Slowman 1272 Skrevet 12. September, 2024 https://annoncelight.dk/showad/368961 Om det er pigen på billederne ????? , men Priya er en dejlig, lidt buttet, men fast pige. Fin kommunikation og man bliver godt modtaget i ok lokaler - lidt sjovt, men uproblematisk, går man gennem badeværelse ind til hyggerummet, som er fint og dejligt med rigtig massagebriks, så man ikke bliver øm i nakken når man ligge på maven. Jeg havde bedt om en lille pakke, 40 min massage & hj kr. 500,- men det er da den bedste pakke jeg nogensinde har fået til den pris uden at gå i detaljer, mere end forventet. Dejlig massage, hyggelig stemning og meget dejligt håndarbejde. Hvis det er standard, så er det meget fornemt. Måske fik jeg lidt særbehandling fordi Priya var imponeret over at jeg kørte tværs over fyn for at møde hende. Jeg ved det ikke, men det bliver ikke sidste gang, jeg tager den tur, både køreturen og hyggeturen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 13. September, 2024 Priya er bare en ener. Har besøgt hende en del gange og hun skuffer aldrig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gregersen 1 Skrevet 16. September, 2024 Har lige besøgt Priya. Hun er ikke en skønhed men virkelig indlevende og sød. Fik massage med pirring, et Ok blow og dejlig sex. Stedet er ved siden af et lokalt værtshus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1272 Skrevet 16. September, 2024 Gregersen skrev, for 3 timer siden: Har lige besøgt Priya. Hun er ikke en skønhed men virkelig indlevende og sød. Fik massage med pirring, et Ok blow og dejlig sex. Stedet er ved siden af et lokalt værtshus. Beauty are in the eyes of the beholder. Som sagt en skøn, lidt buttet pige, med de kønneste øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 150 Skrevet 16. September, 2024 Enig @Slowman `ikke en skønhed`— hmmmm - synes hun var ung og dejlig ! Utrolig sød væremåde - sødt ansigt - fine ungpige bryster. Jeg var positivt overrasket over kvaliteten af pigen og stedet ! Og vi kunne have være stødt på hinanden på trappen @Gregersen ! Var der vist lige før dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1272 Skrevet 16. September, 2024 (edited) pokerface2000 skrev, for 11 minutter siden: Enig @Slowman `ikke en skønhed`— hmmmm - synes hun var ung og dejlig ! Utrolig sød væremåde - sødt ansigt - fine ungpige bryster. Jeg var positivt overrasket over kvaliteten af pigen og stedet ! Og vi kunne have være stødt på hinanden på trappen @Gregersen ! Var der vist lige før dig Jeg havde aftale torsdag kl 12 Redigeret 16. September, 2024 af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2219 Skrevet 17. September, 2024 Hun er sguda rålækker -har charme, og godt humør -også har hun en hjerne;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gregersen 1 Skrevet 17. September, 2024 Hvis det ikke er tydeligt så var det positivt ment det jeg skrev, min pointe hun er ikke en jeg ville vende mig om efter på gaden men virkelig sød og nærværende og vil helt sikkert vende tilbage når jeg er i nærheden og lysten melder sig. @pokerface2000 måske :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knustildig 3 Skrevet 18. September, 2024 Tænker også jeg skal en tur forbi…. taler hun dansk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2219 Skrevet 18. September, 2024 Knustildig skrev, for 35 minutter siden: Tænker også jeg skal en tur forbi…. taler hun dansk ? -lidt men hendes engelsk er findt;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unggut25 34 Skrevet 19. September, 2024 Gregersen skrev, den 16.9.2024 at 11:49: Har lige besøgt Priya. Hun er ikke en skønhed men virkelig indlevende og sød. Fik massage med pirring, et Ok blow og dejlig sex. Stedet er ved siden af et lokalt værtshus. Det lyder godt, hvad er prisen for sådan en tur, nogen skriver hun har samme priser som før, men hvad er disse? Var både blow uden og sex med? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1272 Skrevet 20. September, 2024 Unggut25 skrev, for 15 timer siden: Det lyder godt, hvad er prisen for sådan en tur, nogen skriver hun har samme priser som før, men hvad er disse? Var både blow uden og sex med? På forhånd tak Der er jo lidt priser i annoncen, resten må du vist selv spørge om alt efter hvad du ønske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 17 Skrevet 23. Oktober, 2024 Hun rejser igen d. 22 november... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1272 Skrevet 23. Oktober, 2024 Butchermann skrev, for 10 timer siden: Hun rejser igen d. 22 november... En trist nyhed. Priya er bare en dejlig pige og en skøn oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 17 Skrevet 24. Oktober, 2024 Ja...sikke et blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2219 Skrevet 25. Oktober, 2024 Slowman skrev, den 23.10.2024 at 17:59: En trist nyhed. Priya er bare en dejlig pige og en skøn oplevelse. -Du vil ikke opdage hun er væk -pludselig er hun tilbage igen... -dvs. 3 mrd. går hurtig;-) så har det jo været siden hun kom... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2219 Skrevet 26. Oktober, 2024 Møffe skrev, for 16 timer siden: -Du vil ikke opdage hun er væk -pludselig er hun tilbage igen... -dvs. 3 mrd. går hurtig;-) så har det jo været siden hun kom... Hun er jo alene der -så uanset, hvad du vil/gør og hvor er det kun hende -så det betyder nok ikke så meget;-) Men hvorfor ikke bare sige, hvad du gerne vil have -så siger hun nok også hvad det koster -og hendes priser er altid fair;-) og hvis hun ikke har lyst til det -er jeg sikker på hun også fortæller dig det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg