Hop til indhold

Penis and testicles yoga Hjørring

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/391904 Jeg besøgte denne søde kvinde for noget tid siden og troede egentlig, jeg havde lavet en anmeldelse som man jo bør gøre i broderskabets navn ;-.) Korrespondancen gik nemt og jeg fik adressen til en vej med rækkehuse og fælles p-plads. Det er ok diskret fordi naboerne kan ikke se, om du går hen til døren eller videre ud af en gang, der fører til vejen. En lille dame lukkede op, meget sød og venlig og man blev vist til rummet, afregnede og smed tøjet. Hun beskriver selv seancen i annoncen og hun har alt tøj på, så der er ikke mulighed for at røre eller andet og der bliver heller ikke lagt op til det. Jeg fik desværre ikke den vildt store udløsning af det, da jeg stod i “malkestilling” til sidst, så denne form for massage var ikke lige mig. Men sød, sød dame, der ikke lægger op til noget, heller ikke af udseende, og al tiden blev brugt. Og 600 kr. for en time med massage og nosse/pik-nuller er da heller ikke meget…

Skrevet

600 for at få nullert og maseret trolden er da en ok pris for lidt wellness.

Hvordan ser hun ud?

Skrevet
  • Author
Randersmand skrev, for 15 timer siden:

600 for at få nullert og maseret trolden er da en ok pris for lidt wellness.

Hvordan ser hun ud?

Hun er en lille lidt tyk kvinde, men ikke “dullet op” til noget frækt. Det er udelukkende at modtage og hun er fuldt påklædt under seancen…

Skrevet
Titommeren skrev, for 7 timer siden:

Hun er en lille lidt tyk kvinde, men ikke “dullet op” til noget frækt. Det er udelukkende at modtage og hun er fuldt påklædt under seancen…

Det er også helt fair til den pris. Er det så med afstutning?

Skrevet
  • Author
Randersmand skrev, for 3 timer siden:

Det er også helt fair til den pris. Er det så med afstutning?

Ja du bliver “malket” mens du står på alle fire. Se at komme afsted og del din oplevelse her i tråden :-)

Skrevet
Titommeren skrev, for 17 timer siden:

Ja du bliver “malket” mens du står på alle fire. Se at komme afsted og del din oplevelse her i tråden :-)

Skal man står på alle fire? Det syns jeg ikke er særlig sexet

Skrevet
  • Author
Randersmand skrev, for 6 timer siden:

Skal man står på alle fire? Det syns jeg ikke er særlig sexet

Det er jo egentlig også den konklusion jeg har i start af tråden…

• 2 weeks later...
Skrevet
Titommeren skrev, den 13.9.2024 at 09:43:

https://annoncelight.dk/showad/391904 Jeg besøgte denne søde kvinde for noget tid siden og troede egentlig, jeg havde lavet en anmeldelse som man jo bør gøre i broderskabets navn ;-.) Korrespondancen gik nemt og jeg fik adressen til en vej med rækkehuse og fælles p-plads. Det er ok diskret fordi naboerne kan ikke se, om du går hen til døren eller videre ud af en gang, der fører til vejen. En lille dame lukkede op, meget sød og venlig og man blev vist til rummet, afregnede og smed tøjet. Hun beskriver selv seancen i annoncen og hun har alt tøj på, så der er ikke mulighed for at røre eller andet og der bliver heller ikke lagt op til det. Jeg fik desværre ikke den vildt store udløsning af det, da jeg stod i “malkestilling” til sidst, så denne form for massage var ikke lige mig. Men sød, sød dame, der ikke lægger op til noget, heller ikke af udseende, og al tiden blev brugt. Og 600 kr. for en time med massage og nosse/pik-nuller er da heller ikke meget…

Øv. Hendes anonce er væk. Ved du om hun har fået en ny?

• 1 month later...
Skrevet
Titommeren skrev, den 13.9.2024 at 09:43:

Har været forbi. Kørte 45 minutter og blev brændt af. Hun er totalt useriøs.

Min anbefaling er at blive langt væk

• 3 months later...
Skrevet
Dengladenordjyde skrev, den 27.9.2024 at 06:39:

Service og pris passer god sammen.

Hvor lang tid synes du er passende? Har tænkt mig at prøve. Der er halv pris i forhold til http://Episkm.com, hvor jeg slet ikke synes det er 1200 kr værd for knap en time.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.