Hop til indhold
Københavner

Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange piger der ikke vil mødes med dem ?

Recommended Posts

Ifølge min baggrund, findes der ingen entydig forklaring på, om hønen kom før ægget eller omvendt. Derimod findes der en lang række af fortolkninger, der kan indpasses i individuelle "sandheder" og jo før "de" enes om, at fortiden må ligge og der kun skal kigges fremad, desto før kan der etableres en fred. Men det er jo lettere sagt end gjort - desværre!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vagn, jeg bruger ordet muhamedaner og også ordet neger, som ikke er synonym med nigger.

De er de ord jeg har lært i skolen. Der er ikke noget nedværdigende i det.

At der så senere kommer nogen selvhøjtidelige personer der elsker at blive fornærmede på andres vegne og forandrer sproget er jeg ligeglad med.

Glistrup er en stor profet, han sagde at vi ville få store problemer med indvandringen fra mellemøsten og han fik ret.

Der er andre der kaldes profeter hvis profetier vi mangler bevis for.

Ja, jeg lærte også en del i skolen, som jeg ikke bruger mere. Men det er jo ikke alle, der udvikler sig.

Jeg kan ikke se, hvad det har med selvhøjtidelighed at gøre at respektere, at sorte frabeder sig at blive kaldt negre - primært fordi det er et racistisk udtryk - måske derfor du bruger det.

Og Glistrup har sikkert også i sin visdom forudset og håbet, at der ville være personer som dig, der gør jeres bedste for at grave grøfter - jeg sagde bevidst ikke uddybe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du sprang åbenbart over mit indlæg i nr. 193 i denne tråd.

Mht. til striden i mellemøsten, så tyder arkæologiske udgravninger på at krig og ødelæggelse altid har været en del af kulturen i dette område - også lang tid før jøde/kristendommens og islams opståen - ja man kan næsten sige siden Kain og Abels tid, så at tro, de fra den ene dag til den anden vil holde op med at bekrige hinanden, er noget utopisk. Jeg tager selvfølgelig afstand fra zionisternes fremfærd overfor palæstinenserne, som dog heller ikke selv er for gode, men varig fred mellem de 2 befolkningsgrupper varer sjældent længere, end til den næste raket fyres af eller bosættelse finder sted.

Hvis du på et tidspunkt finder på at forholde dig til mit indlæg, så skal jeg nok svare dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du på et tidspunkt finder på at forholde dig til mit indlæg, så skal jeg nok svare dig.

Jeg syntes måske dit indlæg var lidt forvirrende, så du er nødt til at uddybe præcist, hvad jeg skal forholde mig til, udover hvad jeg allerede har skrevet - og dit spørgsmål, om jeg er i familie med Glistrup, havde du vel ikke tænkt, som andet end en joke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes måske dit indlæg var lidt forvirrende, så du er nødt til at uddybe præcist, hvad jeg skal forholde mig til, udover hvad jeg allerede har skrevet - og dit spørgsmål, om jeg er i familie med Glistrup, havde du vel ikke tænkt, som andet end en joke?

Måske noget med at Glistrup var en marcipan gris :smile: , (humor kan forekomme) :wink: :wink: :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske noget med at Glistrup var en marcipan gris :smile: , (humor kan forekomme) :wink: :wink: :wink:

Nå på den måde - ja så er vi i familie, for jeg elsker også marcipan :P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå på den måde - ja så er vi i familie, for jeg elsker også marcipan :P  

Tænkte mere Jernsvin og Marcipangris :mrgreen: , men "back on subject" forstod heller ikke Vagn :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte mere Jernsvin og Marcipangris :mrgreen: , men "back on subject" forstod heller ikke Vagn :-/

Er der nogen som gør det ???? :-P :-P :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg lærte også en del i skolen, som jeg ikke bruger mere. Men det er jo ikke alle, der udvikler sig.

Jeg kan ikke se, hvad det har med selvhøjtidelighed at gøre at respektere, at sorte frabeder sig at blive kaldt negre - primært fordi det er et racistisk udtryk - måske derfor du bruger det.

Og Glistrup har sikkert også i sin visdom forudset og håbet, at der ville være personer som dig, der gør jeres bedste for at grave grøfter - jeg sagde bevidst ikke uddybe.

@ Vagn.

Beklager det forsinkede svar, jeg har været udrejst.

Hvad ordet muhamedaner angår kan du prøve at slå det op i diverse danske ordbøger, det er helt korrekt at bruge det. lige som neger.

Neger kommer af det latinske ord for sort, niger. Så det er helt fint at kalde en afrikaner sort , bare man ikke gør det på latin.

Glistrup forudsagde at vi ville få problemer med indvandringen af (vantro) personer fra mellemøsten.

Muhamedanere representerer i dag mellem tre og fire prosent af befolkningen; men næsten halvdelen af de indsatte i fængslerne, man har ansat fængselsimamer til en trediedel af befolkningen.

Ser man i pressen fylder muhamedanerne også utroligt meget.

Der er masser af problemer i Voldsmose og lignende steder, hvor ikke en gang politiet kan færdes frit.

Mogens Glistrups profetier er gået i opfyldelse.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mogens Glistrups profetier er gået i opfyldelse.

Ud over at han var et festligt indslag i dansk politik, og et kært lille fjols, så kan man næppe hævde at nogen af hans dommedagsprofetier kom til at holde stik. Men er man stærk nok i troen, så kan selv et lille bitte tegn pludseligt fremstilles som man har haft en åbenbaring. Det havde den kære Mogens også, resultatet var vist blot, at han kørte sig selv ned med 120 i timen, men det er vel i grunden også en fin præstation. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det argument kan du bruge den dag deres religion ikke konflikter med moral og etik hvad angår behandlingen af kvinder... (og øvrige sexuelle minoriteter)

Sålænge de - i DETTE land - praktiserer en religion der på alle måder er en fornærmelse mod kvinder i almindelighed og glædespiger i særdeleshed, så har de afskåret sig selv fra argumenter som moral og etik... og har således også afskåret sig selv fra enhver for for ligeberrettigelse hos mig og hos mange af mine dejlige kolleger

Den dag de smider deres kvindenedgørelse og deres kvindesyn og deres holdning til købesex og homosexualitet ud af vinduet - der kan vi snakke om det... indtil da - no fucking way!!

Ååååårh Jasmin..... Jeg elsker dig sq næsten ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ååååårh Jasmin..... Jeg elsker dig sq næsten ❤️

Kære Trine og Jasmin m.fl..

Har I overvejet hvad den fremherskende religion i Danmark (kristendommen) siger om homoseksualitet, glædespiger, kvindefrigørelse, abort osv.. i sin fundamentalistiske form?

Lad nu være med at lade fundamentalisterne være de repræsentative.

Men det er selvfølgelig fuldstændig op til jer at sige til og fra ifht hvem I vælger at modtage som gæster.

mvh

Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Hej hvordan kan det være at de fleste glædespiger ikke modtager mænd fra den arabiske verden ?

Hejsa

Gætter på mange af dem er for hårde og uden følese min erfaring fra den klub jeg arbejder ss

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Gætter på mange af dem er for hårde og uden følese min erfaring fra den klub jeg arbejder ss

Den kan vist forstås på 2 måder  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har I overvejet hvad den fremherskende religion i Danmark (kristendommen) siger om homoseksualitet, glædespiger, kvindefrigørelse, abort osv.. i sin fundamentalistiske form?

Lad nu være med at lade fundamentalisterne være de repræsentative.

Det tror jeg heller ikke, der er mange der gør med hensyn til kristendommen.

De kristne fundamentalister, der måtte være her i Danmark, fører en ret usynlig tilværelse. Blandt indvandrere er et derimod mit indtryk, at det er fundamentalisterne, der "råber" højest. Både i skrift og tale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot fordi de råber højest behøver de ikke at være ret mange. Der er ingen tvivl om at ekstremisterne får mere taletid end det store ikke-ekstremistiske flertal, det er nu en gang en bedre historie at dække et par hundrede fundamentalister der demonstrerer højlydt med provokerende budskaber, end at dække et par hundrede tusinde der ikke demonstrerer, men går på arbejde i stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot fordi de råber højest behøver de ikke at være ret mange.

Lige præcis. Men de relativt få, der råber højt, kommer altså til at tegne indvandrerne udadtil.

Udover at råbe højt bor de jo som oftest i bestemte områder og kan være med til på afgørende vis at sætte en dagsorden i deres kvarter. Jeg er begyndt at høre om deciderede sharia-områder. Skræmmende.

Var det ikke ved kommunevalget, at indvandrere på 2200 Nørrebro fik skræmt andre indvandrere fra at udøve deres demokratiske ret og gå hen og stemme, fordi demokrati i deres øjne ikke er foreneligt med Allahs lære?

Var det ikke i Nordsjælland, at højtråbende indvandrere fik afskaffet en boligforenings traditionelle juletræ?

Skræmmende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lige præcis. Men de relativt få, der råber højt, kommer altså til at tegne indvandrerne udadtil.

Udover at råbe højt bor de jo som oftest i bestemte områder og kan være med til på afgørende vis at sætte en dagsorden i deres kvarter. Jeg er begyndt at høre om deciderede sharia-områder. Skræmmende.

Var det ikke ved kommunevalget, at indvandrere på 2200 Nørrebro fik skræmt andre indvandrere fra at udøve deres demokratiske ret og gå hen og stemme, fordi demokrati i deres øjne ikke er foreneligt med Allahs lære?

Var det ikke i Nordsjælland, at højtråbende indvandrere fik afskaffet en boligforenings traditionelle juletræ?

Skræmmende.

Var det ikke Faderhuset, der skabte voldsom ballade til ingen verdens nytte på Jagtvej 69.

Er det ikke Jehovas Vidner der nægter blodtransfusioner og dermed sætter liv og lemmer på spil for dem selv og deres børn.

Hold nu op. Fundamentalisme findes inden for alle religioner og kristendom, og er i øvrigt afskyelig i alle former.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skræmmende.

Der er desværre en stor interesse fra ekstremisterne på begge sider i at lade modpartens ekstremisme tegne grupperingerne udadtil. Jo mere ekstremistisk man kan få fremstillet "modparten" jo mere mener man at kunne retfærdiggøre sin egen ekstremisme. Det er en ond spiral der desværre kører for fuld speed i øjeblikket, med en voldsom polarisering til følge.

Det er præcis derfor at det er så pokkers vigtigt at man hele tiden holder sig for øje at ekstremisterne er i mindretal, på begge fløje, og protesterer og argumenterer mod dem der forsøger at fremstille det anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er desværre en stor interesse fra ekstremisterne på begge sider i at lade modpartens ekstremisme tegne grupperingerne udadtil. Jo mere ekstremistisk man kan få fremstillet "modparten" jo mere mener man at kunne retfærdiggøre sin egen ekstremisme. Det er en ond spiral der desværre kører for fuld speed i øjeblikket, med en voldsom polarisering til følge.

Det er præcis derfor at det er så pokkers vigtigt at man hele tiden holder sig for øje at ekstremisterne er i mindretal, på begge fløje, og protesterer og argumenterer mod dem der forsøger at fremstille det anderledes.

Dog lidt tankevækkende at netop muslimer aldrig står frem og forbander ekstremisme i egne rækker......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Dog lidt tankevækkende at netop muslimer aldrig står frem og forbander ekstremisme i egne rækker......

Naser Khader, Abdul Wahid Pedersen og en masse andre gør det, men jeg tror bare ikke du vil se det. Det giver sig selv, at når ekstremister som regel er i stærkt mindretal, så er det fordi resten ikke bakker dem op.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Ekstremisterne kommer ikke på pige besøg....

Men de opdrager deres egne og andres børn/unge til et kvindefjendsk syn.

At pigerne ikke ønsker dem som gæst har sjældent noget meget hygiejne at gøre.... Faktisk er de meget pertentlige.

Men så længe de ser ned på kvinder og lever helt åbenlyst i et kvindeundertrykkende familie mønster ser jeg absolut ingen grund til at jeg eller andre skal have sex med dem.... Penge eller ej !

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det ikke Faderhuset, der skabte voldsom ballade til ingen verdens nytte på Jagtvej 69.

Er det ikke Jehovas Vidner der nægter blodtransfusioner og dermed sætter liv og lemmer på spil for dem selv og deres børn.

Hold nu op. Fundamentalisme findes inden for alle religioner og kristendom, og er i øvrigt afskyelig i alle former.

Hold nu selv op.

Jeg har da ikke benægtet, at der er fundamentalister "inden for alle religioner og kristendom". Det er slet ikke det, der var mit ærinde.

Jeg påpeger bare, at de fundamentalister, der er inden for kristendommen, ikke fylder noget i mediebilledet.

Det gør indvandrerfundamentalisterne derimod, og det i en sådan grad, at de kommer til at tegne indvandrerne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ekstremisterne kommer ikke på pige besøg....

Men de opdrager deres egne og andres børn/unge til et kvindefjendsk syn.

At pigerne ikke ønsker dem som gæst har sjældent noget meget hygiejne at gøre.... Faktisk er de meget pertentlige.

Men så længe de ser ned på kvinder og lever helt åbenlyst i et kvindeundertrykkende familie mønster ser jeg absolut ingen grund til at jeg eller andre skal have sex med dem.... Penge eller ej !

Trine

Det er ikke alle piger, som du siger, der har det på den måde:

Her er der da nogle stykker, der udtaler sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...