Hop til indhold
Københavner

Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange piger der ikke vil mødes med dem ?

Recommended Posts

cassanova skrev, for 1 time siden:

Jeg er ligeglad med de arabiske mænd. Men de arabiske piger er som regel vildt lækre og ser brandgodt ud. Ærgerligt at der stort set ingen GP ere der er arabiske, især de unge slanke er enormt sexede .

Jep, og når de bare bliver "afsløret" er de vildt lækre. Synd at de ikk selv er opmærksomme på det

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 6 timer siden:

Jeg er ligeglad med de arabiske mænd. Men de arabiske piger er som regel vildt lækre og ser brandgodt ud. Ærgerligt at der stort set ingen GP ere der er arabiske, især de unge slanke er enormt sexede .

Hej Casanova

Du kan tage med mig til Madrid :)

Har jeg set mig ret lun på hende her :wub:

Vera
Hun er Tuneser :-P
Men desværre arbejder hun på et traditionelt bordel, hvor det hele foregår som på et bordel i Danmark.

Altså tjekke billede på nettet, og så ellers møde op for at se om virkeligheden stemmer overens hermed.

Jeg kan ikke fordrage det, og derfor kan jeg ikke bruge mine penge fornuftigt her hjemme til formålet.
Men må rejse ud af landet for at finde en ramme om oplevelsen, som giver mening for mig.

Bare et eller andet hvor man mødes i et fælles rum, hvor piger og mænd sidder sammen.
Man kan tage ophold over en kop kaffe, og tage et initiativ når man er klar til det.
Om så nok så småt til formålet, et lille sted!

Men nu har jeg kigget på den hjemmeside, og hendes billeder så mange gange.
At jeg nok ender med at troppe op for at opleve hende irl, og måske bruge penge på stedet.
Nu jeg er kommet indenfor døren.

Kan ikke fordrage at vende i døren, og vise pigen at jeg gør det :(

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Hej Casanova

Du kan tage med mig til Madrid :)

Har jeg set mig ret lun på hende her :wub:

Vera
Hun er Tuneser :-P
Men desværre arbejder hun på et traditionelt bordel, hvor det hele foregår som på et bordel i Danmark.

Altså tjekke billede på nettet, og så ellers møde op for at se om virkeligheden stemmer overens hermed.

Jeg kan ikke fordrage det, og derfor kan jeg ikke bruge mine penge fornuftigt her hjemme til formålet.
Men må rejse ud af landet for at finde en ramme om oplevelsen, som giver mening for mig.

Bare et eller andet hvor man mødes i et fælles rum, hvor piger og mænd sidder sammen.
Man kan tage ophold over en kop kaffe, og tage et initiativ når man er klar til det.
Om så nok så småt til formålet, et lille sted!

Men nu har jeg kigget på den hjemmeside, og hendes billeder så mange gange.
At jeg nok ender med at troppe op for at opleve hende irl, og måske bruge penge på stedet.
Nu jeg er kommet indenfor døren.

Kan ikke fordrage at vende i døren, og vise pigen at jeg gør det :(

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Indlægget kunne være skrevet af mig. Har de samme tanker og ideer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 6 timer siden:

Indlægget kunne være skrevet af mig. Har de samme tanker og ideer.

Tanken melder sig, om der er lande man kan rejse til for at opleve arabiske piger.

Og hvor der er steder der reklamerer med dem?

Altså ikke de lande hvor pigerne selv kommer fra, men lande hvor pigerne og vi selv kan rejse til.

Uden at være begrænset af forholdene i deres hjemlande, som selvsagt gør oplevelsen enten utænkelig eller til en stor risiko for begge parter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og sådan blev en 8 år gammel tråd om arabiske mænds uvaner tryllet om til en tråd om arabiske kvinders fortrin.

Hokus-pokus filiokus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har indtil videre og i sagens natur aldrig bugnet med arabertøser i branchen. Jeg husker blot et par frække af slagsen. Ofte tiltrækker de jo uønsket opmærksomhed fra fætrene. Lidt sjovt at se om det vil ændre sig med den stigende integration vs. branchens generelle trange kår. Formentligt ikke i min levetid. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, 1 time siden:

Det har indtil videre og i sagens natur aldrig bugnet med arabertøser i branchen. Jeg husker blot et par frække af slagsen. Ofte tiltrækker de jo uønsket opmærksomhed fra fætrene. Lidt sjovt at se om det vil ændre sig med den stigende integration vs. branchens generelle trange kår. Formentligt ikke i min levetid. :rolleyes:

Ja jeg tror også at du har ret, og derfor formoder jeg at der ikke er andet  gøre end at opsøge oplevelsen under fremmede himmelstrøg?

Dog kan jeg forestille mig at der kan bestå nogle muligheder på online dating sider, med semi prostitution.

Hvor man kan håbe at der gemmer sig piger bag et panser af anonymitet.

Hvilket formentlig også vil kræve at man rejser til udlandet for at møde en date på betalingsvilkår.

Måske noget man skulle forsøge at grave dybere efter på nettet?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 25/8/2023 at 17:29:

Så hvis det havde været en dansker, ville hun aldrig betjene danskere igen? Der er brodne kar allevegne….

Nu skriver du “hun” men det er jo rent faktisk helt vildt hvor mange piger der skriver det i deres annoncer.., og det er så absolut ikke kun thai piger der skriver de ikke vil have anden herkomst ind andet en Skandinaver, hvad mener du så grunden til de skriver at de ikke vil ha dem ind, i deres annoncer? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, 1 time siden:

Nu skriver du “hun” men det er jo rent faktisk helt vildt hvor mange piger der skriver det i deres annoncer.., og det er så absolut ikke kun thai piger der skriver de ikke vil have anden herkomst ind andet en Skandinaver, hvad mener du så grunden til de skriver at de ikke vil ha dem ind, i deres annoncer? 

Jeg kunne også ha skrevet “de”, men nu var det en specifik pige jeg refererede til… 

Spørger du mig af hvilken grund de skriver, at de kun modtager skandinaver? Det har adskillige piger selv svaret så fint på i denne og utallige andre tråde her på sitet, det ser jeg ingen grund til at sidde og gætte på….

Del dette indlæg

Link til indlæg

A propos diverse indlæg om arabiske kvinder i andre europæiske lande skrev jeg 12. august sidste år følgende:

"Man kan finde masser af unge kvinder af mellemøstlig oprindelse i Frankrig. Mange af dem har baggrund i Nordafrika: Marokko, Algeriet og Tunesien, men der er også kvinder andetsteds fra.

Blandt de nordafrikanske kvinder er nogle født og opvokset i Frankrig og er således mere franske end mellemøstlige (kan man sige). Andre er på kortere eller længere ophold i Frankrig (studier, arbejde, ferie osv.), men i øvrigt bosat i et af de tre nævnte lande. De kan så være arabiske, berbiske eller nordafrikanske jøder.

På franske datingsider kan man søge på kvindernes etniske oprindelse. Nogen gange bruges betegnelsen orientalsk, andre gange arabisk. I dagens anledning lavede jeg en søgning på arabiske kvinder i Paris på wannonce.com og fik 577 resultater.

Held og lykke!"

https://www.eroguide.dk/forum/topic/157932-unge-mellemøstlige-piger-i-udlandet/?tab=comments#comment-1433490

Del dette indlæg

Link til indlæg
pastanbei skrev, for 6 timer siden:

A propos diverse indlæg om arabiske kvinder i andre europæiske lande skrev jeg 12. august sidste år følgende:

"Man kan finde masser af unge kvinder af mellemøstlig oprindelse i Frankrig. Mange af dem har baggrund i Nordafrika: Marokko, Algeriet og Tunesien, men der er også kvinder andetsteds fra.

Blandt de nordafrikanske kvinder er nogle født og opvokset i Frankrig og er således mere franske end mellemøstlige (kan man sige). Andre er på kortere eller længere ophold i Frankrig (studier, arbejde, ferie osv.), men i øvrigt bosat i et af de tre nævnte lande. De kan så være arabiske, berbiske eller nordafrikanske jøder.

På franske datingsider kan man søge på kvindernes etniske oprindelse. Nogen gange bruges betegnelsen orientalsk, andre gange arabisk. I dagens anledning lavede jeg en søgning på arabiske kvinder i Paris på wannonce.com og fik 577 resultater.

Held og lykke!"

https://www.eroguide.dk/forum/topic/157932-unge-mellemøstlige-piger-i-udlandet/?tab=comments#comment-1433490

Tænkte det samme. Frankrig er et Mekka (no pun intended) hvis man har et kink for mellemøstlige piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luna_Daydream

Altså, nu er jeg jo teknisk set stadig en temmelig jomfruelig GP *fløjter* :rolleyes: så mit svar forbliver mest teoretisk... og så alligevel- for jeg har SugarDated i det små, ik :wub:

Hvorom alting er, så valgte og vælger jeg alle ikke-etniske Danske mænd fra af sikkerheds hensyn. Jeg har en beskæftigelse i det private erhvervsliv og et frivilligt arbejde, som stiller et væsentligt øget krav til min bevidshed omkring egen og andres sikkerhed - kan ikke rigtig uddybe yderligere, så jeg håber i forstår hvor jeg vil hen af B):ph34r:^_^

Ellers kan jeg ikke sige noget specifikt omkring arabiske mænd, som ikke allerede er blevet sagt her i tråden.. Lige med dem, er man desværre nødt til at være overordentligt varsom - for sin egen skyld...! og desværre, jo.. For der er helt sikkert gode og helt almindelige mænd iblandt dem - det er bare som udgangspunkt ikke "den slags" der besøger en GP... :wink:

Lige på dét punkt er der nogle ret væsentlige kulturelle forskelle på jer mænd her fra Skandinavien, og dem som kommer fra Mellemøsten.

"It is what it is", som man siger ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luna_Daydream skrev, for 1 time siden:

Altså, nu er jeg jo teknisk set stadig en temmelig jomfruelig GP *fløjter* :rolleyes: 

Altså der må være nogen gentlemen herinde der booker nu og hjælper kvinden med det problem det kan vi godt gøre bedre ;-) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luna_Daydream
Dillermand Junior skrev, for 3 minutter siden:

Altså der må være nogen gentlemen herinde der booker nu og hjælper kvinden med det problem det kan vi godt gøre bedre ;-) :lol:

:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Københavner skrev, den 27.2.2014 at 07:44:

Hej hvordan kan det være at de fleste glædespiger ikke modtager mænd fra den arabiske verden ?

De er omskåret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ckjfdlh skrev, for 13 timer siden:

Bosnier kan også være et problem, se her.

https://annoncelight.dk/showad/366910

Nb: måske kan lugten også være et årsag. Personligt foretrækker jeg piger der dufter godt. Jeg bruger selv boss, armani.. arabere har deres egen branche (frugtagtig)

Sjov hun ikke mødes med overvægtige hun er ikke ligefrem en sylfide selv. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 1.10.2023 at 17:03:

Er det et minus? 

Det vil nogle mene, men svaret var mest skrevet som satire på et dumt spørgsmål. Jeg overså i forbifarten, hvor gammel starten på tråden egentlig var. Den er fra før politikforum blev lukket ...

Der kan være lidt om snakken: Omskårne kan være lidt længere om at få udløsning, og det kan jo være belastende når man lever af at give mænd udløsning. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Der kan være lidt om snakken: Omskårne kan være lidt længere om at få udløsning, og det kan jo være belastende når man lever af at give mænd udløsning. 

Ja måske, til gengæld er de oftest 100 % rene, især muslimers…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det dog primært gb, jeg har gjort mig i indtil videre. Men jeg har kun dejlige oplevelser med de arabiske mænd der har deltaget. 
De er søde, betænksomme overfor mig. Ret gode til ikke kun knalde og så væk, men også give mig ekstra nydelse og opmærksomhed. 

Så pt har jeg ikke haft dårlig oplevelser med arabiske mænd. 

Har også en af dem, som meget gerne ville besøge mig alene også, som jeg overvejer at sige ja til. 
Netop fordi han var så opmærksom på mig også. Og ikke mange der gider tage fra kbh til Jylland kun for en kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I får også lige min mening - på gammeltråd, med et emne, der fortsat er utrolig relevant ^_^

Jeg har ingen dårlige erfaringer med arabere, tvært imod har jeg en fast kunde, der netop er araber, og han er utrolig opmærksom, sympatisk og respektfuld! en fantastisk elsker! :rolleyes:

de respektløse bliver allerede sorteret fra i vores mail-korrespondance, men det gælder alle nationaliteter! Der er nemlig langt flere respektløs “knep nu?” mails fra dansk mænd,, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 3.10.2023 at 21:06:

Ja måske, til gengæld er de oftest 100 % rene, især muslimers…

Der er meget kultur i hygiejne, og generelt har mange muslimske kulturer et højt fokus på den intime hygiejne - i modsætning til nordeuropæere. Der er jo flere bideter syd for Alperne. Det er endnu mere udtalt når man ser på kvinder!

Der er meget diskussion om hygiejne og omskæring, fordi i lande, hvor det er svært at få adgang til rindende vand, er det helt sikkert en hygiejnemæssig fordel at være omskåret. Derfor kan man se, at mænd i de lande, som er omskåret, bliver mindre syge (bl.a. kræft og seksuelt overførte sygdomme).

Men om det reelt har betydning i lande som Danmark er mere tvivlsomt. Måske en lille smule for den enkelte mand, hvis han er sløset med sin personlige hygiejne - så er det bedre han er omskåret end ikke. Men for en mand med okay hygiejne er der intet der tyder på det er en fordel. Til gengæld er der ulemper, som kun opvejes i lande med tvivlsomme sanitære forhold.

Beklager, at mit forsøg på en joke afsporer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke erfaringer, men både fysiologisk og mentalt, har jeg svært ved at generalisere noget negativt. Jeg ville være åben for arabisk, på samme måde som europæisk.

Dog hvis det er til den asiatiske del (så som Pakistan), så begynder det at blive for asiatisk til mig :D og der er der ikke det mentale problemet er, det højere i det fysiologiske aspekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...