Hop til indhold
Rejsenetværk

Vil I med til klassisk koncert 15/9?

Recommended Posts

Vi er en håndfuld her på EG som det er lykkedes på tværs af landsdelene at etablere en spiseklub, hvor vi fra tid til anden drager rundt i landet for at spise godt på kroer/restauranter i provinsen.

Nu stod jeg igen i den situation at jeg med kort varsel ikke kunne opnå selskab til at overvære en klassisk koncert.

Det er utroligt at denne koncert ikke er udsolgt, der står ikke en gang en anmærkning om få pladser:

Søndag den 15/9
15:00
Koncert
Blæserhyldest til Beethoven, Poulenc og Mozart
Gamle scene
https://kglteater.dk/det-sker/sason-20242025/koncert/kammerkoncert-1 

Billet pris 300 kr.
Koncerten varer kun 1 time og 40 minutter .

Jeg har netop sikret mig en billet, og hvis nogle vil med kan vi vel mødes til en kop kaffe inden koncerten.
Og måske en italiensk kvalitets is i en isbod jeg har opsporet nær Gamle scene.

Jeg har også lidt den bagtanke med denne tråd, at se om det nu hvor en spiseklub er blevet en succes om vi kunne etablere en kultur klub?
For at være sammen om at opleve alt muligt som der er interesse for fra gang til gang?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mit temperament ikke til. 
Nej jeg fortrak sammen med 50000 andre en igen total udsolgt Rammstein koncert da de gæstede Valby tidligere på året. 
Men god tur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holder meget af al slags musik, ikke mindst Beethoven, men jeg er desværre ikke så udgående og socialt anlagt. Ellers et godt initiativ Rejse.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden:

Vi er en håndfuld her på EG som det er lykkedes på tværs af landsdelene at etablere en spiseklub, hvor vi fra tid til anden drager rundt i landet for at spise godt på kroer/restauranter i provinsen……

Søndag den 15/9
15:00
Koncert
Blæserhyldest til Beethoven, Poulenc og Mozart
Gamle scene
https://kglteater.dk/det-sker/sason-20242025/koncert/kammerkoncert-1 

Billet ……

For at være sammen om at opleve alt muligt som der er interesse for fra gang til gang?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

God fornøjelse til alle, der kommer. Er desværre selv forhindret i aften. Å

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 15 minutter siden:

God fornøjelse til alle, der kommer. Er desværre selv forhindret i aften. Å

Tak der kommer kun mig, men det var et forsøg værd :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 26 minutter siden:

Hvorfor skulle man dog til klassisk koncert med købesex-klienter?

Totalt kikset forslag.

Du springer bare over og lader andre om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 31 minutter siden:

Hvorfor skulle man dog til klassisk koncert med købesex-klienter?

Totalt kikset forslag.

Det skal man selvfølgelig heller ikke, hverken hvis man synes at det er et totalt kikset forslag eller hvis man ikke har lyst.

Jeg har imidlertid gode erfaringer fra tidligere med at der har været nogle der gerne ville med, hvis man har foreslået noget som nogle havde lyst til at deltage i.

Derfor foreslår jeg af og til et og andet, og så ser jeg om nogle de vil med eller ikke.

Seneste kæmpe succes udgøres af en efterhånden godt sammentømret spiseklub på tværs af landsdelene.

Hvor konceptet er at man tager toget så langt vi kan komme fra begge retninger, og så kører vi i delebil langt ud på landet til kroer derude hvor man ikke kan komme til med offentlig trafik.
Chaufføren nyder ikke alkohol, og vi er enige om at vi også kan vælge dele taxi uden egen chauffør.

Fokus har været Fisk og skaldyrs buffet og til efteråret blive fokus Vildtbuffet rundt om i provinsen.

Vi har også være på tur sammen til Hamborg i påsken, hvor vi spiste uhørt billigt efter danske forhold på en eksklusiv fiskerestaurant i Hamborg.
Vi har gjort det samme i Malmø.

Men ingen af os har rigtigt været motiveret til at skrive beretninger om det, for der kunne skrives nogle gode nogle hvis vi valgte at gøre de i Hyggesnak.

Men ja jeg har ikke så meget held med at lokke til noget kulturelt, som jeg har det når det handler om at spise godt :)

Gad godt at blive hentet og afleveret på Hornbæk Station for at besøge:

Rudolph Tegners Museum & Statuepark
Museumsvej 19
3120 Dronningmølle
https://www.rudolphtegner.dk/ 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Rudolph+Tegners+Museum+%26+Statuepark/@56.0864078,12.4008746,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x46523c9b7bb95db5:0x9ce66225eda630b0!8m2!3d56.0864078!4d12.4008746!16s%2Fm%2F0hhvk97?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDkxMS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D 

Det er ikke så nemt hvis man ikke har bil :huh:

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...