Hop til indhold

Recommended Posts

Alicia Lystdal - KBH S - Hold jer væk,dårlig stil .Søndag eftermiddag flere sms på whatsapp med hende bliv enig om en tid senere søndag kl 21.

Hun aflyser i det man parkere bilen og er 10. meter fra stedet,hun har haft rimelig med tid at aflyse hele dagen....

Så vil du booke en der aflyser i sidste minut så prøv hende,kunne sagtens forstå hvis man var blevet afvist ved døren helt fair....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig mega ærgerligt for TS, og kan godt forstå det frustrerende, hvis altså hun aflyste som beskrevet, hvilket imo ikke er okay. Men nu kender vi jo ikke årsagen til hun aflyste dsv. Har hun ikke givet en forklaring på hvorfor efterfølgende?

Men er bestemt ikke enig i man skal holde sig væk fra hende. :huh: Kan love jer for hun giver en fantastisk oplevelse! Trods TS dårlige oplevelse, så anbefaler jeg hende i den grad. For at sige det lige ud, gav hun mig den bedste oplevelse jeg har haft. Som jeg også har beskrevet i min egen anmeldelse. 

Mega træls @Jernhesten men synes faktisk du burde give det et forsøg mere.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, for 19 minutter siden:

Det stemmer ikke, jeg ville holde mig væk :rolleyes:

Billederne tænder mig slet heller ikke, men det er jo trods alt en smagssag :P

Hun er så smuk irl, man ja selvfølgelig en smagssag :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernhesten skrev, for 1 time siden:

Alicia Lystdal - KBH S - Hold jer væk,dårlig stil .Søndag eftermiddag flere sms på whatsapp med hende bliv enig om en tid senere søndag kl 21.

Hun aflyser i det man parkere bilen og er 10. meter fra stedet,hun har haft rimelig med tid at aflyse hele dagen....

Så vil du booke en der aflyser i sidste minut så prøv hende,kunne sagtens forstå hvis man var blevet afvist ved døren helt fair....

Det gør mig virkelig ondt, at du har det sådan, og det gør mig ondt både for dig og for mig, fordi du kom her til dette forum uden at kende mig og talte om mig på en meget grim måde. Endnu værre var måden, du behandlede mig på gennem beskederne. Du fornærmede mig uden overhovedet at kende mig.

Men helt ærligt forstår jeg det, og jeg giver dig fuldstændig ret i, at du føler sådan.

Det, der skete i dag, var en misforståelse. Jeg ville ønske, at ordene "i dag" havde stået i dine beskeder. Jeg troede oprigtigt, at du lavede en reservation til næste søndag kl 21 :'(

Jeg ankom lige i dag til København, jeg var super træt, læste beskeden meget hurtigt ( lige hurtig som du skrev den sikkert ) og troede hele tiden, at vi talte om en fremtidig reservation og ikke specifikt i dag da jeg ikke engang var færdig med at falde til i lejligheden.

Jeg håber, at du en dag får muligheden for at lære mig at kende, og at det første indtryk, du fik af mig i dag, måske kan ændre sig en smule. Fra bunden af mit hjerte er jeg virkelig ked af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget sympatisk svar fra Alicia.

Jeg får da også virkelig lyst til at møde denne skønhed specielt taget i betragtning af @Crabman's anmeldelse da jeg tror vi har lignende smag i dejlige kvinder 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, 1 time siden:

Meget sympatisk svar fra Alicia.

Jeg får da også virkelig lyst til at møde denne skønhed specielt taget i betragtning af @Crabman's anmeldelse da jeg tror vi har lignende smag i dejlige kvinder 

/B

Bestemt.

Ja det ville jeg mene vi har. Så hun kan varmt anbefales, det vil du ikke fortryde imo. Hun fortalte mig hun er her i 3 uger, så der er tid nok til at bestemme sig. Jeg skal selv forbi igen på et tidspunkt, det er sten sikkert hehe.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...