Hop til indhold
Københavner

Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange piger der ikke vil mødes med dem ?

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 16 minutter siden:

Det er åbenbart svært at forstå , at fordi det er lovligt at modtage penge for sex, så er der derved ikke tale om et lovligt erhverv.

Prostitution anerkendes ikke som et erhverv, og er derfor ikke underlagt lovgivning  der skulle sikre, at man ikke må afvise gæster man ikke har lyst til at dyrke sex med.. Det er vel ikke så svært at forstå ??

Så det er sådan en gråzone der håber på fællesskabets beskyttelse samtidig med de ikke har tænkt sig at bidrage efter gængse love og regler !…jeg har forstået budskabet og du definere hvad jeg mener :D

og det er virkelig ikke for at genere nogen her, men blot hvad jeg mener om den sag :biggrin:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 35 minutter siden:

Så det er sådan en gråzone der håber på fællesskabets beskyttelse samtidig med de ikke har tænkt sig at bidrage efter gængse love og regler !…jeg har forstået budskabet og du definere hvad jeg mener :D

Fejl postning, hvordan sletter man ? -_-

• Bliver bare så træt af det der jordbærhjerne :P
Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 18 timer siden:

Den debat har været oppe før….. Forestiller du dig, at man skal tvinge kvinder til at have samleje med personer de ikke tænder på / ikke ønsker samleje med / er bange for / find selv på mere? 

Det er præcis det som er dilemmaet, for med den (helt rimelige) præmis om at man ikke kan/vil tvinge kvinder til at have samleje med mænd fra f.eks. specifikke etniske grupper, ligger der også en erkendelse af at erhvervet IKKE kan anses som et erhverv som alle andre.

Man ville jo ikke acceptere at en fysioterapeut/læge/sportsmassør meldte ud at vedkommende ikke ville betjene muslimer/jøder/kristne/homoseksuelle/find selv på mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 18 timer siden:

Andre forretningsdrivende kan da også udelukke personer fra deres forretninger, ja selv det offentlige kan give forbud mod enkelpersoner, der ikke kan finde ud af, hvordan man opføre sig.

Forretningsdrivende må IKKE udelukke personer fra deres forretninger baseret på etnicitet/race/seksualitet osv.. 

Det er det som er spørgsmålet her, ikke om man må sige nej til enkeltpersoner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det er åbenbart svært at forstå , at fordi det er lovligt at modtage penge for sex, så er der derved ikke tale om et lovligt erhverv.

Prostitution anerkendes ikke som et erhverv, og er derfor ikke underlagt lovgivning  der skulle sikre, at man ikke må afvise gæster man ikke har lyst til at dyrke sex med.. Det er vel ikke så svært at forstå ??

Netop, det er det som er min pointe, man kan netop IKKE forlange at prostitution skal ligestilles med alle andre erhverv og så samtidig forlange at man ikke behøver at efterleve regler om ikke at måtte diskriminere ud fra race/etnicitet osv..

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Netop, det er det som er min pointe, man kan netop IKKE forlange at prostitution skal ligestilles med alle andre erhverv og så samtidig forlangeat man ikke behøver at efterleve regler om ikke at måtte diskriminere ud fra race/etnicitet osv..

Præcis, du definere det så smukt…og enhver venstrefløjser burde jo være mindst 100% enig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuck det, jeg kan jo i bund og grund være pisse ligeglad, jeg er en arisk mand og jeg kan nogengange få det billigere kun på grund af det ?..selvom jeg er sindsyg i en seng ?  :D..men pisse træt  af den der dobbelt moral, så,stå,da for helvede ved hvad i mener !…bare det jeg forsøgte at provokere mig frem til !!

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 20 minutter siden:

Det er præcis det som er dilemmaet, for med den (helt rimelige) præmis om at man ikke kan/vil tvinge kvinder til at have samleje med mænd fra f.eks. specifikke etniske grupper, ligger der også en erkendelse af at erhvervet IKKE kan anses som et erhverv som alle andre.

Nu er det dig, der gang på gang taler om at anerkende prostitution som erhverv, ikke mig. Man kan lovgive sig ud af hvad som helst, hvis det endelig var, til gengæld kan du være sikker på at samleje uden samtykke aldrig bliver lovligt. 

Debatten gik iøvrigt på, hvad der er galt med arabiske mænd, siden mange piger ikke vil mødes med dem, og ikke på hvad der evt skal ske hvis erhvervet evt bliver lovliggjort.

Og til dem der skriver om gråzone og lovløshed, tro ikke at man slipper for at betale moms og skat, bare fordi erhvervet ikke som sådan er anerkendt. Det er muligt at drive sin forretning præcis som andre små soloselvstændige…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 26 minutter siden:

Man ville jo ikke acceptere at en fysioterapeut/læge/sportsmassør meldte ud at vedkommende ikke ville betjene muslimer/jøder/kristne/homoseksuelle/find selv på mere.

De knalder mig bekendt heller ikke med kunderne…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, Lige nu:

Nu er det dig, der gang på gang taler om at anerkende prostitution som erhverv, ikke mig. Man kan lovgive sig ud af hvad som helst, hvis det endelig var, til gengæld kan du være sikker på at samleje uden samtykke aldrig bliver lovligt. 

Debatten gik iøvrigt på, hvad der er galt med arabiske mænd, siden mange piger ikke vil mødes med dem, og ikke på hvad der evt skal ske hvis erhvervet evt bliver lovliggjort.

Og til dem der skriver om gråzone og lovløshed, tro ikke at man slipper for at betale moms og skat, bare fordi erhvervet ikke som sådan er anerkendt. Det er muligt at drive sin forretning præcis som andre små soloselvstændige…

Vi er vist ret enige, prostitution kan ikke blive anderkendt som et "almindeligt" erhverv.

Ud over problemerne som diskuteres her i tråden er der jo også problemet med A-kassen hvor man skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet, hvilket jo så i princippet ville betyde at man kan blive sendt ud at arbejde som GP, selvom man ikke ville.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 5 minutter siden:

De knalder mig bekendt heller ikke med kunderne…..

Nej, netop. Så det at knalde for penge er IKKE et almindeligt erhverv.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 4 minutter siden:

Ud over problemerne som diskuteres her i tråden er der jo også problemet med A-kassen hvor man skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet, hvilket jo så i princippet ville betyde at man kan blive sendt ud at arbejde som GP, selvom man ikke ville

1) Hvorfor diskuterer vi noget, der overhovedet ikke er aktuelt?

2) Man er selvstændig som prostitueret, ikke ansat, så A-kassen sender dig ikke ud som prostitueret. Og igen, man kan lovgive sig ud af alt.

3) Der findes i dag erhverv man ikke sender arbejdsløse ud i, bodyguard fx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 7 minutter siden:

Nej, netop. Så det at knalde for penge er IKKE et almindeligt erhverv.

Den eneste der taler om almindeligt erhverv her er faktisk dig. Jeg ønsker sådan set kun arbejdsro, så jeg kan passe mit helt lovlige enkeltmandsfirma.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligesom man så som automekaniker er i sin gode ret til at takke nej når det lyder lige rigeligt sydlandsk nok, jeg forstår og vi er helt enige <3:-P

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Forretningsdrivende må IKKE udelukke personer fra deres forretninger baseret på etnicitet/race/seksualitet osv.. 

Det er det som er spørgsmålet her, ikke om man må sige nej til enkeltpersoner. 

Men de må gerne pga. dårlig opførelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Netop, det er det som er min pointe, man kan netop IKKE forlange at prostitution skal ligestilles med alle andre erhverv og så samtidig forlange at man ikke behøver at efterleve regler om ikke at måtte diskriminere ud fra race/etnicitet osv..

Hvad ville i din optik være den bedste løsning?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man har fastsat at en snæver gruppe af arbejdsgivere må forskelsbehandle lønmodtagere på baggrund af politisk anskuelse, religion eller tro, så kan man selvfølgelig også fastsætte en undtagelsesbestemmelse om, at erhvervsdrivende (prostituerede) må afvise kunder af en bestemt etnicitet, nationalitet, seksuel orientering osv.

Det er selvfølgelig komplet overflødigt, da lovgivningen er indrettet således, at der skal være samtykke ved sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 5 timer siden:

og det er virkelig ikke for at genere nogen her, men blot hvad jeg mener om den sag :biggrin:

Juridisk er der ikke tale om  en gråzone.  Gråzoner benyttest benyttes når folk i al almindelige taler om, om de synes dit og dat f.eks om Sugar nu også også er prostitution o.lign

Så det jeg skrev i tidligere indlæg er fakta og ikke min personlige holdining.  Det vil næppe tage meget mere end et par minutter at  finde ud at  prostituion ikke er omfattet af markedsførings, købelov osv osv  -  Det er således glædeligt at konstatere to 2 faktuelle ting

Det er lovligt at modtage penge for sex og  man bestemmer 100% selv hvem man ønsker at dyrke sex med.  

At loven så ikke altid overholdes og respekteres er en anden sag.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 4.9.2023 at 16:14:

Jeg kunne også ha skrevet “de”, men nu var det en specifik pige jeg refererede til… 

Spørger du mig af hvilken grund de skriver, at de kun modtager skandinaver? Det har adskillige piger selv svaret så fint på i denne og utallige andre tråde her på sitet, det ser jeg ingen grund til at sidde og gætte på….

Hvad gør du i grunden selv, er bare nysgerrig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kender to i branchen.... den ene valgte efter få besøg at nægte at modtage flere Arabere/Tyrkere- det var pga had til kvinder, og en dyrisk måde at have sex på. - Den anden oplevede meget unge fyre, med store kontantbeløb og hun skulle så agere som hans " Danske erobring" . og hun sprang fra imens "kunden og hans venner" var på på coke og meget optaget af en fodboldkamp. Det er bare sygt...sygt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 12 timer siden:

Hvad gør du i grunden selv, er bare nysgerrig 

Jeg sorterer groft i telefonen; alle idioter, pikspillere, tidsspildere, prispruttere, påvirkede af det ene eller andet, folk der ikke kan forstå hvad jeg skriver eller som jeg ikke selv kan forstå, får aldrig en aftale med mig. Jeg gider ikke noget bullshit. Jeg vil have ordentlige, søde, rene og rare gæster, så er farve, religion og politisk overbevisning underordnet, om de har horn eller kun et ben er lige meget. Sker der smuttere af og til? Ja, det gør der. Så lærer jeg at lige præcis den gæst ikke skal komme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 14.10.2023 at 12:47:

Man kan ikke tvinge nogen til at have sex, længere er den ikke…..

Næ, det burde den ikke være, især ikke efter det er blevet påkrævet, at der skal være; samtykke inden sex uanset om det er med eller uden betaling.

Måske er der nogle, der har overset eller glemt denne vigtige detalje med samtykke !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 14.10.2023 at 15:11:

Den eneste der taler om almindeligt erhverv her er faktisk dig. Jeg ønsker sådan set kun arbejdsro, så jeg kan passe mit helt lovlige enkeltmandsfirma.

jeg synes nu at jeg er stødt på andre tidligere her på sitet der gik ind for at få ligestillet sexarbejder erhvervet med alle andre erhverv. Det er ganske rigtigt ikke dig. 

God arbejdslyst :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 14.10.2023 at 16:42:

Hvad ville i din optik være den bedste løsning?

Det ved jeg ikke. det er som sagt et dilemma, på den ene side ville det være en rigtig god ide at få ligestillet erhvervet med alle andre erhverv, det ville kunne gøre det nemmere at bekæmpe traficking mm, men det ville som beskrevet også medføre at man som GP'er blev nødt til at efterlvev de almindeligt gældende regler for erhvervsdrivende i et service fag.

Som sagt, jeg har ikke den forkromede løsning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...