Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 altså man kan jo også gøre det på den hårde måde... havetraktor, planfræser, finfræser, havemand med en rive i et par dage, et par tusinde kilo dolomitkalk og massiv gødskning og rullegræs sidst på efteråret hvor jorden er varm og det pisser ned i stænger så har man en superfed græsplæne i 20 år hvis man passer lidt på den de kommende år.. men hvad er det sjove ved det *gg* Det sjove er vel, at man så bruge tiden på noget sjovere, eksempelvis køre en tur på motorcyklen, ligge og dase i swimmingpolen, tage på golfbanen, besøge venner m.v. uden at man skal have dårlig samvittighed over at haven ser ud som den gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg tror jeg har en rive.... Så må du jo ud med riven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Marts, 2014 Så må du jo ud med riven jeg har et "rivejern" mos er nu dejligt at ligge på når der skal dyrkes sex i haven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 jeg har et "rivejern" mos er nu dejligt at ligge på når der skal dyrkes sex i haven Det er ikke så værst. Man skal dog være lidt varsom en sen sommeraften, myggene har det med at benytte lejligheden til at stikke en lidt i røveren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 17. Marts, 2014 jeg har et "rivejern" mos er nu dejligt at ligge på når der skal dyrkes sex i haven græs er bedre mod kradser meget mere i tørkeperioder!! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2014 Grav det op og sælg det til juledekorationer og plant noget nyt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 17. Marts, 2014 Jeg må jo nok indrømme, at efter der har været hundevæddeløb og arkæologiske udgravninger i min fine lukket have... (spændene ting man kan finde derude, ens sutsko og trusser, som hunden mente der sikkert bare skulle vandes, for han havde da gravet det ned) :D :D Så er jeg gået over til Naturhave, dog med slået græs, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 17. Marts, 2014 Så er jeg gået over til Naturhave, dog med slået græs, Ja, hvad ellers, når det er dig Dengang du holdt høns - havde du vel hverken græs eller mos? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg