Hop til indhold

Biker bitch tanker

Featured Replies

Skrevet
Jeg har to primære fetish: 

1) Hun er ryger (fuldblods/ægte - ikke bare for legen, det lurer jeg med det samme og så er det en turnoff). Og rygere er en presset "race", I know. de bliver færre og færre.

2) Hun er i læder.

Og nu er biker-bitch ideen/fantasien kommet til mig. 

Så nogen der kan anbefale en piskesvingende, læder klædt og storrygende quinde i DK + evt det nordlige Tyskland?
Skrevet
Lillemorten skrev, den 11.9.2024 at 06:56:
Jeg har to primære fetish: 

1) Hun er ryger (fuldblods/ægte - ikke bare for legen, det lurer jeg med det samme og så er det en turnoff). Og rygere er en presset "race", I know. de bliver færre og færre.

2) Hun er i læder.

Og nu er biker-bitch ideen/fantasien kommet til mig. 

Så nogen der kan anbefale en piskesvingende, læder klædt og storrygende quinde i DK + evt det nordlige Tyskland?

Det var en spændende fetish...... Det gad jeg også godt at opleve 

Skrevet

@Lillemorten- Hvis du er OK med en tur til Hellerup, så kan jeg anbefale Lady Cherie, som i den grad kan opfylde din biker-bitch fantasi.

Hun ryger, hun elsker læderdress, hun elsker at piske og har mange forskellige redskaber, og hun har minsandten også en motorcykel.

https://www.cherie.dk/dominans/menu.htm

https://www.cherie.dk/dominans/info.htm

Med venlig hilsen

Heliot

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 17 timer siden:

@Lillemorten Kan rygningen undlades ?

Det er (desværre) en lidt "integreret' del af legen, selvom den er ved at være lidt politisk ukorrekt :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.