Hop til indhold
Københavner

Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange piger der ikke vil mødes med dem ?

Recommended Posts

Med fare for at generalisere så er det nok de færreste der gider at lære de farlige udenlandske at kende og ikke mindst respektere og acceptere de kulturelle forskelle der er.

med fare for at generalisere.... ja - den fare kom du så ikke uden om... faktisk generaliserede du langt ind i helvede lige der :) 

som jeg har skrevet før... jeg har dejlige veninder der har anden etnisk herkomst, jeg har søde mandlige bekendtskaber fra pakistan, iran, marokko, gambia og afghanistan...  mere multikulturelt bliver det næppe

og jeg acceptere til en vis grad mændenes indstillinger fordi de alle hører til i "den moderate" kategori af muslimer... og altid i øvrigt er belevne og høflige - og mht renlighed og properhed - der dufter de ofte både renere og mere velvalgt i cologne end mange danske mænd.. 

men der vil aldrig være nogen der kan formå mig til at sætte mit helbred på spil for at lære selvsamme mandlige gruppe at kende i sexuel sammenhæng velvidende hvordan deres syn er på kvinder i almindelighed og glædespiger i særdeleshed... 

jeg har oplevet hvad jeg skulle opleve med mænd af anden etnisk herkomst i swinger-regi.... aldrig aldrig aldrig igen....

rent statistisk er alle etniske danskere ikke sådan - det giver sig selv... men jeg er ikke den der stiller min krop til rådighed for at finde den procentdel der har respekten for det fysiske samkvem velvidende hvor mange gange jeg potentielt udsætter mig for ubehageligheder for at undgå den "generalisering"

hvis danskere med anden etnisk herkomst brokker sig over det - så ryd op i egne rækker drenge... lær jeres drengebørn og jeres mænd at respektere ALLE kvinder og være søde/belevne i sengen... så forsvinder problemet helt af sig selv... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

med fare for at generalisere.... ja - den fare kom du så ikke uden om... faktisk generaliserede du langt ind i helvede lige der :)

som jeg har skrevet før... jeg har dejlige veninder der har anden etnisk herkomst, jeg har søde mandlige bekendtskaber fra pakistan, iran, marokko, gambia og afghanistan... mere multikulturelt bliver det næppe

og jeg acceptere til en vis grad mændenes indstillinger fordi de alle hører til i "den moderate" kategori af muslimer... og altid i øvrigt er belevne og høflige - og mht renlighed og properhed - der dufter de ofte både renere og mere velvalgt i cologne end mange danske mænd..

men der vil aldrig være nogen der kan formå mig til at sætte mit helbred på spil for at lære selvsamme mandlige gruppe at kende i sexuel sammenhæng velvidende hvordan deres syn er på kvinder i almindelighed og glædespiger i særdeleshed...

jeg har oplevet hvad jeg skulle opleve med mænd af anden etnisk herkomst i swinger-regi.... aldrig aldrig aldrig igen....

rent statistisk er alle etniske danskere ikke sådan - det giver sig selv... men jeg er ikke den der stiller min krop til rådighed for at finde den procentdel der har respekten for det fysiske samkvem velvidende hvor mange gange jeg potentielt udsætter mig for ubehageligheder for at undgå den "generalisering"

hvis danskere med anden etnisk herkomst brokker sig over det - så ryd op i egne rækker drenge... lær jeres drengebørn og jeres mænd at respektere ALLE kvinder og være søde/belevne i sengen... så forsvinder problemet helt af sig selv...

Jasmin af alt respekt, :-) du har din ret til at vælge og vrage som du vil. Men du taler med to tunger. På den ene side er du positiv og på den anden side kommer den samme DF opsang som jeg har hørt om og om igen herinde.

Du har desværre en kraftig tendens til at kun kommentere små bidder og citere så du kan vinkle den så det passer dig. Aldrig har jeg set dig kommentere helheden og pointen i nogen indlæg. Så jeg gider ærlig talt ikke at kommentere yderligere. Du må have været uheldig og længere er den ikke. Liv ser som et fantastisk eksempel slet ikke verden som du gør og heldigvis. Som jeg sagde er hun desværre sjælden i min optik når man læser med herinde. De fleste piger har givet deres mening til kende og fantastisk er det, for aldrig om jeg ville dele et intimt øjeblik med en som ser ned på minoriteter, og tilsvarrende. Ikke mit livssyn og slet ikke nogen jeg vil kendes ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk gode indlæg, Fraiser.

Det er for mig ganske uforståeligt, at majoriteten af hr. og fru Jensen'er ikke kan se, hvad der er ved at ske med vort land.

Holger Danske skal vi nok ikke håbe på, vågner op, det er nok snarere unge fra "gå i byen" segmentet, som er træt af de gentagne chikanerier og omvendt rascisme, vi skal sætte vores lid til.

Min tipoldefar var med ved Isted, Sankelmark og Dybbøl, min bedstefar tvunget i tysk marinetjeneste und ww1 og min far under jorden i ww2.

De ville snurre rundt i deres grave, hvis de kunne se, hvad de risikerede deres liv for.

Men også i hine tider, var der kollaboratører, som desværre aldrig fik deres retfærdige og velfortjente straf, ej heller landsforræderne under den kolde krig.

Dumhedens hav er tilsyneladende uudtømmeligt. :(

Ja...hvis du bare havde lyttet til dine nu afdøde slægtninge, så havde du vidst, at 'gå i byen segmentet' før er blevet taget i ed af de forsmåede, forråede, de bitre og de rodløse.

Hvis du læser E.M. Remarques 'Den Sorte Obelisk' vil du vide, hvad jeg mener, og måske bliver du klogere. For den beskriver, hvilke ulykker der kan komme ud af at dyrke afmagten, det unfair nederlag og 'dolkestødslegenden'....

God læselyst!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin af alt respekt, :smile: du har din ret til at vælge og vrage som du vil. Men du taler med to tunger. På den ene side er du positiv og på den anden side kommer den samme DF opsang som jeg har hørt om og om igen herinde.

Du har desværre en kraftig tendens til at kun kommentere små bidder og citere så du kan vinkle den så det passer dig.

jeg har det med at citere det der er relevant for mine svar - spilder ikke folks tid ved at citere hele indlæg når kun en enkelt sætning har relevans

jeg er positiv - meget positiv endda ... i det omfang jeg ikke kompromitterer min sikkerhed... 

det er ganske ufarligt at invitere mine etnisk danske venner/veninder til middage hos mig, at hygge til langt ud på natten, at låne penge til min tyrkiske nabo så han kunne betale sin husleje, at gå over med den ekstra dessert jeg havde i overskud fordi jeg vidste det ville være lige noget for hans børn... 

alt det jeg også ville gøre for alle mine danske venner og bekendte..... på det punkt har de min fulde accept/respekt på linie med alle andre.... 

men når jeg anbringer mig selv i en situation hvor jeg risikerer mit helbred, fordi et en kulturel kløft betyder at "NEJ" ikke nødvendigvis respekteres.... bare FORDI jeg er kvinde... så kan du dælme tro at jeg gør forskel!!!

det er ikke at tale med 2 tunger - det er at være realist...  

der er ikke nogen andre steder hvor jeg ikke accepterer dem på lige fod med alle andre sålænge de opfører sig pænt inden for loven, sociale normer og rammer.... men jeg har af bitter erfaring lært at i sexuel sammenhæng er der ikke samme normer der gælder for en stor stor procentdel!! 

og du vil vel for fanden ikke opfordre nogen kvinder til at sætte deres helbred på spil i integrationens hellige navn ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Jeg har ikke set nogen herinde kalde de 1.3 mia marginaliserede, kun de herboende muslimer.

Er du i familie med Glistrup, siden du finder det passende at bruge ordet "muhamedanere"?

Ja, nogle af muslimerne er et stakkelse forfulgt folkefærd, prøv at læse bare en lille smule om zionisternes barbariske behandling af muslimerne i Gazastriben og på Østbredden. Når vi ser, hvordan en meget stor del af danskerne mange år efter 2. verdenskrig hader tyskerne efter sølle 5 års "flødeskumsfront", så fatter jeg ikke, hvordan det kan undre danskerne, at en lille del af muslimerne har det på samme måde med zionisterne og de vestlige lande, som ikke har rørt en finger for at stoppe zionisternes barbari.

Og ja, der bliver sendt raketter og meget andet djævelskab mod Israel, men hvorfor skal de civile og små børn betale for det.

Hvor mange af muslimerne mener du forsøger at pådutte os deres religion og levemåde - og hvor har du de tal fra?

Jamen de muslimer der har det dårligt med "zionisterne" (ahemm.. hvem har lært dig det udtryk? de radikale muslimer eller nazisterne? andre bruger ikke) og og de vestlige lande, de skal da holde sig væk. Israel blev opbygget på en tyndt befolket udørk. Misundelige arabere så til mens israelerne opbyggede landet med foruroligende succes og engagement, og så blev de bange og ondskabsfulde. Det er mere eller mindre historien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

jeg har det med at citere det der er relevant for mine svar - spilder ikke folks tid ved at citere hele indlæg når kun en enkelt sætning har relevans

jeg er positiv - meget positiv endda ... i det omfang jeg ikke kompromitterer min sikkerhed...

det er ganske ufarligt at invitere mine etnisk danske venner/veninder til middage hos mig, at hygge til langt ud på natten, at låne penge til min tyrkiske nabo så han kunne betale sin husleje, at gå over med den ekstra dessert jeg havde i overskud fordi jeg vidste det ville være lige noget for hans børn...

alt det jeg også ville gøre for alle mine danske venner og bekendte..... på det punkt har de min fulde accept/respekt på linie med alle andre....

men når jeg anbringer mig selv i en situation hvor jeg risikerer mit helbred, fordi et en kulturel kløft betyder at "NEJ" ikke nødvendigvis respekteres.... bare FORDI jeg er kvinde... så kan du dælme tro at jeg gør forskel!!!

det er ikke at tale med 2 tunger - det er at være realist...

der er ikke nogen andre steder hvor jeg ikke accepterer dem på lige fod med alle andre sålænge de opfører sig pænt inden for loven, sociale normer og rammer.... men jeg har af bitter erfaring lært at i sexuel sammenhæng er der ikke samme normer der gælder for en stor stor procentdel!!

og du vil vel for fanden ikke opfordre nogen kvinder til at sætte deres helbred på spil i integrationens hellige navn ?

Ved godt det er håbløst at få dig til at forstå dine egne udtalelser, men gør en undtagelse og påpeger det for dem der læser med, for ja, jeg ved godt du kun kan høre sig selv desværre Jasmin.

En ting jeg først og fremmest ikke forstår det er at du skal skrive med stort og bande. Debat eller irrettesættelse? ;-)

Når du skriver at det er farligt og handler om din sikkerhed? Så forstår jeg ikke helt. Enten er samtlige udlændinge omvandrene HIV tilfælde eller også skriver du mellem linierne at de er voldtægtsmænd når tøjet er smidt. Det er jo samme niveau som Jesper Langballe, ja undskyld men jeg synes ikke det er til at misforstå. Det er en grov udtalelse om totaliteten på en minoritet pakket ind på en pæn måde. Længere er den ikke. Igen som Liv skrev så oplever hun ikke problemet. Så dine postulater er enten uden hold i virkeligheden, eller også er historierne vinklet til Jasminsk tilsat lidt ekstra forargelse.

At hun i øvrigt oplever andet er jeg sikker på hænger stærkt sammen med hendes tilgang til levende mennesker. Dejlig pige er hun.

Sidst men ikke mindst, vil du være venlig at citere mig præcist hvor jeg har skrevet at pigerne skal ofre deres krop til integrationsformålet? Helt ærligt Jasmin, læs helheden reflekter over hvad folk skriver og siger inden du maser dig frem og putter ord i munden på folk.

Og ja hellige admin, org & co. Sorry det er allerede ved at være forstyrrende, men vil ikke stiltiende sidde og læse så meget sludder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Kære Trine og Jasmin m.fl..

Har I overvejet hvad den fremherskende religion i Danmark (kristendommen) siger om homoseksualitet, glædespiger, kvindefrigørelse, abort osv.. i sin fundamentalistiske form?

Lad nu være med at lade fundamentalisterne være de repræsentative.

Men det er selvfølgelig fuldstændig op til jer at sige til og fra ifht hvem I vælger at modtage som gæster.

mvh

Bear

Og det har selvfølgelig INTET med sagen at gøre, at vi lever i et moderne sekulært samfund, som er skabt i brydningen imellem gammel religion og nytænkning, og som ikke finder svarerne i en virvar af skriftruller fra 600 tallet eller hvornår det nu var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det har selvfølgelig INTET med sagen at gøre, at vi lever i et moderne sekulært samfund, som er skabt i brydningen imellem gammel religion og nytænkning, og som ikke finder svarerne i en virvar af skriftruller fra 600 tallet eller hvornår det nu var.

Ja...men hvad er så svaret, Bogholder...som Onslow at håbe på Gadens mobilisering...De stærke vrede hvide unge mænd... AK 81 og fodboldbøllerne?

Pøblen....hvor fanden i verdenshistorien har det nogensinde ført til noget godt for andre end de udspekulerede og de manipulerende?

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har desværre en kraftig tendens til at kun kommentere små bidder og citere så du kan vinkle den så det passer dig. Aldrig har jeg set dig kommentere helheden og pointen i nogen indlæg. 

Det kan du bare ikke mene:

se indlæg 34  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ååååårh Jasmin..... Jeg elsker dig sq næsten ❤️

Disse er ordene, synes ikke det kan skrives bedre kh. Markild

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ekstremisterne kommer ikke på pige besøg....

Men de opdrager deres egne og andres børn/unge til et kvindefjendsk syn.

At pigerne ikke ønsker dem som gæst har sjældent noget meget hygiejne at gøre.... Faktisk er de meget pertentlige.

Men så længe de ser ned på kvinder og lever helt åbenlyst i et kvindeundertrykkende familie mønster ser jeg absolut ingen grund til at jeg eller andre skal have sex med dem.... Penge eller ej !

Trine

Godt skrevet Trine

Knus fra Markild

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej hvordan kan det være at de fleste glædespiger ikke modtager mænd fra den arabiske verden ?

Citat fra valgaften med Ole Thestrup, så lugter de, så de blinde også kan hade dem.

Forståeligt hvis piger afviser mænd der lugter  :???:  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

De burde simpelthen hældes ud af svømmehallen for de numre. Mon de skammer sig over, at der er blevet snittet noget af fluefangeren?

Sjovt nok - omvendt kan afrikanske kvinder ikke udstå mænd med meget forhud. De går under betegnelsen lizards [firben] i visse afrikanske lande. Desforuden er der mange mænd med forhud som er urene og uhygiejniske! Hvordan mon lige det er som glædespige at støde ind i sådanne tilfælde?? Fy for den lede siger jeg bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener du om jeg må bede dem om at tage badebukserne af? Aner det faktisk ikke, men jeg synes sådan set, at kan de ikke finde ud af at vaske sig ordentligt, inden de går ind og dypper numsen i det vand vi andre svømmer rundt i - så har de efter min mening sådan set ikke noget at komme i svømmehallen efter.

Mht. om de må have underbukser på indenunder badebukserne, så har de et skilt i den svømmehal jeg oftest frekventerer om at det ikke er tilladt - men små børn skal have specielle blebukser på, hvis de skulle komme til at prutte, da det giver personalet en hel del arbejde med at jage folk op af bassinet og gøre det rent, mens det må lukkes i flere timer. 

Jeg er normalt meget åben overfor fremmede kulturer, men lige på ovenstående punkt er jeg på bølgelængde med jernet. Jeg hader tanken om, at fedtede rørevner skal neddyppes i offentlige basinner. Jeg tænker ofte om de mon har afvasket deres ædlere dele hjemmefra og håber i mit stille sind, at dette er tilfældet. Det er mærkeligt for i de Osmaniske rige har der altid været stor fokus på offentlige bade, hvor man skrubbes helt ren [red: Tyrkiske bade]. Dog alt undtagen de private dele, som også her var afskærmet af et klæde eller lignende. Det er den skam over nøgenheden som vi skal til livs. Hvorfor er islam så fobisk overfor den menneskelige nøgne krop?? Gad vide hvordan de håndterer problemet i Tyskland, hvor man jo nærmest er i den anden grøft omkring nudisme og FKK konceptet. Her er jeg sikker på at det aldrig ville blive accepteret at man afvasker sig iført badebukser. Udlevering af lændeklæder er heller ikke den rigtige vej at gå. På dette her område er vi nødt til at stå fast og gradvist ændre denne adfærd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På FKK ser man begge varianter... meget omhyggeligt badende tyrkiske/Iranske (og arabiske mænd) - og de der gået direkte ind uden at bade..

Jeg talte med en pige om det engang - om forskellen i kulturer - hun fortalte at det var lige som alt andet - en blanding. Der var den ene type mænd der var meget aggressive - og der var den anden type der var mere høflige/ydmyge end "hvide" europæere.... men at der iøvrigt tit ikke var en sammenhæng mellem hygiejne og opførsel

Fælles for dem alle (på den FKK) var dog at de betalte bedre end europæerne - så hun tog gerne imod dem...

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved godt det er håbløst at få dig til at forstå dine egne udtalelser, men gør en undtagelse og påpeger det for dem der læser med, for ja, jeg ved godt du kun kan høre sig selv desværre Jasmin....................

Når du skriver at det er farligt og handler om din sikkerhed? Så forstår jeg ikke helt. Enten er samtlige udlændinge omvandrene HIV tilfælde eller også skriver du mellem linierne at de er voldtægtsmænd når tøjet er smidt. Det er jo samme niveau som Jesper Langballe, ja undskyld men jeg synes ikke det er til at misforstå. Det er en grov udtalelse om totaliteten på en minoritet pakket ind på en pæn måde. Længere er den ikke. Igen som Liv skrev så oplever hun ikke problemet. Så dine postulater er enten uden hold i virkeligheden, eller også er historierne vinklet til Jasminsk tilsat lidt ekstra forargelse.

At hun i øvrigt oplever andet er jeg sikker på hænger stærkt sammen med hendes tilgang til levende mennesker. Dejlig pige er hun....

Jeg ved ikke, hvordan I andre har det, men personligt finder jeg, at "Stemplet" i sine skriv er helt urimelig over for Jasmin i betragtning af, hvor detaljeret og nuanceret hun har forklaret sig og begrundet sin opfattelse....

Stemplet, du pådutter hende nogle vanvittige holdninger, som hun ikke har, hvorefter du giver dig til at argumentere mod "vanviddet"... :cool:

Piet Hein:

"En yndet form for polemik

består i det probate trick

at dutte folk en mening på,

hvis vanvid alle kan forstå"...(!)

Bl.a. den der med "omvandrende HIV tilfælde...etc." har jo slet ikke været inde i billedet... :???::roll:

Du har sikkert helt ret i, at Liv er en dejlig pige, men du kan ikke bruge Livs anderledes holdning vedr. "ikke etnisk danske" til at slå Jasmin oven i hovedet med:

Jasmin har jo forklaret, at hun gentagne gange har følt sig forulempet af mænd tilhørende ovennævnte gruppe.

Andre piger som Trine Tease m.fl. har tilsvarende erfaringer.

Vi ved heller ikke, hvor mange oplevelser Liv har - altså hvor stort et "statistisk materiale", hendes erfaringer hviler på.

Alt i alt er der intet i Jasmins holdninger forklaret her, der udtrykker "racisme" a la "Jesper Langballe" - hun har gjort nogle erfaringer med en bestemt gruppe mænd, og i lyset af de erfaringer tager hun sine forholdsregler.

Det er kun sund fornuft og fuldstændig uangribeligt :idea:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når du skriver at det er farligt og handler om din sikkerhed? Så forstår jeg ikke helt. Enten er samtlige udlændinge omvandrene HIV tilfælde eller også skriver du mellem linierne at de er voldtægtsmænd når tøjet er smidt. 

selvfølgelig kan du ikke forstå det..du har aldrig stået i situationen som jeg har... op til flere gange

jeg aner intet om deres sygdomsbillede som er irrelevant for mig da jeg hverken dyrker økofransk eller bareback...  men jeg kan love dig at en meget stor procentdel er ekstremt brutale såsnart tøjet er smidt. De er ligeglade med alt hvad der hedder grænser, samhørighed eller noget som helst... 

vi taler komplet mangel på respekt for pigen, blå mærker, krav langt ud over det aftalte og i det hele taget en opførsel der er fuldstændig uden for nummer... 

jeg har oplevet det på min egen krop hvordan de er i swingerklubberne... spørg "nyder livet" herinde om hans tilsvarende erfaringer med hans kæreste... og spørg dig selv hvorfor en meget stor procentdel af pigerne nægter at modtage dem

det er fordi de behandler os brutalt og hensynsløst når tøjet er smidt.... du må gerne kalde det voldtægt hvis du forstår det bedre... så langt vil det dog aldrig nå med mig for jeg giver igen!!

når nogen gør den slags mod mig - så slår jeg igen og jeg slår igennem... men problemet med de mænd er at de ikke forstår et vink med en telefonpæl (vognstand er ikke stor nok) så det udvikler sig til vold

Det er da heldigt for Liv at hun endnu ikke har fået en af dem inden for dørene selv om hun snart har statistikken voldsomt imod sig... men jeg lægger ikke krop til flere chancer en gang til...  jeg krydser fingre for at hendes held forsætter..... men jeg tror ikke på held!!

hvis du ikke kan forstå det - så er du bare en af dem der ikke kan forstå en simpel besked - og lige meget hvor meget du forsøger at fornærme mig i dine indlæg, så ændrer det ikke på mit budskab

der er for stor chance for at møde en anden etnisk dansker der ikke respekterer pigen når man modtager den kundegruppe - og det lægger jeg ikke krop til for min egen sikkerheds skyld... så meget betyder penge ikke for mig.... længere er den ikke!

jeg har min hobby for sjov... ikke for at blive gjort fortræd... (igen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Ja...men hvad er så svaret, Bogholder...som Onslow at håbe på Gadens mobilisering...De stærke vrede hvide unge mænd... AK 81 og fodboldbøllerne?

Pøblen....hvor fanden i verdenshistorien har det nogensinde ført til noget godt for andre end de udspekulerede og de manipulerende?

Det er klart, at eliten har gjort de etniske danskere uret. De har ikke skabt et overskud de har har delt ud til fremmede. Det vil de slet ikke være i stand til, for de har ikke evnen til at forøge formuen. Det er grotesk og udtryk for et grotesk menneskesyn, når de gamle danskeres service beskæres, og fremmede i stor stil er røget over på den for små indkomster særdeles favorable førtidspension. Men når vi overhovedet kan kritisere elitens handlinger i dag, så skyldes det ikke gadens mobilisering. Det skyldes derimod ordets magt, ført an af Søren Krarup og Pia Kjærsgaard, der har betalt store personlige omkostninger for at stædigt tale eliten imod, samtidigt med at de selvfølgelig også har talt egne mærkesager. Nu tror jeg ikke de kan gøre mere. Nu er vi i sådan en "nu kan man brokke sig, men hvor skal vi hen du" situation. Vi står overfor en række kriser, og der vil mentaliteter fra forskellige kulturer ryste os yderligere. Det kan også ske vores egen ungdom vil ryste os, når den ikke er så forankret i nordboernes lovtro som tidligere.

"Pøbelen" kommer først på banen, når og vist vi får Grækenland agtige tilstande, og så spørger den ikke om lov først.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Langt de fleste af de danske muslimer lever i selv samme sekulære samfund som du gør, og lader ikke koranen diktere deres liv.

Som jeg skrev før, lad nu ikke fundamentalisterne få lov til at være repræsentative for hele gruppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Langt de fleste af de danske muslimer lever i selv samme sekulære samfund som du gør, og lader ikke koranen diktere deres liv.

Som jeg skrev før, lad nu ikke fundamentalisterne få lov til at være repræsentative for hele gruppen.

Jamen det er en mindre men synlig gruppe. Fredelige lovlydige produktive efter evne mennesker er aldrig et problem uanset hvor de kommer fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan man da kalde en generalisering, baseret på et, i forhold til antallet af "kulturmuslimer" og andre muslimer i Danmark, spinkelt erfaringsgrundlag. 

Her lægger du ord i Stemplets mund, han, så vidt jeg kan se, ikke har ytret. Klassisk Jasmin taktik.

Jeg har tidligere gentagne gange henvist til en tråd, hvor lyserøde (Line, Gina og naturligvis Liv) har udtalt, at de ingen problemer har med danskere med anden etnisk baggrund. Andre (Sanne og Nilleprivat modtager ikke disse, men af helt andre grunde, ifølge dem). Så Liv er altså ikke helt alene om sit synspunkt:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin har jo forklaret, at hun gentagne gange har følt sig forulempet af mænd tilhørende ovennævnte gruppe.

Andre piger som Trine Tease m.fl. har tilsvarende erfaringer ....

... Alt i alt er der intet i Jasmins holdninger forklaret her, der udtrykker "racisme" a la "Jesper Langballe" - hun har gjort nogle erfaringer med en bestemt gruppe mænd, og i lyset af de erfaringer tager hun sine forholdsregler.

Det er kun sund fornuft og fuldstændig uangribeligt :idea:

Det er helt fornuftigt at træffe sine forholdsregler mod noget/nogen på baggrund af sine erfaringer. Det er bare så nemt at trække racismekortet.

Så er folk straks sat skakmat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har sikkert helt ret i, at Liv er en dejlig pige, men du kan ikke bruge Livs anderledes holdning vedr. "ikke etnisk danske" til at slå Jasmin oven i hovedet med:

Andre piger som Trine Tease m.fl. har tilsvarende erfaringer.

Vi ved heller ikke, hvor mange oplevelser Liv har - altså hvor stort et "statistisk materiale", hendes erfaringer hviler på.

Jeg synes ikke om, at man spiller pigerne ud mod hinanden ;-)

Mht min 'anderledes' holdning, så er jeg altså ikke den eneste pige, der modtager mænd i andre farver end hvid. Det kan I se, hvis I læser tilbage i de andre debatter der her været om emnet. Måske har de ikke lyst til at skrive de samme indlæg gang på gang, måske ønsker de ikke at blande sig, fordi de her debatter har det med at udvikle sig til for og imod, jeg havde sådan set heller ikke selv lyst til det, ville bare svare Hortlaks indlæg :-)

Mht erfaringer, så er der piger der fra dag ét siger nej til udlændinge, fordi de har hørt at nogle andre har haft dårlige oplevelser ;-)

Det er måske også et spørgsmål om, hvordan man tilgår andre mennesker og at en situation kan opfattes vidt forskelligt. Da jeg startede var det på bordel med teledame og når der kom (unge) udlændinge, sommetider et par stykker af gange, blev telen meget urolig, 'Uha, bare de hurtigt går igen'. De var også lidt støjende og havde en anden måde at gå på bordel på, end danske mænd, de hér kom i grupper og ventede på hinanden, diskuterede hvem der skulle ha hvem og i hvilken rækkefølge. Sommetider kom der to, hvor kun den ene skulle ha sex, mens den anden ventede (og betalte). I samme øjeblik vi var på tomandshånd, så gik det kry af, så stod jeg med et usikkert ungt menneske, i gang med at udforske en spirende seksualitet og med en masse spørgsmål; er det her normalt, gør jeg det godt nok, kan du lide det osv osv. Faktisk på en anden ydmyg måde, end jeg har oplevet hos danske unge, der har en kedelig tendens til at hive én rundt i sengen som noget de har set i en pornofilm.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er helt fornuftigt at træffe sine forholdsregler mod noget/nogen på baggrund af sine erfaringer.

Enig, det er enhvers ret.

Det er bare så nemt at trække racismekortet.

Så er folk straks sat skakmat.

I dette tilfælde vil jeg faktisk mene, det er fuldt berettiget. At generalisere om en hel befolkningsgruppe, på baggrund af egne i denne sammenhæng begrænsede antal hændelser, er i min optik at gå for vidt i sin argumentation. Bemærk igen, der er andre, der ikke har haft lignende oplevelser, selvom de modtager disse gæster. I den tråd jeg henviser til ovenfor, er der en af de lyserøde, der udtaler, at hvis hun skulle afvise gæster baseret på uheldige oplevelser, så skulle det være dem over 30 år. Se det er da en generalisering der vil noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her lægger du ord i Stemplets mund, han, så vidt jeg kan se, ikke har ytret. Klassisk Jasmin taktik.

nej jeg stiller et spørgsmål som han behændigt undgår at svare på... bemærk spørgsmålstegnet

fordi han tilsyneladende har trukket racisme-kortet (det er jo også så let når man ikke selv skal lægge krop til) så spørger jeg ham rent ud om han synes jeg (og andre) skal kompromittere vores sikkerhed i integrationens hellige navn

det er da et yderst relevant spørgsmål?? 

så kan han jo svare eller lade være.. 

dette tilfælde vil jeg faktisk mene, det er fuldt berettiget. At generalisere om en hel befolkningsgruppe, på baggrund af egne i denne sammenhæng begrænsede antal hændelser, er i min optik at gå for vidt i sin argumentation. 

det er du i din ret til at mene... 

men det er heller ikke dig der skal lægge krop til.... det er heller ikke dig der står med risikoen for overgreb, blå mærker, verbal forulempelse... jeg kunne blive ved men ved at du er med på pointen

jer der er så "forargede" over at et par oplevelser har gjort udslaget... det er ikke jer der sætter jeres helbred på spil når i går på arbejde... det er ikke jer der skal passe på jer selv og komme glade og raske ud af en arbejdsdag.. 

i er mænd... der kan ikke begåes overgreb mod jer på samme måde som der kan mod os kvinder... i er os fysisk overlegne!!! og det bruger nogle få til at gøre os fortræd

....og i sexuel sammenhæng er der procentvis flere muslimer/danskere med anden etnisk herkomst der gør det ifht alle andre... 

hvordan kan i harmes over at vi passer på os selv...alternativet er at vi piger der har taget konsekvensen helt stopper... og da vi er rigtig mange, så vil i miste et meget stort udbud.. 

hjælp os dog med at passe på os selv i stedet for at trække racismekortet og vær glade for at vi tager vores forholdsregler i stedet for at kaste håndklædet i ringen og stoppe helt

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...