Hop til indhold

Recommended Posts

Har efterhånden haft kig på Nannas annonce på Voksenlisten http://www.voksenlisten.dk/wwwny-nannadk? - se min efterlysning .

Filosoffen tilføjede links til steder, hvor Nanna kunne træffes, og Sexy Secret var det sted, der var mest bekvemt for mig http://www.sexysecret.dk/index.php/component/content/article/9-pigerne/43-cherie.

mandag d. 17. prøvede jeg at ringe, men hendes telefon var tilsyneladende slukket, så jeg sendte i stedet en SMS - der kom intet svar. Torsdag d. 20., hvor hun skulle kunne træffes ringede jeg igen - stadig slukket telefon, så jeg genfremsendte min SMS - intet svar. Torsdag eftermiddag ringede jeg, og telefonen blev besvaret af den pige, hun delte vagt med. Hun var rigtig sød at tale med, og jeg fik de fleste af de oplysninger, jeg havde brug for. Desværre var tiden så fremskreden, at jeg ikke havde mulighed for at lave en aftale. Jeg besluttede, at det så skulle være i dag - d. 26. Pigen,jeg talte med, mente, at jeg kunne ringe en eller to dage før og lave en aftale. Mandag var telefonen slukket, det samme tirsdag formiddag. Tirsdag eftermiddag var den tændt, men blev ikke taget, så jeg sendte til sidst en SMS. Midt på aftenen kom der svar på SMS'en (no go for mange, men min telefon er en firmatelefon, så der kan være aktivitet på ret mærkelige tidspunkter). Vi fik en aftale i stand, jeg skulle ringe og bekræfte en halv time før tiden. Da jeg ringede blev telefonen ikke besvaret, så jeg lagde en telefonbesked og sendte derefter en SMS for at være sikker på, at jeg havde bekræftet. Jeg forsøgte at ringe endnu engang. Da jeg kom til adressen, var døren låst, hvilket ikke hrmonerer med hjemmesiden "Du vil altid blive budt hjertelig velkommen af en af de søde kvinder. Hvis den/de kvinder som er på vagt skulle være optaget og dermed ikke kan åbne for dig, er du mere end velkommen til at gå ind selv og vente i køkkenet, med lidt frækt læsestof." Jeg ringede på, og døren blev åbnet af en ung pige, der næppe kan have været Nanna - dels harmonerede hendes udseende ikke med billederne af Nanna og dels reagerede hun ikke på, at jeg fortalte, at jeg havde en aftale med Nanna. Jeg fik besked på, at de sad i møde, og jeg måtte komme igen om en halv time. Jeg fortalte, at det havde jeg ikke mulighed for, og at jeg havde en aftale, men lige lidt hjalp det.

Det kan godt være, at der er opstået noget akut, men så kunne Nanna jo have sendt en aflysningsSMS. I min hverdag skal der nærmest en katastrofe til, for at svigte en aftale - vores kunder kommer jo ikke igen, hvis de bliver brændt af!.

Hvis ikke Nanna er skyld i, at det hele ikke blev til noget, så må Sexy Secret i hvert fald skylde mig en forklaring - jeg føler mig til grin, men er samtidig stadig tændt på den leg, Nanna og jeg havde aftalt.

Måske skulle jeg være blevet væk, da jeg ikke kunne bekræfte aftalen - eller???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hoved, der styrede mig, har ikke så høj intelligens!

Heldigvis var det ikke nogen omvej i forhold til, hvad jeg skulle efter besøget - og så fik jeg jo lejlighed til at købe tilbud i Irma :)

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedet i Rødovre har i hvertfald tidligere huset dejlige unge åbne og friske piger, som overholdt deres vagtplaner.

Og med de billeder hun viser af sig selv kan jeg godt forstå din insisteren.

Men pokkers til useriøse hun virker mht aftaler.

Håber du får hul igennem, og glæder mig til at høre mere - uanset hvordan det går

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, i følge DannaDarling som også har arbejdet derude et kort stykke tid, var det pigerne imellem i almindelighed og ejeren i særdeleshed der var problemet.

Det er sgu da at udvise foragt for sine gæster, gid deres røv må klø og armene blive kortere og kortere :-|  :-|  :-|  :-|

Venligst  -lanndsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RikkeRødovre

Hov hov De herrer! :-) Jeg er pige hos sexy secret.

Stedet har ikke noget med pigens bestillinger at gøre. Pigerne er selvstændige dernede.

Hvad der er sket den pågældende dag, skal jeg ikke kunne sige. Men det er pigens eget ansvar at få vagten til at køre ;-)

God aften herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov hov De herrer! :-) Jeg er pige hos sexy secret.

Stedet har ikke noget med pigens bestillinger at gøre. Pigerne er selvstændige dernede.

Hvad der er sket den pågældende dag, skal jeg ikke kunne sige. Men det er pigens eget ansvar at få vagten til at køre ;-)

God aften herfra.

Godt så! Jeg efterlyser egentlig en forklaring og en undskyldning. Jeg er ikke ude efter at mistænkeliggøre hverken SS eller pigerne, men du må da erkende, at det er nedtur af format, og at det falder tilbage på jer alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RikkeRødovre

Jeg kan egentlig ikke se, at det falder tilbage os andre, fordi Nanna laver kludder i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan egentlig ikke se, at det falder tilbage os andre, fordi Nanna laver kludder i det.

Forstå det på den måde, at laver en (eller flere) af mine kolleger rod i det, kommer det let til at hedde, at firmaet ikke har styr på sine ting - således vil det også være for jer. Der kommer let til at knytte sig til, at "firmaet" - klinikken ikke er til at stole på. Også selv om det er helt forkert!

Jeg håber, du forstår pointen.

Og endnu engang "far er ikke vred - far er SKUFFET" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RikkeRødovre

Jeg forstår din skuffelse og point :)

Men vi er ikke ansatte, vi er selvstændige og lejer os ind, så jeg vil blive meget ked af, at blive "skåret over een kam"

Men jeg synes du skal ringe til Nanna, og bede om en undskyldning og forklaring hvis det er.

God weekend :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev for mere end 24 timer siden i Sexy Secrets gæstebog om min oplevelse. Den er endnu ikke bragt på hjemmesiden. Enten er de meget langsomme til at godkende indlægget, eller også ønsker de kun "hurra" indlæg, der roser stedet og pigerne.

Jeg er helt klar over, at hver enkelt pige er selvstændig, som Lust skriver, men ligesom en selvstændig fysioterapeut på en klinik, der svigter sine aftaler, kan smitte af på hele klinikken, vil det også være med en glædespige. Derfor vil et seriøst drevet sted være hurtige til at tage sig af den (berettigede) kritik stedet, eller (en af) pigerne får.

Jeg håber, at det virkelig var en smutter, så jeg snart kan møde Nanna til en forhåbentlig rigtig dejlig og hyggelig stund!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RikkeRødovre

Altså nu holder, hende der har stedet, ikke øje med hjemmesiden 24/7. Det kunne tænkes hun holder weekend :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hurra!

Jeg kontaktede Nanna i dag og fik en aftale med hende 30 min. Rollespil 1000kr. Denne gang holdt aftalen - i Tlf. Fortalte hun, at problemet sidst var noget, der nærmest rangerede på linje med brand i huset. Jeg spurgte ikke nærmere. Sket er sket, og der er ikke nogen grund til at tærske rundt i det.

Kom til adressen i Rødovre i lidt god tid, blev vist ind i værelset og blev budt kaffe. I det hele taget blev jeg vel modtaget.

Nanna kom - hun er en flot ung pige med lækkert langt hår. Gik lige ind med nogle spørgsmål og forslag til rollespillet - lækkert med en pige, der lever sig så godt ind i rollen. Ventede MINDST en time på, at Nanna havde været ude med afregningen (det føltes i hvert fald sådan). I virkeligheden var det jo ikke længe. Hun kom ind og vores leg var straks i gang.

Hun kysser somen drøm og hendes slanke (nærmest spinkle) krop er let og dejlig at holde om. Hun er rigtig god at have sex med!

Hvordan sutter hun, vil mange sikkert gerne vide. Jeg må indrømme, at jeg ikke anser det - vi nåede aldrig der til, men både lille og store WG tog galde og tilfredse afsted! ;)

Gentagelseschance: meget tæt på 100% - hun er bare en dejlig pige! Skuffelsen fra sidste uge er glemt! Væk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...