Hop til indhold

Recommended Posts

Var ude og besøge Kristina her til eftermiddag, det var nemt at aftale en tid, hurtigt svar på sms og jeg spøger om 45min er med 2 udløsninger. Svaret er ja, så jeg booker

Agten er lidt liv løs og hun ser træt og uoplagt ud, og efter første omgang ca efter 15min efter ankomst får jeg besked om at det kun er 1 udløsning, og 2 skal være 1 time... Så det blev til en dyr tur kunne have nøjet med bare at bestille 15 minutter.

Jeg føler mig snydt og kommer ikke igen. All in all dårlig oplevelse.

pigen 6/10

Stedet 8/10

Agten 2/10

Link: https://annoncelight.dk/showad/388701

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan en lille so hva´ !

Viste du hende ikke sms´en ..... ?

De slipper nogen gang for let om ved det, specielt de østeuropæiske piger, som tror de kan tillade sig alting.

Det værste er, at de ødelægger det for alle de andre som er seriøse - så det godt du skriver !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, svindel. Har kommet en del på adressen, Toldbodhusevej, men det er slut nu, da Kristina fra i går til i dag har hævet priserne på 15, 30, 45 og 60 min fra 600, 900, 1100 og 1400kr til 700, 1000, 1200 og 1500kr. Alt for meget og fuldstændigt ud af trit med prisudviklingen  - nok grådige rumænske bagmænd! Hertil kommer at kvaliteten ofte er i den nedre ende.

Lad vær med at bruge penge der - drop dem. Trist at netop Fyns udbud er blevet ekstremt ringe og dyrt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun havde eller gode anmeldelser sidste år. Men jeg synes også hun ligner en død sild på billederne. Heldigvis findes der stadig andre piger, der er både kønnere og billigere end hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helge N skrev, for 7 timer siden:

Viste du hende ikke sms´en ..... ?

Det gjorde jeg. Og til det fik jeg svaret med en sur mine "Only 2 times with 1 hour, 45 min too short"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...