Hop til indhold

Hemmeligt tegn...

Featured Replies

Skrevet

I forlængelse af @Refresh tråd om det skjulte liv og @wannabewild tråd om risikoen for at blive "opdaget" af en man kender, har jeg tit tænkt den tanke, gad viiide hvem af mine kolleger og familiemedlemmer der læser med her i EG.

Jeg har læst at medlemmer af frimurerlogen har et hemmeligt håndtegn, så melder spørgsmålet sig så.
Skal vi have et hemmeligt signal så vi kan "kende" hinanden?

Jeg kunne forestille mig at man, smilte lidt skævt og sagde: Hvordan har DU det?
Sådan lidt Joey-style :)

Har i nogen forslag.......er det for bøvlet.......skal vi lade det fare?

Redigeret af Needy

Skrevet

Og alle der ikke er med i "klubben" for det hemmelige tegn, kan læse med her og så kender de vores hemmeligheder? Så er det vel bedre at mødes til et arrangement og aftale det der? :)

Skrevet

Hei. Halvny i forummet her

Jeg forstår ikke rigtig hvordan det vil hjælpe? Risikoen er der vel stadig. Jeg har nok misforstået det.

Hvis "klubben" kun består af dem der bruger det her forum, hvorfor så ikke bare spørge vedkommende: eg? (eg for eroguide)

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 20 minutter siden:

Og alle der ikke er med i "klubben" for det hemmelige tegn, kan læse med her og så kender de vores hemmeligheder? Så er det vel bedre at mødes til et arrangement og aftale det der? :)

Ja du har ret :lol:

Skrevet

Det er skægt fordi lige på det punkt er jeg super ambivalent og en smule dobbeltmoralsk. 

På den ene side elsker jeg at kunne udveksle erfaringer og holdninger,  men på den anden side har jeg slet ikke lyst til at få sat ansigter på andre mænd som er sammen med de kvinder fra branchen som jeg føler mig speciel for!

Skrevet

Jeg vil foreslå at alle medlemmer bare lader pikken hænge ud af bukserne :arrow:    -     så kan medlemmerne nemt spotte :shock: hinanden i mængden :mrgreen:

Mange hilsner
Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Jeg vil på ingen måde have min sande identitet kædet sammen med set jeg skriver om herinde :lol:

Det er netop pga anonymiteten at jeg føler mig "fri" til bare at være mig selv <3

Skrevet

Prøv at lave det hemmelige Tegn til den næste løn samtale,  jeg er sikker på at chefen bliver meget gavmild :lol:

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 4 minutter siden:

Prøv at lave det hemmelige Tegn til den næste løn samtale,  jeg er sikker på at chefen bliver meget gavmild :lol:

Jeg tror virkelig han ville undre sig hvis jeg sagde: Hvordan har DU det, med et frækt smil på :lol:

Så bliver der ihvertfald ikke nogen Julebonus i år :lol:

Redigeret af Needy

Skrevet
Nye tider skrev, for 23 timer siden:

Jeg vil foreslå at alle medlemmer bare lader pikken hænge ud af bukserne :arrow:    -     så kan medlemmerne nemt spotte :shock: hinanden i mængden :mrgreen:

Mange hilsner
Nye tider

Så kan jeg ikke være med. Min står hele tiden 

Skrevet
  • Author

Måske kunne man ........ HEY jeg ved det!

Hvis vi tager en penisring omkring håndleddet kan man da ik tage fejl af hinanden........ eller hvad? :ph34r:

• 1 month later...
Skrevet

Hej derude - hulbrødre;)

En T-shirt  der er mere diskret - kan i huske Kilroy??

1194731590_ssrcoslim_fit_t_shirtmens101010_01c5ca27c6frontsquare_product600x600_u1.jpg.9156ac383036c8a008cf3603f016df0b.jpg

På gensyn

Nye tider 

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Jeg synes det skal være en lyserød sløjfe med et guldfarvet dollartegn på. 
Det signalerer "Vi støtter brysterne - og vi betaler for det" :P 

Opret en shop på Etsy.com og så kan overskuddet gå til brystkræftforeningen... det er mange fluer med ét smæk dér. 

Der er sikkert tilbud på temu.com med dollartegn-pins. Og man kan vel købe pink ribbon i enhver hobbybutik online. 
Det bliver et hit! Hvem kommer først? <3

Ang. håndtegnet:
Der er også lavet nogle mere eller mindre velfungerende "sign language apps" hvor man kan oversætte skriftligt sprog til tegnsprog. 
En eller anden download en af dem og skriv: 
"Sexkøberklubben" og se hvordan det ser ud ;) 

https://www.youtube.com/watch?v=qY5TR5mTsfQ

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.