Hop til indhold

Slette tråd?

Featured Replies

Skrevet

Hvordan sletter man en tråd man har lavet herinde?

Skrevet

Det kan man ikke. Man kan redigere et indlæg i kort tid efter at man har skrevet det, derefter er den låst.

Skrevet
Evan Iversen skrev, for 27 minutter siden:

Hvordan sletter man en tråd man har lavet herinde?

Du kan slette det du har skrevet inden for den første time, derefter skal du skrive til Moderatorene og give en begrundelse for hvorfor du ønsker tråden slettet, og det er ikke altid de efterkommer ønsket.

du kan tacke de to i selve tråden, eller skrive en besked til dem.

de plejer at reager forholdsvis hurtigt. 

Skrevet

Klik på "Rapporter indlæg" og skriv hvad du ønsker dig at moderatorerne skal gøre. 
De har et regelsæt de følger, så du er nok nødt til at være ret specifik mht. hvorfor du ønsker tråden slettet. At du fortryder hvad du har skrevet, forestiller jeg mig ikke er noget der reageres på. Du kan også slette din profil helt og undlade at vende tilbage. Så bliver dit brugernavn til "Guest Evan Iversen" og der er ingen kontaktmulighed til din slettede profil fremadrettet. 

Det er op til moderatorerne hvad der sker. De arbejder ulønnet og frivilligt og der er kun ganske få af dem. 
Handler det om at du ikke har tænkt over at dit brugernavn skulle have været anonymt, kan du bede dem ændre dit navn. Om de kan/vil/gør det aner jeg intet om. 

Kærligst, Eva <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.