Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/404361 Skrev på telefonnummeret med taletidskort og fik hurtig accept på massage og full pack i en time for en tusse. Det var sgu et godt tilbud, så jeg spurtede ud i bilen og kørte til Hadsund. Jeg fik opgivet forkert adresse og stod og ringede på midt på en befærdet gågade. Jeg var dog tvivlende da den nu desværre stoppede Nina hørte til på denne adresse og jeg havde læst herinde om en klinik skråt overfor, så jeg dappede derover og blev varmt taget imod af en ældre, men smuk thaikvinde. Vi afregnede og så kom der en yngre thai ind, meget pæn men ikke slank som på billeder. Jeg tror nok, det kan være hende på billederne, men så er det nogle kilo siden. Hun var meget tatoveret på ryggen og havde pænt store bryster. Hun gik i gang med massage af middel karakter og jeg kunne mærke, at det gad hun ikke rigtigt. Der gik heller ikke lang tid, før jeg skulle vende mig om og hun smed tøjet og gik i gang med et skønt, vådt blowjob uden kondom med nosseslik og det hele. Det var helt sikkert godkendt. Hun krøb længere op efter blowjob, kyssede min krop og legede med min stive pik omkring fissen og så tog hun fat i den og kørte den forsigtigt op i fissen uden kondom. Det var jo egentlig ikke så godt, da jeg er bange for at få en sygdom, men når man ligger der og er godt liderlig tænker jeg desværre ikke så langt. Hun red pikken i et skønt tempo og sådan en våd, stram thaifisse kunne jeg ikke holde til ret længe, slet ikke uden kondom, så jeg sprøjtede ladningen dybt op i hende. Skønt og frækt men så var festen også slut. Jeg var ude efter en lille halv time. Behandlingen var fin, selvom det ikke blev til meget massage og jeg kun fik den halve time.Men alt i alt var det sgu godt og prisen er jo ok i forhold til det jeg fik. Så MÅSKE et genbesøg…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt forvirret. Var det klinikken på linket du besøgte, eller en "skråt overfor", som du "havde læst om herinde"?

Hvis det ikke er dit link, har du så kontaktoplysninger på stedet, eller link til hvor du læste om det?

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personen jeg skrev med havde opgivet forkert adresse, hvor jeg stod og ringede på først. Da der ikke var liv der gik jeg over til den klinik skråt overfor, hvor jeg blev taget imod. Jeg kan ikke forklare hvorfor de havde opgivet den forkerte adresse først. Håber det giver mening nu…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fredag 13. september  var det min tur til at besøge klinikken i Hadsund. Som Titommer så rigtigt skriver fik jeg først en adresse på venstre side af gaden, men der var spindelvæv henover døren selvom der var thai-skilte i vinduet. Men lidt længere oppe af gaden til højre var den rigtige butik. Jeg blev modtaget af den smukke thai-værtinde og den unge thai pige og det er hende der er foto af på AL (tatoo passer med foto). Jeg fik stort set samme behandling som Titommer, lækkert blow og lækkert sex og sprøjt i fissen. Sød thai pige der også kysser lidt. Klinikken er flot og vist nyindrettet, så der er fuld anbefaling herfra. Lidt nede af gaden kunne jeg svale mig i en øl på den itaienske cafe Piccolino.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...