Hop til indhold

Men lidt flere penge på lommen

Featured Replies

Skrevet

Jeg plejer at give 500 til 2000 kr, når jeg køber services hos de søde piger. Nu har jeg solgt et par ting og køber betalte 20.000 kr kontant.

De skal jo ikke bare gå til sex, men jeg tænkte at en omgang med noget extra godt kunne være “relevant”. Måske to piger, måske noget der udfordrer det sædvanlige massage og hyggesex - let domina eller?

Helt konkret har jeg et godt øje til disse to skønheder måske?

https://annoncelight.dk/showad/410348

Nogen ideer?

Redigeret af Slowman

Skrevet

Hvorfor holde sig til 2 piger? :D

Du kunne også tage på en (sex)ferie for de penge.

Det kedelige (men fornuftige?) ville være at bruge 2000-3000 på en oplevelse og investere resten så du kan øge dine sexkøb i fremtiden. :D

Skrevet
  • Author
xo-nix skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor holde sig til 2 piger? :D

Du kunne også tage på en (sex)ferie for de penge.

Det kedelige (men fornuftige?) ville være at bruge 2000-3000 på en oplevelse og investere resten så du kan øge dine sexkøb i fremtiden. :D

Tror nok at jeg opfatter det som ret “udfordrende” eller måske mere “grænseoverskridende” at være sammen med to skønne kvinder samtidigt, men jeg er jo, trods en fremskreden alder,  ret uerfaren mht sex. Måske den på skrift lille ting “tør du lade os tage styringen” gør mig opstemt og urolig.

Skrevet
  • Author

Kan se at mit indlæg er flyttet til efterlysninger på fyn

Jeg havde lagt den i hyggesnak for at åbne muligheden for andre ideer.  Måske steder jeg ikke kender der byder på mere - jacuzzi, soignering, bordeller med andre services, parties som dem på Frederiksberg - noget lidt ekstravagant og specielt lækkert

Skrevet
Slowman skrev, den 16.9.2024 at 08:49:

Kan se at mit indlæg er flyttet til efterlysninger på fyn

Jeg havde lagt den i hyggesnak for at åbne muligheden for andre ideer.  Måske steder jeg ikke kender der byder på mere - jacuzzi, soignering, bordeller med andre services, parties som dem på Frederiksberg - noget lidt ekstravagant og specielt lækkert

Jeg ved ikke hvor i landet du er fra, men hvis du har modet til det, så vil en tur til f.eks Harmony i Hamborg, være en sex oplevelse du sent glemmer, med mulighed for flere piger, afslapning og generelt bare hygge. 

Skrevet
  • Author
Fecking skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke hvor i landet du er fra, men hvis du har modet til det, så vil en tur til f.eks Harmony i Hamborg, være en sex oplevelse du sent glemmer, med mulighed for flere piger, afslapning og generelt bare hygge. 

Jeg er fra Fyn, så det er jo ikke umuligt at smutte til Hamburg, dog har jeg nok lidt svært ved at afsætte en hel dag til det:rolleyes:

Det her lyder også dejligt og der er gode anmeldelser. Vejle, det er jo lidt nærmere:rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/405592

Skrevet
Slowman skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er fra Fyn, så det er jo ikke umuligt at smutte til Hamburg, dog har jeg nok lidt svært ved at afsætte en hel dag til det:rolleyes:

Det her lyder også dejligt og der er gode anmeldelser. Vejle, det er jo lidt nærmere:rolleyes:

Min tanke var, at forkæle dig selv med en en hel dag i klubben, evt en overnatning, og så først hjem dagen efter, men hvis tiden er presset, så går det desværre ikke. 

personligt ville jeg vælge 2 ture, i stedet for 2 samtidig, f.eks starte med hende her https://annoncelight.dk/showad/383767 og så evt nogle dage senere https://annoncelight.dk/showad/376499 besøge hende her. 

Skrevet
  • Author

@Fecking tak for det. Virkelig gode foreslag. Jeg har besøgt begge tidligere og de er hver for sig virkelig gode oplevelser.

Som jeg sagde om Katia, hun danser ballet over en mens hun laver den mest fantastiske massage og man har den mest vidunderlige udsigt. Og Veena har jeg anmeldt for nylig. Også en virkelig god oplevelse.

Redigeret af Slowman

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

lidt opfølgning.

Jeg besøgte de to skønne danske damer for lidt tid siden og det kom der jo en lille anmeldelse ud af

To damer, lidt Domina:mrgreen:

og i denne uge besøgte jeg sp Sky, en helt anden oplevelse. 

Jeg havde aftalt 90 minutter og besluttet mig til at lade Sky lede seancen og selv bare slappe af og nyde.

Perfekt kontakt og kommunikation. Dejlig lokation, hvor man selv vælger hvor diskret indgangen skal være og det er en meget smuk, slank, høj (for en Thai) det åbner døren og byder indenfor. Det praktiske ordnes og jeg sægde ikke noget om hvad jeg specifikt ønskede mig.

Sky bad mig tage tøjet af og gå i brusebsd, mens hun forsvandt med pengene. Fine lokaler, med dejligt badeværelse og et værelse med massagebriks.

Tilbage bad Sky mig om at lægge mig på maven. Uden at gå i detaljer fik jeg skøn welness massage, blev vendt om efter ca 30 -40 min, fik Lingam, blow, blev redet og var selv aktiv under denne del og fik min udløsning til sidst i en 69. Det var dejligt, dejligt, dejligt.

Sky havde klargjort Jacuzzien og vi nød 20 minutter snak og dejlige berøringer i badet.

Det var nok det mest afslappende møde jeg indtil nu har haft med en GP. DEJLIGT. Det var en oplevelse der matcher min navn herinde perfekt

vh Slowman

Skrevet

Næste gang tager du Coco med også. To piger på én gang er ret frækt, og de er også gode sammen

Skrevet
  • Author
MrExtra skrev, for 1 time siden:

Næste gang tager du Coco med også. To piger på én gang er ret frækt, og de er også gode sammen

Ja, men tror da hellere jeg vil komme - altså besøge stedet to - end have begge piger samtidig. Det er virkelig Welness i min optik.

Skrevet

Kære @Slowman: Tak for ovenstående fine anmeldelse :)  Synd den ikke er bragt under Anmeldelser.

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet
  • Author
Heliot skrev, for 59 minutter siden:

Kære @Slowman: Tak for ovenstående fine anmeldelse :)  Synd den ikke er bragt under Anmeldelser.

Venlig hilsen

Heliot

Ja, men der er jo anmeldelser af stedet i forvejen andet steds og jeg syntes den passede her. Jeg lagde jo faktisk det første opslag under hyggesnak. Moderator flyttede den til efterlysninger Fyn, hvor den jo altså ikke hørte hjemme.

meningen har hele tiden været at det er mere hyggesnak end anmeldelse. Der må jo ikke være debar og small talk under anmeldelser, så det…..

Redigeret af Slowman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.