Hop til indhold
Københavner

Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange piger der ikke vil mødes med dem ?

Recommended Posts

X, nu synes jeg virkelig, at du er for langt ude. Jeg kan ikke tro, at du har læst om "deres fuldt ud tilriggede villatelt". Det kan vist kun være din egen tolkning, og den klæder dig ikke! Det er et godt initiativ

fra Helsingør Kommune, og det fortjener ikke at latterliggøres.

Ideen var at de skulle kunne bade i badedragt som andre kvinder, uden at der var mænd tilstede.

De kom og badede; men ændrede ikke på påklædningen.

Da er der jo ingen grund til at give dem specialordninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I min verden skulle deres egne kvinder servicere dem også blandt de prostituerede, når de danske kvinder ikke vil. Det er det man har sit lands kvinder til.

Hvor er deres egne medsøstre henne egentligt?

Jo de fleste af dem er selv skyld i det, men der burde være kvinder til dem også på købe-kvinde markedet.

Men de gider dem nok heller ikke er jeg bange for.

I tyrkiet har man statslige bordeller (genelev/kerhane) hvor pigerne skal have en licens, hvor man som udlænding ikke har adgang - man skal vise pas ved indgangen, hvor der står vagter. Her ender de kvinder, som er blevet smidt ud af deres mænd eller manden er død og de ikke har anden mulighed for at forsøge sig selv og deres børn. Men jeg tror nu heller ikke man skal regne med anden service end at man får lov at stikke den ind i en overvægtig kvinde med tøj på, pumpe løs til man kommer og så kan man godt pisse af igen, for den næste står allerede parat. Mange af pigerne bruger ikke kondom, men der er kontrol hver 14 dag og en smittet pige, bliver bortvist.

Jeg har også læst en beretning om en ung pige, der var blevet forført af sin ven. Familien havde så solgt hende til et bordel på den måde at hun skulle have 1/3, bordelllet 1/3 og familien dvs. faderen 1/3 af hendes indtægter. Vennen var dybt ulykkelig over dette, men kunne intet gøre og havde måttet gifte sig med en anden, selvom han stadig elskede pigen.

Ellers kommer der en stadig strøm til Tyrkiet af østeuropæiske og russiske kvinder - Tyrkiet har altså verdens 15 - 16. største økonomi, så de er bedre med økonomisk en mange østeuropæiske lande. Andre muslimske lande importerer også glædespiger i stor stil fra f.eks asien med løfte om bar- og rengøringsjob, men flere steder i f.eks Dubai, holdes kvinderne indespærrede til de har betalt en overpris + renter for flybilletten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX hav nu lidt respekt for kvinderne, uanset overbevisning og religion, det er måske sjovt, latterligt at se på med vores øjne, men der er en grund til at de er tildækket, jeg tror ikke de gør det for sjovt.

På FKK er vi i den anden ekstreme grøft, folk svømmer rundt 100% nøgne, både mænd og kvinder :D

Muhamedanske kvinder skal kun være tildækket når der er fremmede mænd der kan se dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muhamedanske kvinder skal kun være tildækket når der er fremmede mænd der kan se dem.

Ja, det er nok mest for at beskytte mændene  :wink:

Jeg var ellers i Marokko for ca. 30 år siden - her var det typisk at om eftermiddagen skulle alle på gaden - ikke så meget for at handle men, når der var trængsel, kunne de ligesom ikke "undgå" at komme lidt i nærkontakt med det modsatte køn  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener du om jeg må bede dem om at tage badebukserne af? Aner det faktisk ikke, men jeg synes sådan set, at kan de ikke finde ud af at vaske sig ordentligt, inden de går ind og dypper numsen i det vand vi andre svømmer rundt i - så har de efter min mening sådan set ikke noget at komme i svømmehallen efter.

Mht. om de må have underbukser på indenunder badebukserne, så har de et skilt i den svømmehal jeg oftest frekventerer om at det ikke er tilladt - men små børn skal have specielle blebukser på, hvis de skulle komme til at prutte, da det giver personalet en hel del arbejde med at jage folk op af bassinet og gøre det rent, mens det må lukkes i flere timer. 

Nu må du lige tørre søvnen af øjnene  :-P :

da rystede jeg godt nok på hovedet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Narj da. Men nogle folk tiltager sig bare en ret.

Jeg læste for ikke så længe siden, at Helsingør Kommune havde oprettet et (vistnok særligt) svømmetidspunkt for indvandrerkvinder for at lokke dem lidt hjemmefra.

Personalet havde måttet iagttage, at disse kvinder svømmede rundt i bassinet i deres fuldt ud tilriggede villatelt,

Og efter sigende skulle flere af dem have fået krisebehandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det generer mig ikke at muslimske kvinder har deres eget lille frirum hvor de kan være i fred kun dem. Fint med mig. Det irriterer mig bare at man som dansker samtidig skal høre på hvor fremmedfjendske og racistiske vi er.

Det sidste kan bestemt ikke undre mig, når jeg ser hvor mange der kan hidse sig op over nogle kvinder i et svømmebad, taler om villatelte etc.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg

Link til indlæg

I tyrkiet har man statslige bordeller (genelev/kerhane) hvor pigerne skal have en licens, hvor man som udlænding ikke har adgang - man skal vise pas ved indgangen, hvor der står vagter. Her ender de kvinder, som er blevet smidt ud af deres mænd eller manden er død og de ikke har anden mulighed for at forsøge sig selv og deres børn. Men jeg tror nu heller ikke man skal regne med anden service end at man får lov at stikke den ind i en overvægtig kvinde med tøj på, pumpe løs til man kommer og så kan man godt pisse af igen, for den næste står allerede parat. Mange af pigerne bruger ikke kondom, men der er kontrol hver 14 dag og en smittet pige, bliver bortvist.

Jeg har også læst en beretning om en ung pige, der var blevet forført af sin ven. Familien havde så solgt hende til et bordel på den måde at hun skulle have 1/3, bordelllet 1/3 og familien dvs. faderen 1/3 af hendes indtægter. Vennen var dybt ulykkelig over dette, men kunne intet gøre og havde måttet gifte sig med en anden, selvom han stadig elskede pigen.

Ellers kommer der en stadig strøm til Tyrkiet af østeuropæiske og russiske kvinder - Tyrkiet har altså verdens 15 - 16. største økonomi, så de er bedre med økonomisk en mange østeuropæiske lande. Andre muslimske lande importerer også glædespiger i stor stil fra f.eks asien med løfte om bar- og rengøringsjob, men flere steder i f.eks Dubai, holdes kvinderne indespærrede til de har betalt en overpris + renter for flybilletten.

Har du nogle links til kilder der yderligere kan belyse de informationer du kommer med her ?

Særligt info om de statslige bordeller kan være interessante , men også om den unge pige.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX hav nu lidt respekt for kvinderne, uanset overbevisning og religion, det er måske sjovt, latterligt at se på med vores øjne, men der er en grund til at de er tildækket.

Det har jeg bestemt også, det tror jeg ikke, der er mange herinde, der er i tvivl om.

Men min respekt blegner nu en del, når nogen begynder at lave egne spilleregler, mens vi andre må følge de foreskrevne.

Ja, der er en grund til, at de er tildækket. Det er fordi (mændene i) deres kultur påbyder dem det. Men det burde vel nøgternt set ikke have noget med almindelige hygiejneregler i vore svømmehaller at gøre?

At Fickenstein straks benytter lejligheden til at trække racismekortet, er jeg ikke det mindste forundret over.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du nogle links til kilder der yderligere kan belyse de informationer du kommer med her ?

Særligt info om de statslige bordeller kan være interessante , men også om den unge pige.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Jeg mener engang at have set navnet på disse steder i Tyrkiet oversat til "General Houses". Du kan evt. prøve at google dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan det med at blive inviteret ind i en kvindens allermest intime univers på ingen måde sammenlignes med køb af en liter letmælk i Netto.  Selvom der er penge involveret bliver man stadig inviteret, underforstået man kan på ingen måde kræve, at blot fordi man har penge, så har man krav på en oplevelse.

Det betyder ligeledes at man som kunde skal have dyb respekt for kvinden samt anerkende at leggene sker på kvindens betingelser. Og.......det gælder faktisk også, selvom man på hjemturen sidder og dunker hovedet ned i rattet  Det er nok ikke nogen større hemmelighed, at den manglende accept af kvinden samt spilleregler er den væsentligste årsag til, at en del kvinder fravælger med den store le.   Man skal ligeledes være opmærksom på, at blot fordi man er "dansker", så skal man stadig kunne opfylde nævnte krav, og mig bekendt siger kvinderne også nej til mange af disse, såfremt deres intuition fortæller dem, at det kniber med respekten.

Og......sådan bør det også være. Denne branche handler ikke om, at give alle en chance, men derimod om at beskytte sig selv mest muligt imod diverse former for overgreb og dis respekt.  Jeg tør ikke sætte tal på, men en dårlig oplevelse med en kunde kan slet slet ikke opvejes af en god. De dårlige oplevelser sætter sig, at det er ikke bare noget en kvinde glemmer, og hurtigt kommer over ved at sige "Jamen de langt de fleste oplevelser er jo gode".

Selvom man tager vinkelen, at både mændene og kvinderne sagtens kan skelne sex og kærlighed af, så skal man ikke tro, at man derved bliver ufølsom. Det skønne univers man kan være heldig at blive inviteret ind i, er stadig meget intimt og meget  helligt/følsomt for kvinderne. 

Køb af seksuelle oplevelser er således ikke forbeholdt alle og enhver, men særligt udvalgte, og udvælgelse sker 100% kvinderne betingelser. At man så desværre kan finde eksempler på, at ikke alle kvinder praktisere dette, beviser faktisk at sådan skal og bør det være, for hvis dette ikke er på plads, så er det netop, at man senere kan læse i medier, at den og den kvinde med et tidligere virke i branchen er blevet følelsesmæssigt skadet i en grad der er til at få øje på.

Hmmm... prostitutionsbranchen kæmper jo ellers en lang og sej kamp for at blive anerkendt på linje med andre erhverv. En sådan sidestilling er så på godt og ondt. Jeg siger ikke, at pigerne skal lukke hvem som helst ind. Selvfølgelig skal man som mandlig kunde opføre sig ordentligt og respektfuld over for pigerne. Det ved de fleste her nok også giver den bedste oplevelse.

Problemet er, hvis man bliver udelukket på forhånd, kun fordi man tilhører bestemte grupper, det være sig etniske, samfundsmæssige eller andre. Loven er ganske klar på dette punkt: Man må ikke forskelsbehandle på baggrund af religion, politisk tilhørsforhold, etnisk oprindelse osv. Det samme gælder jo for eksempel diskotek, hvor der har været kørt retssager. Der er nogle, der har forsøgt at nægte adgang til f.eks. indvandrere, men de er efterfølgende blevet dømt for dette. Men de må gerne udelukke enkeltpersoner, fordi de er for fulde, virker truende, har lavet ballade før, osv. Denne ret har pigerne selvfølgelig også. Her kan så komme andre faktorer i spil, som f.eks. dårlig hygienje. Men det skal være en individuel bedømmelse. Der kan jo også sagtens være danske mænd, der bliver afvist af nøjagtig de samme grunde. Det er ikke alle vores landsmænd, der er engle. Det er nu nok tvivlsomt, om der nogensinde ville komme en retssag ud af, at en glædespige afviser nogen. Prøv bare at forestille jer retsagen... ;)

I praksis vil jeg lade det fuldstændig op til pigerne at håndtere dette, og jeg kan også sagtens forstå, at nogen gør som de gør. Det er i forvejen dem selv, der på alle punkter skal leve med konsekvenserne af deres til- og fravalg. Men når det gælder opfattelsen af og måden man omtaler andre mennesker, bør der moralsk set gælde fuldstændig de samme normer, som i resten af samfundet. Husk at uanset, om vi snakker fremmedartede klædedragter eller støjende unge mænd i byen, så er det jo dem, der skiller sig mest ud, man lægger mest mærke til, også i medierne. Alle dem, der lever stille og roligt, går på arbejde osv., dem hører man ikke så meget om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er en af dem der absolut ikke vil have danskere af anden etnisk herkomst inden for dørene... 

en ting er at jeg overhovedet ikke tænder på dem... det får være... jeg synes simpelthen ikke de er spor lækre og deres menu gør som oftest at de har en helt særlig lugt jeg finder ubehagelig.. gælder også for rene afrikanere (ikke mulatter) - jeg synes simpelhen ikke de er tiltrækkende... 

men den afgørende faktor er at jeg har snakket med 14 forskellige glædespiger om det her... og jeg har lært af deres fejl... jeg skal ikke pludselig risikere en mand der tror han kan tage hvad jeg ikke vil give ham, som ikke respekterer mig som udgangspunkt, som tror han er noget FORDI han er en mand og derfor behandler mig som om han skulle være bedre end mig... som gør mig fortræd, som stjæler mine penge, som udsætter mig for efterfølgende chikane..... og meget andet... 

alt sammen noget min "research" bragte for dagen da jeg spurgte mig for hos søde kolleger.... ikke om jeg vil røre "perler" og somaliere med en ildtang... om de så tilbød mig 10 gange prisen

dertil kommer alle de religiøse faktorer.... jeg modtager ikke mænd der går ind for en religion der i praksis er undertrykkende for kvinder... 

Så jeg nøjes med at modtage skønne, dejlige, varme, sexede danske mænd af dansk herkomst....  det er bedst for alle parter og alles nydelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sidste kan bestemt ikke undre mig, når jeg ser hvor mange der kan hidse sig op over nogle kvinder i et svømmebad, taler om villatelte etc.

Vagn, mener du at almindelige hygiejne regler ikke bør gælde for andre end etniske danskere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke at det er brugen af ordet "villatelte" der er problemet?

Men iøvrigt, hvis kvindernes tøj er rent, og de har vasket sig inden de går i bassinet, er der vel næppe hygiejneproblemer ved det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vagn, mener du at almindelige hygiejne regler ikke bør gælde for andre end etniske danskere?

Der er grænser for hvad jeg gider svare på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er grænser for hvad jeg gider svare på.

Enten er du meget arrogant eller også tilhører du selv en af de typer der ikke gider vaske sig ordentligt i svømmehallen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... Men iøvrigt, hvis kvindernes tøj er rent, og de har vasket sig inden de går i bassinet .....

Sprøgsmålet er så, om kvindernes adfærd på dette punkt er anderledes end mændenes? Af gode grunde har jeg ingen anelse om det.

Men måske betragtes vi etniske danskere i virkeligheden som mere uhygiejniske, siden vi partout skal af med tøjet for at brusebade, inden vi slippes løs i bassinet - vel at mærke med autoriseret badetøj?

Gad vide, hvad der ville ske, hvis jeg ville springe i baljen med mine cowboybukser?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sprøgsmålet er så, om kvindernes adfærd på dette punkt er anderledes end mændenes? Af gode grunde har jeg ingen anelse om det.

Men måske betragtes vi etniske danskere i virkeligheden som mere uhygiejniske, siden vi partout skal af med tøjet for at brusebade, inden vi slippes løs i bassinet - vel at mærke med autoriseret badetøj?

Gad vide, hvad der ville ske, hvis jeg ville springe i baljen med mine cowboybukser?

Det ville der ikke ske noget ved, ligesom der heller ikke sker noget med de mange, især yngre mænd, der bader i knælange gevanter - selvom det som regel er de samme typer, der heller ikke vasker sig ordentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sagen er vist meget enkelt den at arabiske mænd FORAGTER kvinder der sælger sex. Derfor deres dårlige opførsel. Men de vil alligevel godt have pikken dyppet. Det hedder dobbeltmoral.

Sejer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor mange muslimske/arabiske mænd taler vi egentligt om? Procentuel del. Af dem der besøger de prostituerede.

Der er jo ikke nogen tvivl om at de er pt de værste i samfundet hvad angår behandling af kvinder og specielt danske kvinder, men HVOR udbredt er det vil i tro?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fordomme og generalisering om prostitution. Føj for den.

Fordomme og generalisering om fremmede. ????

Dobbeltmoral ????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor mange muslimske/arabiske mænd taler vi egentligt om? Procentuel del. Af dem der besøger de prostituerede.

Der er jo ikke nogen tvivl om at de er pt de værste i samfundet hvad angår behandling af kvinder og specielt danske kvinder, men HVOR udbredt er det vil i tro?

Det er nok svært at sige.

Men måske kan vi af pigerne herinde få en indikation af, hvor mange fremmede de er i kontakt med i forhold til det danske element.

Der må dog nok også en anden ubekendt med i ligningen: Geografien.

Der vil være en forskel på, hvor mange fremmede en pige i Bøsserup i Odsherred ser i forhold til en pige, der opererer i 2200 N.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enten er du meget arrogant eller også tilhører du selv en af de typer der ikke gider vaske sig ordentligt i svømmehallen.

Det er ikke nødvendigt at være arrogant for ikke at gide svare på den slags.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok svært at sige.

Men måske kan vi af pigerne herinde få en indikation af, hvor mange fremmede de er i kontakt med i forhold til det danske element.

Der må dog nok også en anden ubekendt med i ligningen: Geografien.

Der vil være en forskel på, hvor mange fremmede en pige i Bøsserup i Odsherred ser i forhold til en pige, der opererer i 2200 N.

Det er også ift dem der rent faktisk kommer. Procenterne er nok ens i hele landet, ift dårlige oplevelser. Det er dog rent gætværk. Men dem der besøger kvinderne, er nok de samme i hele landet angår typer og mentalitet. De fleste af dem er sgu ret ens hvad dominansadfærd og opfattelse af danske kvinder angår desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...