Ennig 47 Skrevet 16. September, 2024 https://annoncelight.dk/showad/404503 Jeg døjer stadig med iskias smerter efter min knæoperation. Så jeg forsøgte mig med Nadia. Skide sød og smilende og følte mig meget velkommen. Massagen var som jeg havde brug for, hård og effektiv. Hun fandt alle de gode steder. Har det meget bedre nu. Vi nåede lige et hj. Det er hun ret ferm til. Jeg hyggede mig med hendes nedre dele. Det gør jo at hj bliver meget bedre. Hun har gode større bryster. Minder mig lidt om Bee’s. Det var en positiv oplevelse. Gentagelse helt sikkert. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 940 Skrevet 16. September, 2024 hvem er hvem på billederne - de er to lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ennig 47 Skrevet 17. September, 2024 Nadia er hende med hjertet. Den anden ved jeg ikke hvrm er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 940 Skrevet 27. September, 2024 Ennig skrev, den 17.9.2024 at 13:53: Nadia er hende med hjertet. Den anden ved jeg ikke hvrm er mener du sommerfuglen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 28. September, 2024 Ud fra tatoveringerne er det den samme pige på begge billeder i annoncen. Om det så er Nadia eller Ava ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg