Hop til indhold
Københavner

Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange piger der ikke vil mødes med dem ?

Recommended Posts

Gæst

Det er ikke en menneskeret at kunne købe en seksuel oplevelse. En kvinde behøver ej heller af forklare hvorfor hun foretrækker et bestemt kundesegment.

Det at man er bevidst omkring hvem man ønsker besøg af, kan ikke sidestilles med, at disse piger så pr. automatik har racistiske holdninger overfor alle øvrige mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke en menneskeret at kunne købe en seksuel oplevelse. En kvinde behøver ej heller af forklare hvorfor hun foretrækker et bestemt kundesegment.

Det at man er bevidst omkring hvem man ønsker besøg af, kan ikke sidestilles med, at disse piger så pr. automatik har racistiske holdninger overfor alle øvrige mænd.

Bravo - tak fordi der er nogen der forstår forskellen!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

nej jeg stiller et spørgsmål som han behændigt undgår at svare på... bemærk spørgsmålstegnet

fordi han tilsyneladende har trukket racisme-kortet (det er jo også så let når man ikke selv skal lægge krop til) så spørger jeg ham rent ud om han synes jeg (og andre) skal kompromittere vores sikkerhed i integrationens hellige navn

det er da et yderst relevant spørgsmål?? 

så kan han jo svare eller lade være.. 

Og hvad havde du dog tænkt dig, han skulle svare på det?

Dit spørgsmål er baseret på dine egne fordomme, som han jo netop klandrer dig for.

Jeg tror du skal gøre dig selv den tjeneste, at skelne mellem egne erfaringer og hvordan verdenen i øvrigt er skruet sammen. Prøv at accepter, at der er andre, der muligvis kan have andre erfaringer (og holdninger), end dem du har.

Jeg respekterer fuldstændigt dine valg, men lad være med at pådutte andre dine valg og holdninger. Det ligner til forveksling, det du kritiserer muslimerne for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Debatten bliver lidt nuanceløs; det er ALLE udlændinge gør sådan og sådan, og INGEN piger vil ha dem. Hvis man så pipper lidt om, at jamen, jeg tager alle rare mænd, så har man nærmest underskrevet sin egen dødsdom.

Hvis jeg en dag (jeg håber virkelig ikke det sker) bliver gjort fortræd af en ikke- dansker, så vil I råbe op 'Vi sagde det jo, du skulle ha passet på!!'

Men hvad skal jeg gøre, hvis en dansker overtræder mine grænser, ikke er ren, har et negativt syn på kvinder, gør mig fortræd? Stoppe med at tage danske mænd? ;-)

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

det er du i din ret til at mene... 

men det er heller ikke dig der skal lægge krop til.... det er heller ikke dig der står med risikoen for overgreb, blå mærker, verbal forulempelse... jeg kunne blive ved men ved at du er med på pointen

jer der er så "forargede" over at et par oplevelser har gjort udslaget... det er ikke jer der sætter jeres helbred på spil når i går på arbejde... det er ikke jer der skal passe på jer selv og komme glade og raske ud af en arbejdsdag.. 

i er mænd... der kan ikke begåes overgreb mod jer på samme måde som der kan mod os kvinder... i er os fysisk overlegne!!! og det bruger nogle få til at gøre os fortræd

....og i sexuel sammenhæng er der procentvis flere muslimer/danskere med anden etnisk herkomst der gør det ifht alle andre... 

hvordan kan i harmes over at vi passer på os selv...alternativet er at vi piger der har taget konsekvensen helt stopper... og da vi er rigtig mange, så vil i miste et meget stort udbud.. 

hjælp os dog med at passe på os selv i stedet for at trække racismekortet og vær glade for at vi tager vores forholdsregler i stedet for at kaste håndklædet i ringen og stoppe helt

Igen igen igen.

Dine valg respekterer jeg fuldt ud. Hvis du ikke tager imod disse gæster, så er det sådan det er, fint. Jeg vil overhovedet ikke tvinge dig til noget. Er du med?

Men du generaliserer altså, på baggrund af dine i denne sammenhæng begrænsede antal hændelser, og det vil jeg sige er tæt på at være racisme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jasmin

Det var så lidt søde ;) Trist at noget egentligt ganske simpelt, ofte skal gøres særdeles kompliceret på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg havde tænkt mig han kunne svare et eller andet i den her stil - eller måske noget helt tredie... hvad der nu faldt ham ind: 

nej - jeg synes ikke du skal sætte dit helbred på spil og jeg forstår godt at du passer godt på dig selv på baggrund af dårlige oplevelser selv om jeg synes det er ærgeligt at du er nødt til at generalisere så hårdt

eller

Ja - jeg synes da helt sikkert at du skal prøve igen så du kan se at alle ikke er ens og bare være ligeglad med hvis du bliver forulempet igen... 

et eller andet der gav mening ifht alle de meget grimme ting han har pøset på der slet ikke havde noget at gøre med debatten eller mit forhold til muslimer i øvrigt... 

prøv  at forstå - jeg har fuld respekt for at Liv træffer de valg hun gør og jeg synes hun er meget modig - meget mere end jeg er...

jeg forstår bare ikke hvorfor vi skal spilles ud mod hinanden på den måde. Hvis hun får et par oplevelser magen til mine og Trines og andres - så er det muligt hun skifter mening ... 

vil i så også skrige racist af hende eller vil i forstå at der faktisk er et problem fordi endnu en pige vælger at takke nej... 

vi har alle ret til at vælge - men jeg kan konkretisere at jeg ikke har de holdninger generelt til muslimer/etniske danskere generelt som flere herinde pådutter mig... jeg vil bare ikke have dem i nærheden af mit soveværelse

længere er den vel ikke :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med at læse indenad er åbenbart en vanskelig disciplin og stråmanden trives fint hos nogle herinde,

Det er er "så smart" at tillægge andre slette motiver og synspunkter og så skyde dem ned..

effektivt ? - ja da.. dumt ? - også i den grad

... man skulle tro de havde været på kursus :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen igen igen.

Dine valg respekterer jeg fuldt ud. Hvis du ikke tager imod disse gæster, så er det sådan det er, fint. Jeg vil overhovedet ikke tvinge dig til noget. Er du med?

Men du generaliserer altså, på baggrund af dine i denne sammenhæng begrænsede antal hændelser, og det vil jeg sige er tæt på at være racisme.

ja - jeg generaliserer...  for jeg tør ikke andet...  ikke længere :( 

og tak fordi du respektere mit valg...  

håber andre vil begynde at gøre det samme uden at tro at det betyder at jeg hader muslimer/etniske danskere i øvrigt da nogle af disse er blandt mine bedste venner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dit spørgsmål er baseret på dine egne fordomme, som han jo netop klandrer dig for.

Jeg tror du skal gøre dig selv den tjeneste, at skelne mellem egne erfaringer og hvordan verdenen i øvrigt er skruet sammen. Prøv at accepter, at der er andre, der muligvis kan have andre erfaringer (og holdninger), end dem du har.

Jeg respekterer fuldstændigt dine valg, men lad være med at pådutte andre dine valg og holdninger. Det ligner til forveksling, det du kritiserer muslimerne for.

Hey Starson

Jeg vil foreslå dig at trælle vejret dybt, tælle til 10, og derefter læse Blues indlæg, som med få ord sætter perspektivet i denne debat på plads. Racismekortet hænger desværre alt for løst når men bevæger sig ind på dette emne, og det er ikke til fordel for nogen - lige meget hvilke holdninger man har.

mvh

d'A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey Starson

Jeg vil foreslå dig at trælle vejret dybt, tælle til 10, og derefter læse Blues indlæg, som med få ord sætter perspektivet i denne debat på plads. Racismekortet hænger desværre alt for løst når men bevæger sig ind på dette emne, og det er ikke til fordel for nogen - lige meget hvilke holdninger man har.

mvh

d'A

Jeg vil foreslå, at du lige læser følgende passage og så fortælle mig, hvorfor racismekortet ikke med rette bliver trukket her:

men jeg har af bitter erfaring lært at i sexuel sammenhæng er der ikke samme normer der gælder for en stor stor procentdel!!

og du vil vel for fanden ikke opfordre nogen kvinder til at sætte deres helbred på spil i integrationens hellige navn ?

Nu er Jasmin ilter af natur, men hun kunne vel have begrænset sig til at sige, at hun, baseret på egne erfaringer, ikke modtager disse gæster, uden at skulle beskylde samtlige muslimer for at opføre sig, som dem hun personligt har mødt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er Jasmin ilter af natur, men hun kunne vel have begrænset sig til at sige, at hun, baseret på egne erfaringer, ikke modtager disse gæster, uden at skulle beskylde samtlige muslimer for at opføre sig, som dem hun personligt har mødt.

Starson nu skal du altså være rimelig... 

men jeg har af bitter erfaring lært at i sexuel sammenhæng er der ikke samme normer der gælder for en stor stor procentdel!!

se lige forskellen mellem det du skriver i øverste citat og beskylder mig for at mene og så det jeg skrev specifikt det jeg markerer med rødt... 

jeg skriver ligepræcis det du gerne vil have at jeg skriver... mine erfaringer og ikke alle muslimer!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det er en mindre men synlig gruppe. Fredelige lovlydige produktive efter evne mennesker er aldrig et problem uanset hvor de kommer fra.

Selvfølgelig er det en mindre synlig gruppe, da der jo desværre er en hel del der har en stor interesse i at fremstille fundamentalisterne som værende mange flere og meget mere magtfulde end de reelt er.

Hvis man skal få sig et reelt overblik over det, er man nødt til at kigge mere på seriøst gennemførte undersøgelser, statistik, og faktuelle tal, end på f.eks. avisernes forsider og visse politiske grupperingers subjektive fremstilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Starson nu skal du altså være rimelig... 

se lige forskellen mellem det du skriver i øverste citat og beskylder mig for at mene og så det jeg skrev specifikt det jeg markerer med rødt... 

jeg skriver ligepræcis det du gerne vil have at jeg skriver... mine erfaringer og ikke alle muslimer!!

Nu klipper du igen efter forgodtbefindende.

Du skrev og jeg citerede:

og du vil vel for fanden ikke opfordre nogen kvinder til at sætte deres helbred på spil i integrationens hellige navn ?

Der er ingen tvivl om, at du baseret på dine erfaringer, mener det er farligt for andre, at tage disse gæster, fordi de alle (eller en stor stor procentdel!!) udgør en fare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Racismekortet hænger desværre alt for løst når men bevæger sig ind på dette emne, og det er ikke til fordel for nogen - lige meget hvilke holdninger man har.

Ja, det sidder alt, alt for løst.

Forholdet bunder måske i, at der er flere opfatelser af, hvad racisme er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

enig BX - men den diskussion hører heldigvis ikke til på EG ... vi har riiiigeligt af debatter hvor vi kan være uenige om alt andet :)

jeg ser med gru frem til at der kommer en debat om hvad definitionen på ordkløveri er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er klart, at eliten har gjort de etniske danskere uret. De har ikke skabt et overskud de har har delt ud til fremmede. Det vil de slet ikke være i stand til, for de har ikke evnen til at forøge formuen. Det er grotesk og udtryk for et grotesk menneskesyn, når de gamle danskeres service beskæres, og fremmede i stor stil er røget over på den for små indkomster særdeles favorable førtidspension. Men når vi overhovedet kan kritisere elitens handlinger i dag, så skyldes det ikke gadens mobilisering. Det skyldes derimod ordets magt, ført an af Søren Krarup og Pia Kjærsgaard, der har betalt store personlige omkostninger for at stædigt tale eliten imod, samtidigt med at de selvfølgelig også har talt egne mærkesager. Nu tror jeg ikke de kan gøre mere. Nu er vi i sådan en "nu kan man brokke sig, men hvor skal vi hen du" situation. Vi står overfor en række kriser, og der vil mentaliteter fra forskellige kulturer ryste os yderligere. Det kan også ske vores egen ungdom vil ryste os, når den ikke er så forankret i nordboernes lovtro som tidligere.

"Pøbelen" kommer først på banen, når og vist vi får Grækenland agtige tilstande, og så spørger den ikke om lov først.

Er træt af at høre at Søren Krarup og Pia Kjærsgaard har talt en 'elite' imod.

De har som andre levebrødspolitikere SELV været en del af elite.

Dansk Folkeparti var parlamentarisk grundlag for VK regeringen i over 10 år!

Og det førte ikke til en skid!....

Ingen bedre integration....ingen bedre mobilitet....ingen økonomiske reformer til gavn for flertallet.

Nej...når populister får magt udstilles de som regel som handelslammede ud over det rent symbolpolitiske, der aldrig har rykket en tøddel!

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej jeg stiller et spørgsmål som han behændigt undgår at svare på... bemærk spørgsmålstegnet

fordi han tilsyneladende har trukket racisme-kortet (det er jo også så let når man ikke selv skal lægge krop til) så spørger jeg ham rent ud om han synes jeg (og andre) skal kompromittere vores sikkerhed i integrationens hellige navn

det er da et yderst relevant spørgsmål?? 

så kan han jo svare eller lade være.. 

det er du i din ret til at mene... 

men det er heller ikke dig der skal lægge krop til.... det er heller ikke dig der står med risikoen for overgreb, blå mærker, verbal forulempelse... jeg kunne blive ved men ved at du er med på pointen

jer der er så "forargede" over at et par oplevelser har gjort udslaget... det er ikke jer der sætter jeres helbred på spil når i går på arbejde... det er ikke jer der skal passe på jer selv og komme glade og raske ud af en arbejdsdag.. 

i er mænd... der kan ikke begåes overgreb mod jer på samme måde som der kan mod os kvinder... i er os fysisk overlegne!!! og det bruger nogle få til at gøre os fortræd

....og i sexuel sammenhæng er der procentvis flere muslimer/danskere med anden etnisk herkomst der gør det ifht alle andre... 

hvordan kan i harmes over at vi passer på os selv...alternativet er at vi piger der har taget konsekvensen helt stopper... og da vi er rigtig mange, så vil i miste et meget stort udbud.. 

hjælp os dog med at passe på os selv i stedet for at trække racismekortet og vær glade for at vi tager vores forholdsregler i stedet for at kaste håndklædet i ringen og stoppe helt

Jeg tror på, der er problemer med idioter af anden etnisk herkomst....og voldsmænd og mandschauvenister af alle herkomster.

Men ret beset sætter rigtigt mange mænd deres liv og lemmer på spil dagligt: soldater i dronningens tjeneste, brandmænd, politifolk, bygningsarbejdere etc.....langt de fleste alvorlige arbejdsulykker rammer mænd og den meste vold begås mod mænd....af mænd.

Der omkom alene 12 mand under konstruktionen af Storebæltsforbindelsen fra 1986 til 1998.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Er træt af at høre at Søren Krarup og Pia Kjærsgaard har talt en 'elite' imod.

De har som andre levebrødspolitikere SELV været en del af elite.

Dansk Folkeparti var parlamentarisk grundlag for VK regeringen i over 10 år!

Og det førte ikke til en skid!....

Ingen bedre integration....ingen bedre mobilitet....ingen økonomiske reformer til gavn for flertallet.

Nej...når populister får magt udstilles de som regel som handelslammede ud over det rent symbolpolitiske, der aldrig har rykket en tøddel!

Sikke noget højtravende ævl. De gjorde, at der kunne tales om problemerne. Ikke at de kunne trylles væk. De har dog tryllet svenske tilstande væk. Men vi har desværre ikke svenskernes A-kraft, våbenindustri og de andre ting, der virkeligt rykker i økonomien, og de huggede også det skønne Norge med olie og meget andet fra os for århundreder siden.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke noget højtravende ævl. De gjorde, at der kunne tales om problemerne. Ikke at de kunne trylles væk. De har dog tryllet svenske tilstande væk. Men vi har desværre ikke svenskernes A-kraft, våbenindustri og de andre ting, der virkeligt rykker i økonomien, og de huggede også det skønne Norge med olie og meget andet fra os for århundreder siden.

Så var det da godt vi fik solgt [foræret væk] de vestindiske øer i tide  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

.....De gjorde, at der kunne tales om problemerne. Ikke at de kunne trylles væk. De har dog tryllet svenske tilstande væk.....

Det er nemlig rigtigt - navnlig Søren Krarup så lyset længe før alle andre og 10 år før Mogens Glistrup!

Takken til Krarup var i starten grovkornede og helt urimelige beskyldninger om "racisme" fra "De snakkende Klasser" med Georg Metz i spidsen, men de senere år er Krarup blevet rehabiliteret og påskønnet efter fortjeneste.

Hans indsats har sammen med andre gode kræfter sparet Danmark for milliarder af kroner på "indvandrings-kontoen", og beløbet kunne have været mange gange større, hvis man havde lyttet til ham 20 år tidligere..(!) :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det første er en myte!

Dolkestødsmyten om en påstået undertrykkelse...nej du...danskerne har sgu aldrig holdt sig tilbage for at udtrykke sin mening....

Så Sverige huggede Norge?....he he...du må sgu på historie kursus.

Dansk udenrigspolitik og storhedsvanvid sørgede som sædvanligt for det!

Som i 1626, 1658 og 1700 således også i 1801 og igen i 1864, hvor de Nationalliberale kørte Danmark udover kanten....det er dén historie Den kreative Bogfører Fogh syntes vi skulle efterleve igen i 2001...

Nej...dansken har sgu aldrig følt sig holdt tilbage.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så Sverige huggede Norge?....he he...du må sgu på historie kursus.

Dansk udenrigspolitik og storhedsvanvid sørgede som sædvanligt for det!

Som i 1626, 1658 og 1700 således også i 1801 og igen i 1864, hvor de Nationalliberale kørte Danmark udover kanten....det er dén historie Den kreative Bogfører Fogh syntes vi skulle efterleve igen i 2001...

Nej...dansken har sgu aldrig følt sig holdt tilbage.

Det med Norge kan i høj grad diskuteres, for det havde side 1772 været Sveriges udenrigspolitiske hovedmål at hugge Norge fra Danmark. Men lad nu det ligge.

Jeg er lidt interesseret i historie, så derfor genkender jeg flere af årstallene, men 1700 kan jeg ikke få til at passe ind i rækken i henhold til din påstand.

Men nu vil jeg ellers ikke afspore strengen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

1700-1721....dog med egentligt udbrud først i 1709: Store Nordiske Krig...Frederik 4. forsøg på at tilbage erobre Skånelandene....førte også bare til indenrigs armod....selvom historierne om Tordenskjold i Marstrand og Dynekilen jo fik afstivet dansk selvforståelse....

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

1700-1721....dog med egentligt udbrud først i 1709: Store Nordiske Krig...Frederik 4. forsøg på at tilbage erobre Skånelandene....førte også bare til indenrigs armod....selvom historierne om Tordenskjold i Marstrand og Dynekilen jo fik afstivet dansk selvforståelse....

Store nordiske Krig, der faldt i to omgange (4.-18. august 1700 samt 1709-20) endte da med en dansk sejr. Trods nederlaget ved Helsingborg og rømningen af Skåne. Den kunne bare ikke omsættes politisk, da stormagterne dikterede freden, og de havde interesse i en grænse i Øresund. Sejrens præmie var faktisk, at det ikke lykkedes svenskerne at erobre Norge. Dermed måtte man lade sig nøje.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...