Fisken16 147 Skrevet 13. September, 2024 https://annoncelight.dk/showad/396621 Jeg har i dag besøgt thaipigen Iris i thisted, hun er rigtig sød og giver en fantastisk fast massage hvor alt på kroppen bliver behandlet, det virker som om hun ved hvad hun gør. Jeg havde fornøjelsen af hende i 90 minutter, så der blev også god tid til en dejlig gang sex, hvor jeg fik alt hvad jeg kunne ønske mig, lige fra et godt blow, hvor bollerne også fik en tur, til at prøve hendes dejlige velsmagende lyserøde fisse, som er så stram at der er modstand selv for en lille pik som min. Jeg vil faktisk sige at der er tale om at hun yder GFE på højt plan med hendes venlighed og naturlige køs som hun ikke er nærig med. En af de bedste thaipiger jeg har prøvet i lang tid. - bliver helt sikker gentaget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 344 Skrevet 13. September, 2024 Plejer at være godt hos Sirada… Er Iris en nogenlunde slank pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 147 Skrevet 13. September, 2024 Luxuria skrev, 1 time siden: Plejer at være godt hos Sirada… Er Iris en nogenlunde slank pige? Jeg vil ikke kalde hende slank, men hun er slet ikke fed, bare en lille smule buttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg