Hop til indhold

Har i mødt en bekendt hos GP eller GB?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Jeg kom til at tænke på, om der er nogen, der har oplevet at møde en bekendt hos en GP.

Jeg mener, jeg var hos en pige i Ålborg. Jeg ved, at de er 2 i lejligheden. Da jeg var på vej op, mødte jeg min kolleger ved hoveddøren. Self kan have haft noget andet at gøre i den bygning, og han kan tænke det samme om mig.....men... han har sikkert tænkt det samme som mig?

Hertil kommer, at jeg er faktisk lidt interesseret i at prøve en GB. Jeg tør bare ikke, hvis man møder en fra arbejde. Der kan man jo ikke lade det være alternativ motiv, til hvorfor man er der jo!

Hvad er jeres erfaringer?

Skrevet

Ja delvis. Engang hvor jeg forlod en GP, gik ned ad trappen, kunne jeg se min chef på gaden - i arbejdstiden. Jeg skyndte mig op igen, en etage længere oppe end pigens, og der stod jeg så helt stille og ventede til der var fri bane, til han var lukket ind. Jeg så ham, han så ikke mig, så et egentlig møde var det jo ikke helt.

Et par gange har jeg mødt bekendte i swingerklub, men så hilser man bare på hinanden, sludrer måske lidt, men ikke mere end det. Vores ærinde er det samme, det respekterer man bare.

Redigeret af Julius
Stavefejl

Skrevet

Jeg har deltage I og arrangeret en del GB og har aldrig mødt en fra mit privatliv, måske jeg har har være heldig.

De skal siges at jeg gennem mit arbejde og frivilligt arbejde og private venner, har en stor omgangskreds.

Jeg har heller ikke mødt nogle af deltager til GB i private eller arbejdsmæssige sammenhæng-

GP'er har jeg mødt privat og igennem arbejde og offentligt, men det har altid være med en underforstået smil.

Udenfor GP'ers arbejdsrum har jeg aldrig møde nogle jeg kender 

Skrevet

Har prøvet lidt det omvendte, for et par år siden da jeg arbejdede i et af ministerierne - her blev en GP herindefra ansat i studiejob, og ved første morgenmøde så en kollega og jeg med det samme på den andens ansigtsudtryk at vi begge vidste hvem det var :D 

Skrevet

Har for 5?år siden booket en tid hos en GP der så mega lækker ud os pussygalores da de holdte til på Frederiksberg og hende jeg skulle ha en hyggetime med, var min kollega fra et tidligere arbejde

Skrevet

På vej ind til en pige mødte jeg min gode vens far, der var færdig og på vej ud. Mega akavet. 

Skrevet

Jeg havde på et tidspunkt en aftale med en fra SD. Hun havde sendte en masse frække billeder og videoer. jeg bad om hendes nummer, hvis jeg skulle blive forsinket eller lignende. Da jeg tjekkede det ud, virkede efternavnet bekendt. Så jeg tjekkede på facebook og hun var datter af en jeg havde gået i skole/klasse med :-)

Skrevet
Mulle007 skrev, for 32 minutter siden:

På vej ind til en pige mødte jeg min gode vens far, der var færdig og på vej ud. Mega akavet. 

I det mindste var det ikke din egen far.

Skrevet

Nej ikke mødt noget jeg kendte på vej ud eller ind. Men tænker ikke det er et problem, vi er begge der af den samme grund så det kan ikke være et problem. Måske er vi en smule ens fordi vi begge ved hvordan man bruger sine penge for at nyde livet. Det er vel det samme som når jeg møder andre mænd jeg ikke kender på vej ud/ind, vi er der med det samme formål. Så ingen grund til at skamme sig indfor en anden der laver det samme. Måske er det nemmere for mig at være lige glad og smile, når jeg har en højere alder og de mange år har lært mig at jeg generelt er lige glad med hvad andre tænker, det er deres problem hvis de tænker noget. :)

Skrevet

Aldrig mødt andre mænd på klinikker, men mødte engang en fyr jeg ikke kendte udenfor. Det skal siges, at teledamen hos Eventyrpigerne sætter en ære i, at vi mænd aldrig møder hinanden i huset.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet

2 på én gang - en kedelig onsdag aften for mange år siden lå der et bordel her på Sydsjælland med mange piger som turnerede rundt og der var mange flotte piger. Så at Wicki Silver kom til byen og bookede et besøg om aftenen kl. 22 - havde en ide om at det ikke var nødvendigt, men det var det alligevel.

Der var travlt på bordellet - 2 piger plus det løse og hun var forsinket, så jeg blev bedt om at vente i køkkenet, derfra kunne jeg se hvem der gik ind og ud, samt høre samtaler i døren.

En lokal håndværksmester kom med yngstelærlingen, for nu skulle han godt nok have et stripshow med mere - mesteren og jeg kendte hinanden og han så lidt forkert ud da han så mig stå i køkkenet (jeg var single - det var han ikke, faktisk typen der i offentligheden var lidt som Mads Skjern i Matador) .

Men jeg venter på at det er min tur, så ringer det på døren og en mandestemme spørger til en aftale - et hurtigt knald og helst billigt - det var uden tvivl økonomichefen fra der hvor jeg var ansat - han stammede fra Jylland og den talemåde og forsøg på at få noget super billigt var bare så meget ham - han så ikke mig (har efterfølgende overrasket ham med en af de unge damer på kontoret i en ret intim situation) 

Så jo, det kan lade sig gøre, men da jeg var single da jeg besøgte piger, så kunne jeg bare sig pyt :) 

Skrevet

Mødte en gang en kunde til et sexparty hos Eventyrpigerne. Vi lod som ingenting, men han var væk efter 30 min. 
Han er desværre ikke kunde hos mig længere, men sexpartyet var fedt og pigerne meget opstemte, så han gik glip af en masse fisse den aften. 

Skrevet

Ja, det har jeg sgu.

Havde engang en aftale med Nikita Darling på Sexyclub. Da jeg gik ind imellem hegnspælene op til bordellet, mødte jeg en genert og rødmende ungersvend på vej ud. Han hilste knapt og mødte mig med bøjet hoved.

Jeg erfarede senere, at han bare var dukket uanmeldt op, og da der jo var optaget hos darlingen. ......

Det har lært mig altid at bestille tid.

Redigeret af random user

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.