Københavner 59 Skrevet 27. Februar, 2014 Hej hvordan kan det være at de fleste glædespiger ikke modtager mænd fra den arabiske verden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Februar, 2014 Vel primært fordi der er langt at køre, hvis man bor i den arabiske verden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 27. Februar, 2014 (edited) Vel primært fordi der er langt at køre, hvis man bor i den arabiske verden Nu står der "modtager mænd" og ikke "opsøger mænd" fra den arabiske verden i trådstarters indlæg, hvorfor din tilsigtede pointe måske ikke er helt så velanbragt, som du gik og troede... Redigeret 27. Februar, 2014 af ThorsHammer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg besøgte en pige i aftes, som sagde, at hun ikke tog imod tyrkiske mænd, fordi dem hun havde været sammen med allesammen var "som dyr" i sengen. Selvfølgelig kan man ikke generalisere om alle tyrkiske mænd, men jeg læste engang om en ung tyrkisk fraskilt kvinde, som sagde det samme. Og arabiske mænd har vel generelt ikke meget respekt for kvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHH Skrevet 27. Februar, 2014 Der er også mange som ikke tænder på svært overvægtige, syntes det er helt fair at pigerne giver udtryk for hvem de vil have som kunder, gør man det mod sin vilje og ikke er tro mod sig selv, så er det jo ligesom et overgreb på en selv,mht araber mænd ku jeg forestille mig at "nogle" ikke altid opfører lige pænt over for kvinder og her generalisere jeg ikke da jeg godt ved at man ikke kan skære alle over en kam 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Februar, 2014 Denne debat af være oppe flere gange før, prøv at kigge i arkivet. Men primært fordi pigerne har haft dårlige erfaringer/oplevelser med disse mænd, det siger vel sig selv at pigerne ikke ønsker en gentagelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg husker ikke hvilken af pigerne det er, men der en af dem der i sin profil skriver noget i stil med. Jeg modtager ikke mænd fra etniskelande eller andre steder hvor kvinder blir undertrykte jeg modtager ikke mænd der ikke ved hvordan man behandler og opføre sig i selvskab med en kvinde, noget i den stil. Hvilket vel må siges at være absolut i orden og hovedet på sømmet, læg der til at en del af pigerne har haft mindre heldige oplevelser med især arabiske mænd. Pointen må vel være at hvis vi behandler pigerne som vi gerne selv vil behandles så er vejen til en go oplevelse og et fast bekendtskab muligvis lagt :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Februar, 2014 Nu står der "modtager mænd" og ikke "opsøger mænd" fra den arabiske verden i trådstarters indlæg, hvorfor din tilsigtede pointe måske ikke er helt så velanbragt, som du gik og troede... Med lidt god vilje, og med en bevidst humoristisk tilgang, kan det at modtage mænd vel godt tolkes som at få besøg af mænd fra........ Nå, men om ikke andet, så må jeg selv nøjedes med at synes den var lidt sjov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg tror som sådan ikke at der er noget galt med arabiske mænd eller andre ikke-skandinaver . Men jeg tror der er noget galt med den fortolkning mange arabiske mænd-(IKKE ALLE) har omkring behandling af kvinder og ligestillingen heraf . De gange hvor jeg har snakket med pigerne omkring dette, er det netop, at mange af de arabiske mænd ,(og igen, IKKE ALLE ), har et ganske anderledes og vel til tider også respektløs syn på kvinderne. Jeg synes det er synd, men kan også godt forstå pigerne, ud fra det jeg er blevet fortalt af pigerne, men det kan jo først ses/mærkes når de er kommet indenfor døren Selv har jeg oplevet at ikke-skandinaver er blevet afvist, med grunden at der ikke var nogle ledige tider, da jeg så spørger om der er gang i butikken , så har pigen sagt nej, lige idag er der meget stille ..........jamen du har jo lige sagt at "alt er optaget", hvortil pigen svarede, at det var rigtigt nok, men vi vil helst ikke betjene dem hvis vi kan undgå det De kan være meget grove både fysisk men i særdeleshed også sprogligt. Jeg kender flere arabere og gutter fra andre etniske kulturer, og jeg må sige at som chef for dem er det nogle fantastiske drenge, de fleste af dem, men jeg har prøvet at bede dem om at udfører arbejde for en kvindelig mellemleder, så mister de pludselig respektten temmelig hurtigt, jeg har endda oplevet at de har sagt op af selv samme grund. Personligt har jeg ikke det fjerneste imod andre kulturer. Blot Dråbens opfattelse af kulturelle forskelligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg kender flere arabere og gutter fra andre etniske kulturer, og jeg må sige at som chef for dem er det nogle fantastiske drenge, de fleste af dem, men jeg har prøvet at bede dem om at udfører arbejde for en kvindelig mellemleder, så mister de pludselig respektten temmelig hurtigt, jeg har endda oplevet at de har sagt op af selv samme grund. Dette er netop sagens kerne! De/nogle har et nedladende kvindesyn (måske religionsbestemt) selv om de er født og opvokset i Dannevang... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg besøgte en meget storbarmet kvindelig domina i Hamburg, som også har arbejdet i Danmark http://www.modelle-hamburg.de/dominas.html?data[meta_id]=4836 - da jeg fortalte hende at danske glædespiger nødigt modtog tyrkiske og arabiske mænd, blev hun noget forbavset og sagde: "Men det er jo dem der har pengene". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Februar, 2014 (edited) sagde: "Men det er jo dem der har pengene". Betaler de skat så ? Så må pigerne gøre op med, om de vil have pengene og får dårlige oplevelser, penge er ikke alt, men rart at have Redigeret 27. Februar, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. Februar, 2014 (edited) En pige der arbejdede på flatrate klubber i Tyskland, fortalte mig at de "hadede" arabiske mænd fordi de var grove. Hygiegnen kan også være en faktor, rigtig mange gange har jeg set dem gå i bad med underbukser på. Under et besøg hos Absolut- girls i Hamburg, kom der to kurdere på besøg. I samme øjeblik de kom ind af døren sagde en af pigerne " åh nej" og stemningen dalede øjeblikkeligt. Pigerne forsøgte at være optaget så nogle andre måtte tage sig af de nye gæster. Redigeret 27. Februar, 2014 af gungner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 27. Februar, 2014 Hygiegnen kan også være en faktor, rigtig mange gange har jeg set dem gå i bad med underbukser på. Ja, det har jeg også oplevet engang i svømmehallen, hvor jeg bad 2 unge drenge af anden etnisk herkomst om at tage badebukserne af under bruseren - så havde de gudhjælpemig underbukser på indenunder - da rystede jeg godt nok på hovedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Februar, 2014 Ja, det har jeg også oplevet engang i svømmehallen, hvor jeg bad 2 unge drenge af anden etnisk herkomst om at tage badebukserne af under bruseren - så havde de gudhjælpemig underbukser på indenunder - da rystede jeg godt nok på hovedet De burde simpelthen hældes ud af svømmehallen for de numre. Mon de skammer sig over, at der er blevet snittet noget af fluefangeren? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Februar, 2014 Ja, det har jeg også oplevet engang i svømmehallen, hvor jeg bad 2 unge drenge af anden etnisk herkomst om at tage badebukserne af under bruseren - så havde de gudhjælpemig underbukser på indenunder - da rystede jeg godt nok på hovedet jamen bad du dem om at tage underbukserne af også måske har de mere inden under Ja det fatter man jo ikke... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. Februar, 2014 Hvor er pigerne henne i denne tråd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7055 Skrevet 27. Februar, 2014 Ja, det har jeg også oplevet engang i svømmehallen, hvor jeg bad 2 unge drenge af anden etnisk herkomst om at tage badebukserne af under bruseren - så havde de gudhjælpemig underbukser på indenunder - da rystede jeg godt nok på hovedet I vores lokale svømmehal har jeg også bemærket dette under bruseren i baderummet - så det med renlighed nede ved "lillebror og familie juveler", er nok tvivlsom. - - men nu skal jeg fortælle dig om noget som jeg jævnligt oplever i samme omklædningsrum hvor der også en sauna med glasdør !! denne sauna benyttes af mange af de mandlige gæster i svømmehallen, og jeg synes vi her i Danmark har en meget afslappet nøgenkultur også mellem mænd - gud være lovet - jeg mener også det er mentalt sund at se, at vi alle også dernede er meget forskellige. - - og nu kommer så det rablende gale : på et tidspunkt for længe siden, ser jeg en dag noget gennem glasdøren, hvor jeg "faktisk" troede jeg selv var blevet "rablende gal" i mine øjne . Blandt de nøgne danskere (mænd) sad der en af anden etnisk herkomst med hovedbeklædning og en heldragt i tykkelse næsten som vinter kedeldragter samt strømper!!!! - da alle de danske mænd var gået, gik jeg ind og spurgte om det ikke var ulideligt varmt ???? - næ det syntes han ikke - jeg kunne se at sveden drev ned ad ansigtet!!! - hvor ligger nydelsen egentligt??? - og efterfølgende har jeg set ham mange gange og stadig forundret når jeg spørger om det er ikke er ulideligt - det synes han ikke - det er muligt jeg er meeeeeeeget dum; men jeg forstår slet ikke det kan lade sig gøre - for saunaen har jo den høje temperatur som en sauna nu skal have. Hilsen Nyder livet - og er det i saunaen jeg nyder livet så er jeg nøgen for ellers frygter jeg for et hedeslag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Februar, 2014 Hvor er pigerne henne i denne tråd? Nogler har været der i en anden tråd med samme emne: Og der er sikkert andre tråde, hvis man leder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 27. Februar, 2014 Betaler de skat så ? Så må pigerne gøre op med, om de vil have pengene og får dårlige oplevelser, penge er ikke alt, men rart at have :0) Apropros anden dialogstreng omkring forholdet mellem pris/kvalitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Februar, 2014 Blandt de nøgne danskere (mænd) sad der en af anden etnisk herkomst med hovedbeklædning og en heldragt i tykkelse næsten som vinter kedeldragter samt strømper!!!! ..... jeg forstår slet ikke det kan lade sig gøre - for saunaen har jo den høje temperatur som en sauna nu skal have. Det er bare en inder, der træner til klimaforandringen i sit hjemland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
katja 47 Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg har også valgt dem fra. Har dog lige et par enkle meget søde undtagelser der besøger mig. Min grund er... Prutten om prisen. Behandling af os kvinder, de er useriøse, grove i munden. Så meget af det i skriver er helt rigtigt.. Og husk ikke alle er sådan. Men dog en del, desværre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 27. Februar, 2014 I vores lokale svømmehal har jeg også bemærket dette under bruseren i baderummet - så det med renlighed nede ved "lillebror og familie juveler", er nok tvivlsom. - - men nu skal jeg fortælle dig om noget som jeg jævnligt oplever i samme omklædningsrum hvor der også en sauna med glasdør !! denne sauna benyttes af mange af de mandlige gæster i svømmehallen, og jeg synes vi her i Danmark har en meget afslappet nøgenkultur også mellem mænd - gud være lovet - jeg mener også det er mentalt sund at se, at vi alle også dernede er meget forskellige. - - og nu kommer så det rablende gale : på et tidspunkt for længe siden, ser jeg en dag noget gennem glasdøren, hvor jeg "faktisk" troede jeg selv var blevet "rablende gal" i mine øjne . Blandt de nøgne danskere (mænd) sad der en af anden etnisk herkomst med hovedbeklædning og en heldragt i tykkelse næsten som vinter kedeldragter samt strømper!!!! - da alle de danske mænd var gået, gik jeg ind og spurgte om det ikke var ulideligt varmt ???? - næ det syntes han ikke - jeg kunne se at sveden drev ned ad ansigtet!!! - hvor ligger nydelsen egentligt??? - og efterfølgende har jeg set ham mange gange og stadig forundret når jeg spørger om det er ikke er ulideligt - det synes han ikke - det er muligt jeg er meeeeeeeget dum; men jeg forstår slet ikke det kan lade sig gøre - for saunaen har jo den høje temperatur som en sauna nu skal have. Hilsen Nyder livet - og er det i saunaen jeg nyder livet så er jeg nøgen for ellers frygter jeg for et hedeslag Rent faktisk er det vel nærmest omvendt med tøj på i Saunaen, når temperaturen er over kroppens 37 grader vil tøj jo virke som isolering mod varmen, dvs at det er køligere med tøj på (i begyndelsen ihvertfald) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7055 Skrevet 27. Februar, 2014 Det er bare en inder, der træner til klimaforandringen i sit hjemland. - tja - måske; men det er altså et spøjs syn, at der blandt nøgne danske "blegnæb", sidder en der fryser!!! - for det er altså ikke bare noget meget TYNDT tøj han har på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7055 Skrevet 27. Februar, 2014 Rent faktisk er det vel nærmest omvendt med tøj på i Saunaen, når temperaturen er over kroppens 37 grader vil tøj jo virke som isolering mod varmen, dvs at det er køligere med tøj på (i begyndelsen ihvertfald) - - jamen han nyder det tilsyneladende, for det mange gange over lang tid jeg har set ham - og det er altså ½ - 1 time !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg