det i et demokrati. Alle betaler til fællesskabet og nyder godt af det.

Det du advokerer for her, uanset man vel kan argumentere for, at der er meget rigtigt i det, er politistatsmetoder. Og det mener jeg ikke vi skal ind på.

Nej folk må tage deres ansvar og gå til lægen, hvis de er blevet smittet, ved uforsigtig omgang med letlevende damer !

Jeg advokerer blot for en sortlistning af sygdomsspredere. Hvis det er politistatsmetoder så fred med det - det går jeg ind for.

Og "bestemmende faktor" overfor folk? Hus lige morgenvitaminerne og at trække frisk luft.

Du skænker  det ikke et  sekunds tanke at damen er fuldkommen ligeglad med om hun skader andre.

Redigeret af Benarbejde

Skrevet
AnonymForSjov skrev, for 5 timer siden:

Hej alle. 

Gerne PM med oplysninger om hvem hun er.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.