Hop til indhold

Anmeldelser og påstande

Featured Replies

Skrevet
kunforsjov76 skrev, for 12 timer siden:

Det kan jo fx være at ejeren af forretningen  oplever tab forårsaget af udtalelser der ikke kan bevises, eller som er direkte usande. I disse tilfælde vil ejeren af domænet, være forpligtet til at videregive oplysninger til Datatilsynet, som et led i civil retssag. En retsag hvor man risikere at blive dømt til at betale for ejerens økonomiske tab, samt for sagens omkostninger. 

Det har du ret i - men tror ikke Datatilsynet har noget med det at gøre. Og når f.eks. Jenny er anmeldt 10-15 gange på forskellige tidspunkter så  holder den ikke.

Præcis det samme med anmeldelser. Kan anmelderen ikke bevise et kundeforhold er anmeldelsessitet forpligtet til at fjerne skrivelsen og i tilfælde af retssag udlevere oplysninger der identificerer  anmelderen. Det kan være IP-adresse+tidspunkt eller email-adresse f.eks.

Var det ikke det der fældede et kendt profil sidste  et år tilbage, selvom han kækt brugte Tor browser og VPN men tilsyneladende havde glemt sin email-adresse?

Interessant er også i hvor høj grad de to Moderatorer er ansvarlige for indholdet på eroguide. Påstanden har været at administrator har opgivet hjemmesiden så de to moderatorer er i praksis administratorer og ansvarlige for stedet.

Redigeret af Benarbejde

Skrevet

@Benarbejde : Undskyld mig, men af en eller anden grund kom jeg til at tænke på "En fjer bliver til 5 høns" (fra H. C. Andersens "Det er ganske vist").

Hvad er fjeren (hvis der er en fjer?) eller baggrunden for denne "debat"-tråd? - og hvad ønsker du debatteret?

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet
  • Author
Heliot skrev, for 2 timer siden:

@Benarbejde : Undskyld mig, men af en eller anden grund kom jeg til at tænke på "En fjer bliver til 5 høns" (fra H. C. Andersens "Det er ganske vist").

Hvad er fjeren (hvis der er en fjer?) eller baggrunden for denne "debat"-tråd? - og hvad ønsker du debatteret?

Kære Eliot... undskyld hvis jeg udtaler dit navn forkert. Det er godt du kender lidt litteratur, men den med fjerene og hønsene er meget ældre end  H.C. Andersen. Jeg fik den fortalt af min mormor og en hyrde som til gengæld fik den fortalt af deres bedsteforældre og sikkert andre hyrder osv osv... så den er nok flere tusind år gammel.

Du kan tydeligvis forstå (hmmmm.. måske)  ovenstående om fjerene og hønsene. Det er rigtig godt for jeg kan jo ikke forstå trådens emne for dig, vel? Du må strenge dig lidt an, og læse indad, så er jeg sikker på du når i mål ... om noget tid.

Redigeret af Benarbejde

Skrevet
Benarbejde skrev, for 10 minutter siden:

Du kan tydeligvis forstå (hmmmm.. måske)  ovenstående om fjerene og hønsene. Det er rigtig godt for jeg kan jo ikke forstå trådens emne for dig, vel? Du må strenge dig lidt an, og læse indad, så er jeg sikker på du når i mål ... om noget tid.

Kære @Benarbejde - Jeg ved du kan gøre det bedre... Du må da kunne fortælle, hvad du ønsker debatteret?

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet
  • Author
Heliot skrev, for 12 minutter siden:

Kære @Benarbejde - Jeg ved du kan gøre det bedre... Du må da kunne fortælle, hvad du ønsker debatteret?

Kære. Jeg tilgiver dig din manglende evne til at læse indad og forstå emnet - det er ikke svært og står i overskriften. Hvad jeg ikke tilgiver er ligegyldig meta-dialog. Du forstår ikke emnet/hensigten og har derfor ikke en selvstændig holdning. Det har jeg forstået og tilgivet.  Derfor bør du "tie" da du ikke, pga manglende forståelse/indsigt, kan tilføje emnet noget.

Yderligere kommentarer som ikke vedrører emnet er at betragte som afsporing og jeg vil, såfremt det fortsætter, advisere moderations-gruppen.

Redigeret af Benarbejde

Skrevet
Benarbejde skrev, for 6 minutter siden:

Yderligere kommentarer som ikke vedrører emnet er at betragte som afsporing og jeg vil, såfremt det fortsætter, advisere moderations-gruppen.

Kære @Benarbejde : Mit spørgsmål vedrører da i høj grad emnet... Hvis du mener det er afsporing, så adviser gerne moderator... :rolleyes:

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet
  • Author
Heliot skrev, for 2 minutter siden:

Kære @Benarbejde : Mit spørgsmål vedrører da i høj grad emnet... Hvis du mener det er afsporing, så adviser gerne moderator... :rolleyes:

DONE

og nedenstående viser du pipper selvom du ikke aner hvad du vil diskuttere.

Heliot skrev, for 3 timer siden:

hvad ønsker du debatteret?

Konklusion: Du afsporer, fordi du iflg eget udsagn, ikke forstår hvad det handler om. Derfor ingen grund til at skrive.....eller du kan råbe og skrige på PB i stedet for at genere andre. Bare kom i PB og skæld ud.. jeg kan tåle det.

Skrevet
Benarbejde skrev, for 2 timer siden:

Du kunne jo starte med at bede om at få tråden flyttet til den tråd, som dit indlæg tydeligvis udspringer af - så vi ikke behøver sidde her og være totalt rundforvirrede!

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Du kunne jo starte med at bede om at få tråden flyttet til den tråd, som dit indlæg tydeligvis udspringer af - så vi ikke behøver sidde her og være totalt rundforvirrede!

Emnet er flyttet til en ny tråd fordi det ellers ville blive en afsporing. Citatet er kun for at sætte konteksten. Rundforvirringen står I selv for.

Skrevet
Benarbejde skrev, for 2 timer siden:

Rundforvirringen står I selv for.

@Benarbejde : Nej "Rundforvirringen" står du for alene. Du har flyttet et emne til Generel debat, hvor du mener, at jeg ikke må "pippe" med... Du er direkte uforskammet :angry:

I første indlæg lægger du ud med 3-4 rigtige eller urigtige facts. Uden at forklare, hvad du egentlig gerne vil debattere på det grundlag, så orker du ikke en gang at svare på et enkelt spørgsmål...

Ud fra dine svar, er der ikke meget der tyder på, at du egentlig ønsker en god debat? (Jeg går ud fra, at du ved hvad en debat er?)

Venlig hilsen

Heliot

Redigeret af Heliot
stavefejl

Skrevet

@Benarbejde Du opretter en tråd, der forvirrer mange. Der efterspørges kontekst og du reagerer ved at tale ned til folk. En bruger siger "det kan du gøre bedre". Det tænker jeg også. I det mindste lade være med at tale ned til folk.

Tråden låses da ingen forstår, hvad der skal debatteres - og den derfor kun ender med negativ ordudveksling.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.